Moet je wel in een heel droog land wonen.quote:
Mooi Truiquote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef trui het volgende:
het picot-bloemen-kussen is af. ik had er eerst nog een rand omheen gehaakt maar het werd er niet mooier op en bovendien werd ie toen eigenlijk te groot voor het kussen waar het op moest. dus maar weer uitgehaald en toen zo op het bestaande hoesje vastgenaaid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de andere kussenhoes had juist nog wel wat extra rand nodig om passend te worden voor een 50x50 hoes. nog 1 of 2 randen en dan kan ik die ook vast gaan zetten:
[ afbeelding ]
Gewoon een kleintje hakenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:17 schreef Zonne-straaltje het volgende:
Wat ik ook leuk vind is een zelfgemaakte poef van zpagetti Maar behalve dat het een groot ding is, kost het ook aardig wat centjes. Dus als ik een keertje de loterij win ofzo wie weet komt het er dan ooit nog een keertje van
Kei leuk!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef trui het volgende:
het picot-bloemen-kussen is af. ik had er eerst nog een rand omheen gehaakt maar het werd er niet mooier op en bovendien werd ie toen eigenlijk te groot voor het kussen waar het op moest. dus maar weer uitgehaald en toen zo op het bestaande hoesje vastgenaaid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de andere kussenhoes had juist nog wel wat extra rand nodig om passend te worden voor een 50x50 hoes. nog 1 of 2 randen en dan kan ik die ook vast gaan zetten:
[ afbeelding ]
Gewoon beginnen met de 99 cent acryl van Zeeman en de 1,00 euro Saskia van Wibra, is prima spul en werkt erg prettig. Je kunt haaknaald 3,5 tot 6 gebruiken en samen hebben ze genoeg kleuren om wat leuks te maken. Ik gebruik ook voornamelijk de wol van Zeeman/Wibra en andere goedkopere soorten (bravo b.v.) en koop eigenlijk alleen dure wol als het in de opruiming is bij de plaatselijke wolwinkel of het bij de Kringloop ligt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Joeno het volgende:
Ik ben van plan om Zoey de Zebra te haken. Gewoon omdat ik helemaal gek ben op zebra's.
Heeft iemand het patroon dat ik mag hebben?
Ik zou dat gewoon uit mijn duim zuigenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:44 schreef BrainTeaser het volgende:
En deze vind ik stiekem ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Alleen balen dat ik niet aan het patroon kan komen
Hihi ja heb de garen al in huisquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met de 99 cent acryl van Zeeman en de 1,00 euro Saskia van Wibra, is prima spul en werkt erg prettig. Je kunt haaknaald 3,5 tot 6 gebruiken en samen hebben ze genoeg kleuren om wat leuks te maken. Ik gebruik ook voornamelijk de wol van Zeeman/Wibra en andere goedkopere soorten (bravo b.v.) en koop eigenlijk alleen dure wol als het in de opruiming is bij de plaatselijke wolwinkel of het bij de Kringloop ligt.
Is ook een ideetje. Maar gebruik je die dan ergens voor of meer voor de sier (of gewoon leuk om te haken?)quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een kleintje haken, heb ik ook gedaan, ik ben nu met mijn tweede kleine poefje bezig.
ik was begonnen met granny square via youtubequote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Joeno het volgende:
[..]
Hihi ja heb de garen al in huis
Maar gaat mij nu om het patroon.. (ben nog een beginneling)
free-crochet.com heeft ook een (gratis) patroon van een Gingerbread House. Misschien niet zo geweldig als jouw plaatje, maar je kan er altijd zelf nog aan toevoegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef BrainTeaser het volgende:
@Trui: ja hij staat inderdaad in Crochet Today, nov/dec 2009 geloof ik. Ik ben aan het zoeken of ik 'm ergens kan vinden, maar tot nu toe nog geen succes...
En twijfel sowieso nog, ben bang dat het erg duur word voor dat ene patroontje...
Ik zal niet zeggen dat ik hierdoor ben begonnen met haken maar het is wel 1 van de eerste projecten die op mijn to-hook-lijstje staan. Nog nooit gemaakt trouwensquote:Op woensdag 30 november 2011 13:13 schreef trui het volgende:
ik zag vandaag ook iets anders waar ik erg om moest lachen: een sjaal die er opgerold als sushi uitziet:
[ afbeelding ]
Ja de had ik ook gevonden ja!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef mmascha het volgende:
[..]
free-crochet.com heeft ook een (gratis) patroon van een Gingerbread House. Misschien niet zo geweldig als jouw plaatje, maar je kan er altijd zelf nog aan toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |