Ook geniaal jaquote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik vond dat filmpje waar je een poging tot zingen deed eigenlijk nog genialer
Okay!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:55 schreef Mylene het volgende:
Het moet echt afgelopen zijn dit gezeur. Ontopic maar weer.
Dat is idd Emma Watsonquote:
Leuke outfit, alleen ik had in combinatie met de zwart-witte cardigan niet voor zo'n t-shirt gekozen. Het t-shirt wordt heel flets wat de outfit ook fletser maakt. Misschien gewoon een zwart t-shirt eronder?quote:
Pics or it didn't happen bro. Ik ben benieuwd naar die picquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Dat is idd Emma Watsonals wallpaper
. En bedankt! Had eerder m'n desert boots eronder, maar daar is deze broek wat te skinny voor vind ik.
Oke, dan een donkerblauw t-shirt, haha. Jokequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Gaijin het volgende:
Het is een donkerblauwe-witte cardigan, t-shirt is grijs. Foto geeft misschien een vertekend beeld
Ik vind de blouse een beetje vormloos.quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen bro. Ik ben benieuwd naar die pic
Bedoelde hij niet de Clarks? Pic van Emma was al eerder in een link geplaatst, volgens mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:11 schreef Gaijin het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
Ey, die bril heb ik ook. Ik mag haar welquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:11 schreef Gaijin het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
O dat kan ook natuurlijk, dit leek me wat logischerquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Moffol het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet de Clarks? Pic van Emma was al eerder in een link geplaatst, volgens mij.
Lekkere foto wel.
Emma is inderdaad wat logischerquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:14 schreef Gaijin het volgende:
[..]
O dat kan ook natuurlijk, dit leek me wat logischerHeb geen pic van die Clarks icm deze broek
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef Phantomesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer ontopic!
[ afbeelding ]Je ziet alleen maar je heupen de hele tijd. Draag je ook iets anders dan zwarte kokerrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie schoenen, een sjaal, ketting etc.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar je heupen de hele tijd. Draag je ook iets anders dan zwarte kokerrokken?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar je heupen de hele tijd. Draag je ook iets anders dan zwarte kokerrokken?
En dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie schoenen, een sjaal, ketting etc.
U jelly?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |