Ik heb door dat je graag apart wilt zijn ofzo maar doe eens niet zo fucking puberaalquote:

quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb door dat je graag apart wilt zijn ofzo maar doe eens niet zo fucking puberaal
Het hindert me mateloos hoe je reageert op mensen terwijl je er zelf.. nou.. zo.. uitziet.
Leuk dat je je kapsel leuk vindt maar het ziet er niet uit, evenals de goedkoop uitziende broeken en vale bandshirts die je draagt, laat staan je antieke riem die in '02-'03 vooral gedragen werd. Heb er een hekel aan om mensen zo af te kraken maar ik heb een grotere hekel aan jouw gedrag hier op het forum. Leer het af want over enkele jaren ga je terug denken en je schamen dat je zulk kinderachtig gedrag vertoond hebt.

Don't feed the troll.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb door dat je graag apart wilt zijn ofzo maar doe eens niet zo fucking puberaal
Het hindert me mateloos hoe je reageert op mensen terwijl je er zelf.. nou.. zo.. uitziet.
Leuk dat je je kapsel leuk vindt maar het ziet er niet uit, evenals de goedkoop uitziende broeken en vale bandshirts die je draagt, laat staan je antieke riem die in '02-'03 vooral gedragen werd. Heb er een hekel aan om mensen zo af te kraken maar ik heb een grotere hekel aan jouw gedrag hier op het forum. Leer het af want over enkele jaren ga je terug denken en je schamen dat je zulk kinderachtig gedrag vertoond hebt.

quote:Op donderdag 8 december 2011 19:22 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[..]
i like
heuy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slecht licht

Beetje zielig dit. Eerst zeuren over 'de afgunst' jegens jou, maar vervolgens op zo'n manier reagerenquote:
 .
. 

Mooie polo.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef nexusje het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ralph lauren polo
Samsøe & Samsøe blue chino
Nike toki burgundy

quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Beetje zielig dit. Eerst zeuren over 'de afgunst' jegens jou, maar vervolgens op zo'n manier reageren.
Maar ja, je bent natuurlijk een enorm extravagante puber.

quote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik vond dat filmpje waar je een poging tot zingen deed eigenlijk nog genialer

Die jaquote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef Edskimo het volgende:
Maks zingt: No Feelings door: Sex Pistols!
Die?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |