Zagreb zat dan ook wel bij Ajax, Lyon en Madrid in de poule hequote:Op donderdag 24 november 2011 00:51 schreef BramKVO het volgende:
En toch zijn er nog ploegen die het slechter doen dan Genk, want die hebben al twee puntjes :p
En dat ons hele voetballokaal dat volstrekt belachelijk vond en lachte met die commentator ... Geen dank voor deze tweede anekdote.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:51 schreef Caland het volgende:
Het mooiste was nog dat ik de vorige keer Genk - Chelsea aan het kijken was op de Belg.
Die commentator werd compleet gek, bleef een minuutlang schreeuwen wanneer de scheids nou zou affluiten, sprong nog net niet zijn collega's huilend in de armen en deed net alsof Genk zojuist de CL had binnengesleept.
Hoe een klein land... klein kan zijn.
Geen dank voor deze anekdote.
Chelsea, Valencia en leverkusen is huilen met de pet op dan ?quote:Op donderdag 24 november 2011 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zagreb zat dan ook wel bij Ajax, Lyon en Madrid in de poule he
Nope. Digitale televisie.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:53 schreef BramKVO het volgende:
Btw, hoe komt het trouwens dat jij die zender ontvangt ? Zelf in België wonend misschien ...
Ja. Minimaal 6. En vorig jaar tegen Milan 4 puntnen gepakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef BramKVO het volgende:
Want Ajax had veel meer punten gehaald dan falers bate ?
Ja allemaal uit vorm waar de ploegen in die poule alle 3 de sterren van de hemel spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:54 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Chelsea, Valencia en leverkusen is huilen met de pet op dan ?
BAMquote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Digitale televisie.
Zal over een jaartje of 10 wel in Belgie beschikbaar zijn.
Wat zijn we weer grappig, jouw niveau benadert zowaar dat van Genk.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Digitale televisie.
Zal over een jaartje of 10 wel in Belgie beschikbaar zijn.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:58 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat zijn we weer grappig, jouw niveau benadert zowaar dat van Genk.
Lyon de sterren van de hemel ? dan heb ik iets gemist in de Franse competitie de laatste weken.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja allemaal uit vorm waar de ploegen in die poule alle 3 de sterren van de hemel spelen.
[..]
BAM
Wij hebben ook prime sport, maar hij gaf aan dat ie het gezien heeft op de Belgische tv, niet op sport 1. En bij mijn weten zijn die commerciële zenders niet te bekijken via digitale tv ih buitenland, al kan dat wel al veranderd zijn. Nederlandse commerciële zenders zitten in elk geval niet in Vlaamse digitale pakketten, Franse en Duitse bvb wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar wij hebben een kanaal genaamd Sport 1. Die zendt bijna alles uit.
Sport 1 heeft 2 audio kanalen, de originele en die met NL commentaar. De originele is met belgisch commentaarquote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wij hebben ook prime sport, maar hij gaf aan dat ie het gezien heeft op de Belgische tv, niet op sport 1. En bij mijn weten zijn die commerciële zenders niet te bekijken via digitale tv ih buitenland, al kan dat wel al veranderd zijn. Nederlandse commerciële zenders zitten in elk geval niet in Vlaamse digitale pakketten, Franse en Duitse bvb wel.
Sport1 houdt vaak de commentator van het land aan indien al hun eigen commentators al op een andere wedstrijd zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wij hebben ook prime sport, maar hij gaf aan dat ie het gezien heeft op de Belgische tv, niet op sport 1. En bij mijn weten zijn die commerciële zenders niet te bekijken via digitale tv ih buitenland, al kan dat wel al veranderd zijn. Nederlandse commerciële zenders zitten in elk geval niet in Vlaamse digitale pakketten, Franse en Duitse bvb wel.
Klopt al heb ik die functie nog steeds niet kunnen ontdekken. Mijn opa was waarschijnlijk Belgquote:Op donderdag 24 november 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sport 1 heeft 2 audio kanalen, de originele en die met NL commentaar. De originele is met belgisch commentaar
Is altijd zo geweest hoor. Canvas en één zitten zelfs nog gewoon standaard op de kabel (analoog).quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat heb je, UPC/Ziggo?quote:Op donderdag 24 november 2011 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt al heb ik die functie nog steeds niet kunnen ontdekken. Mijn opa was waarschijnlijk Belg![]()
Lille wint wel bij Trabzonsporquote:Op donderdag 24 november 2011 01:58 schreef Nober het volgende:
Door naar achtste finales...
A:
Bayern München
SSC Napoli, tenzij ze uit verliezen van Villarreal en Manchester City thuis wint van Bayern.
B:
Internazionale
Trabzonspor, tenzij ze uit verliezen van LOSC Lille dan gaan die door en mocht het gelijk eindigen dan is CSKA Moskou bij winst uit tegen Internazionale door.
C:
SL Benfica
Manchester United, tenzij ze uit bij FC Basel verliezen dan is FC Basel door.
D:
Real Madrid
Ajax, een wonder voor Olympique Lyonnais zie ik niet gebeuren.
E:
Bayer Leverkusen
Chelsea, tenzij ze thuis 1-1 gelijk spelen of verliezen van Valencia.
F:
Arsenal
Olympique Marseille, tenzij ze uit niet winnen van Borussia Dortmund dan komen die ook op 7 punten en dan is Olympiacos (met 6 punten) ook weer kanshebber in de thuiswedstrijd tegen Arsenal.
G:
Apoel
Zenit, als ze niet verliezen uit bij FC Porto zijn ze door.
H:
FC Barcelona
AC Milan
http://www.uefa.com/uefac(...)standings/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |