abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104768157
Ik :r echt op de politici die achter deze inval en dit smerige beleid zitten :r :r :r

En dat terwijl ik helemaal niks heb met cannabis... Maar laat die bezoekers toch gewoon lekker met rust, ze vallen niemand lastig en houden zich gewoon aan de (kromme) regels die we hier hanteren.

Dat hufterige beleid lijkt de laatste tijd steeds erger en erger te worden: verbieden verbieden verbieden, laten we alles maar verbieden :r
Krekker is de bom!
  Forum Admin donderdag 24 november 2011 @ 18:29:05 #52
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104768509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef KreKkeR het volgende:
Ik :r echt op de politici die achter deze inval en dit smerige beleid zitten :r :r :r

En dat terwijl ik helemaal niks heb met cannabis... Maar laat die bezoekers toch gewoon lekker met rust, ze vallen niemand lastig en houden zich gewoon aan de (kromme) regels die we hier hanteren.

Dat hufterige beleid lijkt de laatste tijd steeds erger en erger te worden: verbieden verbieden verbieden, laten we alles maar verbieden :r
Ik zou wel een keer een dikke j willen roken met Opstelten. Waarschijnlijk snapt hij dan zelf pas hoe onzinnig zijn beleid is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104771936
Kankerpolitie kankerlekker bezig.
celebrate your money
  donderdag 24 november 2011 @ 20:09:00 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104773700
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zou wel een keer een dikke j willen roken met Opstelten. Waarschijnlijk snapt hij dan zelf pas hoe onzinnig zijn beleid is.
Hij weet hoe onzinnig zijn beleid is. Politiek gaat niet om de waarheid maar om macht en het verdedigen van belangen,
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_104773778
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij weet hoe onzinnig zijn beleid is. Politiek gaat niet om de waarheid maar om macht en het verdedigen van belangen,
Dat ja. Alsof die mensen dom/gek zijn, ze zijn heel slim bezig met hun eigen belangen, thats it.
  Forum Admin donderdag 24 november 2011 @ 20:24:00 #56
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104774579
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Da's natuurlijk ook wel weer zo. Ik vind het sowieso een hele nare man. Zoals een wijs fokker ooit eens zei(ik meen Biogarde)

''De beste man moet eens iets anders doen dan op lage toon lucht te laten ontsnappen''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104774881
De bezoekers zijn voornamelijk 50+ Amerikaanse toeristen begreep ik uit de krant, nou goed bezig hoor politie en politici :')
  donderdag 24 november 2011 @ 20:52:09 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_104776340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef WammesWaggel het volgende:
De bezoekers zijn voornamelijk 50+ Amerikaanse toeristen begreep ik uit de krant, nou goed bezig hoor politie en politici :')
Een pr-stunt om Amsterdam in het buitenland een slechte naam te geven. Past in de achterdepolderdijkenstrategie van dit klompenkabinet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_104780213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat ja. Alsof die mensen dom/gek zijn, ze zijn heel slim bezig met hun eigen belangen, thats it.
Dat maakt het niet minder smerig en maakt deze mensen niet minder hufterig :N.
Krekker is de bom!
pi_104787942
100+ man politie, inclusief de eenheden als undercover 8-) :')
pi_104787944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef stekelzwijn het volgende:
Je moet als politieagent iets, als je totaal ongeschikt bent voor fatsoenlijk werk.
Stekelzwijn was het toch?

Fatsoenlijk werk is niet werken met een schoffel in je hand he, tokkie.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_104788167
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder smerig en maakt deze mensen niet minder hufterig :N.
Nee. Wel heel logisch.
pi_104810132
http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/8758

Nieuwsbericht over de inval met interview met Arjan "the king of cannabis" Roskam van de Greenhouse.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_104839094
Opvallend trouwens dat ik dit nieuws voor de rest nergens tegenkom. Is dit niet interessant? Of krijgt een medium geen kant en klare drugsvangstfilmpjes meer om te verspreiden als je hierover bericht?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:45:20 #65
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_104839840
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Opvallend trouwens dat ik dit nieuws voor de rest nergens tegenkom. Is dit niet interessant? Of krijgt een medium geen kant en klare drugsvangstfilmpjes meer om te verspreiden als je hierover bericht?
Het gepeupel mag natuurlijk niet (te vaak) lezen en zien hoe de overheid steeds weer achter de feiten aan loopt en faalt met hun "War on drugs", het merendeel van dit soort nieuwsberichten wordt angstvallig uit de reguliere media gehouden uit angst voor een dermate groot gezichtsverlies naar de bevolking toe, en omdat het de competentie van de betrokken partijen teveel schade aan hun geloofwaardigheid en vakbekwaamheid doet berokkenen.. ;(

Vroeger stond dit bekend als censuur.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_104840213
Ach, vanaf komend jaar zullen er dagelijks coffeeshops binnengevallen worden om te controleren of iedere aanwezige in bezit van een wietpas is, of het thc-gehalte niet te hoog is en wat al niet meer. Waarom nog aandacht besteden aan iets wat over korte tijd de nieuwswaarde van een lichtcontrole voor fietsers heeft?
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:41:30 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_104841422
quote:
http://www.vancouversun.c(...)m/5756084/story.html
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:01:45 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_104841884
Opstelten -> optieven!

Kan de Cup niet voortaan naar Ahoy in Rotterdam? :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_104841888
quote:
Ik zag donderdagochtend dat WNL onder in beeld de kop 'politie doet inval bij drugsevenement' had staan :') :')
celebrate your money
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:00:56 #70
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104843333
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, vanaf komend jaar zullen er dagelijks coffeeshops binnengevallen worden om te controleren of iedere aanwezige in bezit van een wietpas is, of het thc-gehalte niet te hoog is en wat al niet meer. Waarom nog aandacht besteden aan iets wat over korte tijd de nieuwswaarde van een lichtcontrole voor fietsers heeft?
Omdat de War on Drugs mij belastinggeld kost en 40.000 Mexicaanse levens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_104843566
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat de War on Drugs mij belastinggeld kost en 40.000 Mexicaanse levens.
"Ja, leuk hoor al dat soort valide argumenten maar we moeten niet te lacherig doen over de gevolgen van cannabis", aldus Ivo Opstelten.
pi_104844351
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Opstelten -> optieven!

Kan de Cup niet voortaan naar Ahoy in Rotterdam? :7
Jaren geleden werd het festival al eens in Ahoy gehouden. Ik ben er toen heen geweest omdat Cypress Hill en Herman Brood optraden.

Overigens een totaal ongevaarlijk gebeuren met een zeer hoog hippie-gehalte.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  maandag 28 november 2011 @ 14:35:43 #73
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104921862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:51 schreef GewoneMan het volgende:
tja het gedoogbeleid is gewoon stupide, je mag het wel verkopen in de shop maar je mag het niet verbouwen o|O dan krijg je illigale teelt en dat is gouden handel.

doordat het illigaal is kan de staat er geen accijns op heffen en ipv dat het geld opbrengt kost het geld, illigale stroom aftap huisjes huren met valse papieren en zo worden mensen gedupeerd want tegen de tijd dat ze erachter komen is de teler al verdwenen.

canabis legaliseren ligt misschien lastig met europese wetten?
En Europese wetten zijn een natuurkracht waar wij niets over te zeggen hebben? Nederlandse politici mogen van mij best iets meer gerichte vragen stellen over drugsproblematiek in combinatie met verschillend beleid in verschillende landen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104926846
De wouten doen ook maar wat ze van boven op hun uitgepoept krijgen.

Politici moeten we hebben .
  maandag 28 november 2011 @ 16:46:53 #75
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104927092
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef Salvad0R het volgende:
De wouten doen ook maar wat ze van boven op hun uitgepoept krijgen.

Politici moeten we hebben .
Inderdaad. Maar die hebben geen zin om naar argumenten te luisteren. En omdat iedereen toch wel weer als een schaap op dezelfde partijen stemt hoeft dat ook helemaal niet.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104930275
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Viajero het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar die hebben geen zin om naar argumenten te luisteren. En omdat iedereen toch wel weer als een schaap op dezelfde partijen stemt hoeft dat ook helemaal niet.
Dat is ook alleen maar als opstapje om bepaalde slaafmakende corporaties te tackelen om zo de kaping van de vrije toekomst van het menselijk ras te beëindigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')