Emma is inderdaad wat logischerquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:14 schreef Gaijin het volgende:
[..]
O dat kan ook natuurlijk, dit leek me wat logischerHeb geen pic van die Clarks icm deze broek
 .
 .

quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef Phantomesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer ontopic!
[ afbeelding ]Je ziet alleen maar je heupen de hele tijd. Draag je ook iets anders dan zwarte kokerrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik zie schoenen, een sjaal, ketting etc.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar je heupen de hele tijd. Draag je ook iets anders dan zwarte kokerrokken?

quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar je heupen de hele tijd. Draag je ook iets anders dan zwarte kokerrokken?

En dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie schoenen, een sjaal, ketting etc.
U jelly?

quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]

!!
 !!

Moet dit topic niet over kleding/outfits gaan in plaats van geile heupen?
 Moet dit topic niet over kleding/outfits gaan in plaats van geile heupen? 

Ja kan er lekker veel aan doen dat ik brede heupen heb en niet als een onderuitgezakte hobbezak op foto's staquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
 Ook als ik normaal rechtop sta zijn mijn heupen duidelijk zichtbaar. En ja, ik heb hier ook foto's met broeken gepost maar het liefst draag ik kokerrokken, problem?
 Ook als ik normaal rechtop sta zijn mijn heupen duidelijk zichtbaar. En ja, ik heb hier ook foto's met broeken gepost maar het liefst draag ik kokerrokken, problem?  
 Domme reactie dit ook daar ik ook foto's van mijn schoenen en andere accesoires erbij post en het dus inderdaad om mijn outfit gaat, jus saying.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:04 schreef Mishu het volgende:
Krijg net een PM dat jullie blijkbaar alleen maar op haar geilenMoet dit topic niet over kleding/outfits gaan in plaats van geile heupen?
Post binnenkort zelf ook wel een foto.

Niks mis met jou en jouw stijl daarbij je heupenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja kan er lekker veel aan doen dat ik brede heupen heb en niet als een onderuitgezakte hobbezak op foto's staOok als ik normaal rechtop sta zijn mijn heupen duidelijk zichtbaar. En ja, ik heb hier ook foto's met broeken gepost maar het liefst draag ik kokerrokken, problem?
Haten op stijl

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!

quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niks mis met jou en jouw stijl daarbij je heupen SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kokerrokkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja kan er lekker veel aan doen dat ik brede heupen heb en niet als een onderuitgezakte hobbezak op foto's staOok als ik normaal rechtop sta zijn mijn heupen duidelijk zichtbaar. En ja, ik heb hier ook foto's met broeken gepost maar het liefst draag ik kokerrokken, problem?

quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in de verbouwingstroep.
Leuk!quote:

Thanksquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kokerrokken
wel een lelijk woord
[..]
[..]
Leuk!

Wat doe je bij mij dan? Oja, hatenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haten op stijl
[..]
Domme reactie dit ook daar ik ook foto's van mijn schoenen en andere accesoires erbij post en het dus inderdaad om mijn outfit gaat, jus saying.

Dus wat? 'HAHA ! nu heb ik jou ook!' ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Wat doe je bij mij dan? Oja, haten
Meteen in de verdediging als iemand één ding over jouw outfit zegt maar zelf overal mee weg te kunnen komen? Dacht het eventjes niet he

quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Meteen in de verdediging als iemand één ding over jouw outfit zegt maar zelf overal mee weg te kunnen komen? Dacht het eventjes niet he
ik zie hier toch echt geen haatquote:Crocod1le, ik vind je een aardige jongen echter bezit je niet de stijl noch de kleding om anderen die zich wél om hen uiterlijk bekommeren en wel netjes en verzorgd voor de dag willen komen te kunnen beoordelen.

Omdat jij haar stijl geweldig vind heeft ze maar gelijk? Gelijk hebben heeft geen moer te maken met stijlquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezellige boel hier
Ook al heeft Phantomesse gewoon gelijk, want ik vind haar stijl geweldig

Nee, want jij hebt geen stijlquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]

actie > reactie.
 actie > reactie. 

Dat vestquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef skit het volgende:
[..]
[..]
ik zie hier toch echt geen haat
eerder goed bedoeld advies
en phantomesse ik ben jaloers op jouw figuur
[ afbeelding ]

Nee! Doe het niet!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt geen stijl
Tevens pas ook nadat jij iedereen hier af ging zeikenactie > reactie.
Er wordt niet op mijn outfit gehaat, maar op het feit dat mijn heupen op de foto staan. Ik zal ze volgende keer even wegshoppen ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |