Barcelona? Real Madrid?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan niet geloven dat ManU eruit gaat.
Wie komt er nu in de finale?
Bayern?
Chelsea?
Apoel Nicosia- Zenithquote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan niet geloven dat ManU eruit gaat.
Wie komt er nu in de finale?
Bayern?
Chelsea?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Ayreon84 het volgende:
Straks komen Man United en City elkaar tegen in de Europa League. Sadness.
Zo inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Ayreon84 het volgende:
Straks komen Man United en City elkaar tegen in de Europa League. Sadness.
Ach, misschien krijg je wel weer Inter-Bayern, dat had toen ook niemand voorspeld, weet jij veel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Dus alleen Arsenal en Chelsea uit Engeland. En Arsenal gaat het ook niet doen lijkt me.![]()
Spaans feestje dus.
Nee. Als Cleverley en Anderson er waren hadden we de Zwitsers opgerolt. De bank is gewoon echt extreem triest niveau dit jaar, vooral qua aanvallende middenvelders, we hebben gewoon 0 andere goede.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Er zal toch wel een kop gaan rollen bij manu of niet?
Das toch mooi manquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Thas het volgende:
Ik word hier zo moedeloos van..
Hoop toch niet dat het straks Utd - AZ wordt in de EL, dan weet ik het echt niet meer
Ik had hem in de achtergrond nog wel aanstaan, ga toch maar weer kijkenquote:
Nou ja, Bayern zie ik dit seizoen nog wel redelijk ver komen. Maar laten we eerlijk zijn. Barca en Madrid zijn dit seizoen mijlenver voor op de rest. Alleen Manu leek me nog wel wat te kunnen, maar dit is kansloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Ach, misschien krijg je wel weer Inter-Bayern, dat had toen ook niemand voorspeld, weet jij veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |