Ik had hem in de achtergrond nog wel aanstaan, ga toch maar weer kijkenquote:
Nou ja, Bayern zie ik dit seizoen nog wel redelijk ver komen. Maar laten we eerlijk zijn. Barca en Madrid zijn dit seizoen mijlenver voor op de rest. Alleen Manu leek me nog wel wat te kunnen, maar dit is kansloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Ach, misschien krijg je wel weer Inter-Bayern, dat had toen ook niemand voorspeld, weet jij veel.
mooi nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop dat ManU nog 1 keer scoort.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
De weg vrij voor Barca en Real, ik zou niet weten wie het die 2 echt lastig kan maken.
APOEL natuurlijk, kat in het bakkie ende appeltje eitje.quote:
Nee, zulke topclubs interesseert de EL helemaal niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Harveo het volgende:
Krijgt psv het nog lastig in de Europa League...
Bayern misschienquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
De weg vrij voor Barca en Real, ik zou niet weten wie het die 2 echt lastig kan maken.
Ik vrees dat het inderdaad geen spannende CL gaat worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:13Szczesny13 twitterde op woensdag 07-12-2011 om 22:39:30I would NOT like to be in ManUtd dressing room right now... reageer retweet
Dat dus, en mochten ze elkaar eerder dan de finale treffen dan wordt de winnaar daarvan ook de CL-winnaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
Bayern munchen wellichtquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Paul-89 het volgende:
En lol @ Ajax, ik heb het 2 weken geleden al gezegd, omdat je niet scoort in Lyon uit één van je 100 kansen wordt het nog heel moeilijk en kan het best eens verkeerd gaan. Iedereen vond dat ze al geplaatst waren, maar nee, zeker niet dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Allang geplaatst ook zonder die goal van dinamoreal speelt op 70% die tikken er geen 7 in
Gefeliciteerd!
Verrek, helemaal gemist.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:29 schreef Nober het volgende:
Loting door iedereen gemist?
Olympique Lyonnais (FRA) v APOEL FC (CYP)
SSC Napoli (ITA) v Chelsea FC (ENG)
AC Milan (ITA) v Arsenal FC (ENG)
FC Basel 1893 (SUI) v FC Bayern München (GER)
Bayer 04 Leverkusen (GER) v FC Barcelona (ESP, holders)
PFC CSKA Moskva (RUS) v Real Madrid CF (ESP)
FC Zenit St Petersburg (RUS) v SL Benfica (POR)
Olympique de Marseille (FRA) v FC Internazionale Milano (ITA)
http://www.uefa.com/Multi(...)1735850_DOWNLOAD.pdf
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:54 schreef Smoofie het volgende:
Shakthar 2 puntenMaar wel met Porto , Zenit en het almachtige en grote Nicosia
Villareal 0Maar die zitten wel met CIty, Napoli en Bayern
Otelul 2 punten , gwn keiharde falers.
Pilzen en bate, 2 en 4 punten, ook keiharde falers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |