Ja dat wel een beetje jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaakRaar he? Alsof je naar een film kijkt ofzo
Over twee dagen is het alweer twintig jaar geleden...quote:
Sterkte nog!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef mousy31 het volgende:
dank jullie wel lieverds
het is goed gegaan alleen erg vervelend en zeer pijnlijk zelfs met verdoving.
en toen ze bloed moesten prikken prikte die zuster 2 dwars door mn ader heen auw tis nogal een dikke naald anders dan bij gewoon bloedprikken, en toe deed de leerling t bij mn andere arm en dat ging in 1x goed.
heb andere pijnstillers gekregen en ben nu zo stoned als wat en nu voel k nie zoveel meer.
moet 48uur absolute rust houden volgende week weer naar fysio
k ga weer fijne dag knufff
klinkt eigenlijk wel postiefquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee.. alsof ik door een deur gegaan ben..
Dat heb ik best vaak eigenlijk. Vind het meestal wel relaxedquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:02 schreef Bastard het volgende:
Het word vandaag een gekke dag geloof ik. Voel mij zo vreemd, geestelijk er niet helemaal bij of alsof de wereld niet echt is.
Dat klinkt vast gek he.
Tja apart iig, maar niet het idee dat er vandaag nou iets anders is gebeurt dan anders thoughquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak eigenlijk. Vind het meestal wel relaxed., zolang het niet te erg wordt natuurlijk.
Ik heb ook niet veel gemerkt nee, behalve dan dat ik weer verder dan 10 meter zicht hadquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja apart iig, maar niet het idee dat er vandaag nou iets anders is gebeurt dan anders though
Ja dat allemaal welquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:30 schreef jogy het volgende:
stress/slaapgebrek/slecht gegeten/zwaar weekendgehad/etc?
Wehehehe. Zou kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat allemaal wel![]()
Maar dat is normaal voor mij dus zoek ik het niet in. Misschien als je 36 bent dat je ineens achteruit gaat ofzo
Gelukkig heb je het achter de rug Mousy.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef mousy31 het volgende:
dank jullie wel lieverds
het is goed gegaan alleen erg vervelend en zeer pijnlijk zelfs met verdoving.
en toen ze bloed moesten prikken prikte die zuster 2 dwars door mn ader heen auw tis nogal een dikke naald anders dan bij gewoon bloedprikken, en toe deed de leerling t bij mn andere arm en dat ging in 1x goed.
heb andere pijnstillers gekregen en ben nu zo stoned als wat en nu voel k nie zoveel meer.
moet 48uur absolute rust houden volgende week weer naar fysio
k ga weer fijne dag knufff
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:25 schreef mousy31 het volgende:
thx voor jullie lieve reacties
het gaat goed heb wel veel napijn gehad gisteravond en slecht geslapen
kan nu niet op mn buik slapen maar ja
de pijn is nu wel minder
wens jullie een fijne dag
Heel goedquote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Redelijk, dankjewel. En met jou?
Nou, dat was een goede diagnose blijkbaar? Je bent zo opgetogenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heel goed
Heb vandaag eindelijk een diagnose gekregen
Het verklaart een heleboel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat was een goede diagnose blijkbaar? Je bent zo opgetogen
Dat is idd positief nieuws voor je. Je weet nu waar je aantoe bent en je gaat kennismaken met andere mensen die hetzelfde 'hebben'. Zal je veel herkenning geven en mensen die zelf weten hoe het is..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het verklaart een heleboel.
Ik heb altijd gedacht dat het mijn schuld was dat ik nooit uitga, of dat ik zo slecht ben in contact maken, of dat ik zo overstuur raak van prikkels of dat mijn rituelen, gedachtes raar zijn.
Maar ik ben niet vreemd!
Ik weet nu dat ik autisme heb en dat heel veel mensen dit ook hebben.
En binnenkort ga ik met andere mensen in groepstherapie praten die ook autisme hebben.
En had die therapeut dat niet eerder kunnen bedenken? Dat had je veel, heel veel ellende gescheeld.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het mijn schuld was dat ik nooit uitga, of dat ik zo slecht ben in contact maken, of dat ik zo overstuur raak van prikkels of dat mijn rituelen, gedachtes raar zijn.
Maar ik ben niet vreemd!
En binnenkort ga ik met andere mensen in groepstherapie praten die ook autisme hebben.
Wat is er mis met ritueeltjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef summer2bird het volgende:
Maar ik ben niet vreemd!
Weet ik, en dat moet een psychiater vaststellen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En had die therapeut dat niet eerder kunnen bedenken? Dat had je veel, heel veel ellende gescheeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |