Mwah is niet echte roze, is donkerzalmkleurig , oranjequote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het op zich wel leuk. Ik ben alleen niet zo'n fan van het roze.
Oke, dat is wel tof. Op de foto lijkt het echt heel roze namelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef nexusje het volgende:
[..]
Mwah is niet echte roze, is donkerzalmkleurig , oranje
Tis deze kleur: [ afbeelding ]
beste fit van je, dope.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef nexusje het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ralph lauren polo
Samsøe & Samsøe blue chino
Nike toki burgundy
haha ja maak de foto's met de belabbert slechte camera van een htc sensation.. :pquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, dat is wel tof. Op de foto lijkt het echt heel roze namelijk.
Thanks!quote:
haha nee joh, vaak doe ik er nog een makkelijk vest overaan, kheb ook een dikke parka en een lekkere warme jasquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb dezelfde polo, kleur komt niet echt goed naar voren op de foto maar in het echt is die zeer fraai. Sowieso een leuk ensemble. Heb jij het alleen niet focking koud de hele dag?
Dat truitje heb ik ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:24 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes
verder heel saai eigenlijk.
lowlandsquote:Op donderdag 8 december 2011 17:24 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes
Ja, ik hem ook in het blauwquote:Op donderdag 8 december 2011 17:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat truitje heb ik ook.En in het blauw (wat mooi bij jouw schoenen past).
lowlandsquote:
Leuk dat shirtjequote:Op donderdag 8 december 2011 17:24 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk dat shirtje
[ afbeelding ]
i likequote:Op donderdag 8 december 2011 17:24 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes
Wat een leuk rokje.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk dat shirtje
[ afbeelding ]
Die common projectsquote:Op donderdag 8 december 2011 19:22 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[..]
i like![]()
heuy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slecht licht
Nicequote:Op donderdag 8 december 2011 19:22 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[..]
i like![]()
heuy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slecht licht
Dankje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |