Doe je goedquote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Bastard het volgende:
Zo, even het universum stopzetten zodat ik rustig ongestoord de duistere krachten kan bestrijden
Weer he
Niks, maar ik moet het uitvoeren.quote:
Je weet dat proefondervindelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, maar ik moet het uitvoeren.
Als ik het niet doe kan ik niet slapen of gebeurt er iets ergs.
Mooi liedquote:
Zijn er alle erge dingen gebeurd dan wanneer je het niet uitvoerde?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef summer2bird het volgende:
Sorry, maar ik snap je niet helemaal
Nee, omdat ik het uitvoerde.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zijn er alle erge dingen gebeurd dan wanneer je het niet uitvoerde?
Oehquote:
Lekker nummer om in je hoofd te hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OehBedankt voor dit liedje. Lekker vrolijk.
Begin de dag met een lachBegin de dag met een dansje
![]()
Hardzetten zal niet gaan jammer genoeg. Dat mag nietquote:Op donderdag 24 november 2011 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker nummer om in je hoofd te hebben.
Aanzetten, hardzetten, OEOEOEoeoeoeoeoeoe carwash carwash!
Pokemon! Dat nummer heb ik op m'n mp3spelerquote:
Want wie vrolijk kijkt in de morgenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OehBedankt voor dit liedje. Lekker vrolijk.
Begin de dag met een dansjeBegin de dag met een lach
![]()
quote:
Jij bent een 3FM luisteraar he?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want wie vrolijk kijkt in de morgenDie lacht de hele dag
Jaaaa, die lacht de hele dag
[..]
Was. Heden ten dage is het vooral Radio 2. Maar ik begrijp dat het nog steeds dagelijks wordt gezongen door een "vrijwilliger"?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent een 3FM luisteraar he?
Ik hoor het zo nu en dan wel eens als ik de reklame echt zat ben op 538 in de ochtendquote:Op donderdag 24 november 2011 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was. Heden ten dage is het vooral Radio 2. Maar ik begrijp dat het nog steeds dagelijks wordt gezongen door een "vrijwilliger"?
Heerlijke plaat wel toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef Ferdo het volgende:
Nou, en daar klinkt voor het eerst dit jaar weer het Driving Home For Christmas.
Voor na 5 december ja.quote:
Fotografie is leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:16 schreef summer2bird het volgende:
Hoi![]()
Hoe is het met jullie?
Nog leuke dingen van plan?
Een vrouw hier op de afdeling is ook helemaal into fotografie, we zaten er over te praten en ze zei ineens dat ik haar oude statief wel mocht hebben!
Gezellig! En welkom terugquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fotografie is leuk.
Sorry dat ik zo binnenval, was even nieuwsgierig wie hier nog poste. Herken niemand meer.
Hoe meer zielen...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fotografie is leuk.
Sorry dat ik zo binnenval, was even nieuwsgierig wie hier nog poste. Herken niemand meer.
Het is juist leuk als er users binnenkomen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd idd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe meer zielen...
En ik kwam ook al zo binnenvallen. Gelukkig spugen ze geen vuur hier.
Maar jij bent fotografe? Doe je dat voor je beroep of ben je amateur?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fotografie is leuk.
Jou ken ik dan nog wel, niet van hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe meer zielen...
En ik kwam ook al zo binnenvallen. Gelukkig spugen ze geen vuur hier.
Ik heb in een fotospeciaalzaak gewerkt, verder amateur.. just for fun.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij bent fotografe? Doe je dat voor je beroep of ben je amateur?
Dus je weet er wel veel van.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou ken ik dan nog wel, niet van hier.
[..]
Ik heb in een fotospeciaalzaak gewerkt, verder amateur.. just for fun.
Nou weten... het is alweer een aantal jaartjes terug. En die dingen veranderen bijna net zo snel al telefoons.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je weet er wel veel van.
Ik fotografeer ook graag, en soms komen er ineens verrassend goede foto's te voorschijn, terwijl ik maar een gewone Sony Cybershot heb.
Fotograferen is leuk he? Mooie hobby .
Het is prima toeven hier.quote:
Mooi mooi!quote:
Leef jij ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi mooi!Ik ben op zoek naar een nieuwe SC en ik heb sowieso wel een band met TRU, ook al kom ik hier eigenlijk nooit!
Ah je komt de echte TRU SC opzoekenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fotografie is leuk.
Het zou wel heel erg spannend worden als de doden begonnen mee te typen hier.quote:
Ik kwam hier vroeger wel eens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah je komt de echte TRU SC opzoeken
Ja, dat wil ik tegen die tijd toch eens proberen.. iemand overnemen en iets posten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg spannend worden als de doden begonnen mee te typen hier.
Jaja!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:58 schreef MissVanity het volgende:
(Als kok zijnde moest ik ze natuurlijk wel proeven)
las in t vorige topic dat je een diagnose had gekregen, ik hoop voor je dat het leven nu rustiger word (omdat je nu beter dingen zal kunnen plaatsen denk ik) en goed dat je met anderen gaan praten een stukje herkenning is ook heel belangrijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, maar ik moet het uitvoeren.
Als ik het niet doe kan ik niet slapen of gebeurt er iets ergs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |