Doe je goedquote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Bastard het volgende:
Zo, even het universum stopzetten zodat ik rustig ongestoord de duistere krachten kan bestrijden
Weer he
Niks, maar ik moet het uitvoeren.quote:
Je weet dat proefondervindelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niks, maar ik moet het uitvoeren.
Als ik het niet doe kan ik niet slapen of gebeurt er iets ergs.
Mooi liedquote:
Zijn er alle erge dingen gebeurd dan wanneer je het niet uitvoerde?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef summer2bird het volgende:
Sorry, maar ik snap je niet helemaal
Nee, omdat ik het uitvoerde.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zijn er alle erge dingen gebeurd dan wanneer je het niet uitvoerde?
Oehquote:
Lekker nummer om in je hoofd te hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OehBedankt voor dit liedje. Lekker vrolijk.
Begin de dag met een lachBegin de dag met een dansje
![]()
Hardzetten zal niet gaan jammer genoeg. Dat mag nietquote:Op donderdag 24 november 2011 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker nummer om in je hoofd te hebben.
Aanzetten, hardzetten, OEOEOEoeoeoeoeoeoe carwash carwash!
Pokemon! Dat nummer heb ik op m'n mp3spelerquote:
Want wie vrolijk kijkt in de morgenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OehBedankt voor dit liedje. Lekker vrolijk.
Begin de dag met een dansjeBegin de dag met een lach
![]()
quote:
Jij bent een 3FM luisteraar he?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want wie vrolijk kijkt in de morgenDie lacht de hele dag
Jaaaa, die lacht de hele dag
[..]
Was. Heden ten dage is het vooral Radio 2. Maar ik begrijp dat het nog steeds dagelijks wordt gezongen door een "vrijwilliger"?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent een 3FM luisteraar he?
Ik hoor het zo nu en dan wel eens als ik de reklame echt zat ben op 538 in de ochtendquote:Op donderdag 24 november 2011 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was. Heden ten dage is het vooral Radio 2. Maar ik begrijp dat het nog steeds dagelijks wordt gezongen door een "vrijwilliger"?
Heerlijke plaat wel toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef Ferdo het volgende:
Nou, en daar klinkt voor het eerst dit jaar weer het Driving Home For Christmas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |