Van die plaatsingslijst ja. Het toernooi is een paar jaar tijd al zijn glans kwijtgeraakt.quote:
Ach die glans zijn ze al kwijt sinds 2007. Kunnen we wel elk jaar over blijven zeiken, maar het blijft toch leuk om te volgen (vind ik) ondanks dat het niveau bij de PDC stukken hoger is.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van die plaatsingslijst ja. Het toernooi is een paar jaar tijd al zijn glans kwijtgeraakt.
Heb je gelijk in, maar toch, je denkt meteen aan die geweldige tijden van een jaar of tien geleden.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach die glans zijn ze al kwijt sinds 2007. Kunnen we wel elk jaar over blijven zeiken, maar het blijft toch leuk om te volgen (vind ik) ondanks dat het niveau bij de PDC stukken hoger is.
De Lakeside moet je tegenwoordig gewoon met een knipoog en de nodige nostalgie naar kijken.
Volgens mij zend de BBC weer uit dit jaar
quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
Complete lijst
Ron Meulenkamp v Gary Stone
Martin Adams v Scott Mitchell
Ross Montgomery v Fabian Roosenbrand
Tony O'Shea v Steve West
Paul Jennings v Gary Thompson
Gary Robson v Steve Douglas
Wesley Harms v Martin Phillips
Robbie Green v Darryl Fitton
Ted Hankey v Clive Barden
Scott Waites v Andy Boulton
Willy van de Wiel v Dave Prins
John Walton v Martin Atkins
Tony West v Geert de Vos
Jan Dekker v Christian Kist
Benito van de Pas v Alan Norris
Dean Winstanley v Joey Ten Berge
Toch bewijzen Hankey, Waites, Winstanley, Phillips en zelfs Dekker dat ze kunnen winnen in de Grand Slam of Darts. Daarnaast zie je ook dat BDO'ers die overstappen vaak 'gewoon' de top 32 halen, niet alleen King, Webster en Anderson deden dat maar ook Van der Voort, Thornton, Stompé en Jones.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach die glans zijn ze al kwijt sinds 2007. Kunnen we wel elk jaar over blijven zeiken, maar het blijft toch leuk om te volgen (vind ik) ondanks dat het niveau bij de PDC stukken hoger is.
Voordat er massaal overgestapt werd was het niveau in de breedte bij de PDC ook niet zo bijzonder. Er blijven er bij de BDO ook steeds minder over die bij de PDC zo in de (sub)top meekunnen, maar er zijn er nog wel wat inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch bewijzen Hankey, Waites, Winstanley, Phillips en zelfs Dekker dat ze kunnen winnen in de Grand Slam of Darts. Daarnaast zie je ook dat BDO'ers die overstappen vaak 'gewoon' de top 32 halen, niet alleen King, Webster en Anderson deden dat maar ook Van der Voort, Thornton, Stompé en Jones.
Vraag ik me ook af. Heb dit van Dartfreakz.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Szura het volgende:
Ron Meulenkamp, Chris Kist, Benito van de Pas???
En sinds wanneer is Winstanley Nederlands
Toch maar even volgen... Maar dat "Bazen" kan er wel af wmb.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zo en nu tijd voor de Bazen Darts Organisation
Zaterdag gaan we los
Chisnall 4-1 Phil Taylor al vergeten? En daarbij komt dat op het vorige PDC WK een ex-BDO'er ook al won van Taylor, namelijk Mark Webster.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toch maar even volgen... Maar dat "Bazen" kan er wel af wmb.
Dus?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Chisnall 4-1 Phil Taylor al vergeten? En daarbij komt dat op het vorige PDC WK een ex-BDO'er ook al won van Taylor, namelijk Mark Webster.
Ook als de Nederlanders er nog wel in zitten, kijk ik liever naar die dames, dan naar van Gerwen, Barney, van der Voort, Klaassen, Scholten, en Stompe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie het nou ook dat nu alle landgenoten eruit liggen je aandacht meer naar de fraaie dames gaan die elke keer de spelers naar het podium begeleiden. Ik vind dat er dit jaar zeer fraaie exemplaren tussen zitten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Kan snel gaan bij de BDO. Stuart Kellett was vorig jaar als 2e geplaatst en had een topjaar achter de rug. Dit jaar heeft hij zich niet eens geplaatst.....
Is ook veel minder met darts bezig dan een paar jaar geleden. Dus in potentie geen WK meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Darryl Fitton. In potentie zou dit toch een wereldkampioen kunnen worden, maar helaas wil het er maar niet uitkomen.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Dit is zo te zien de broer van Tony West?
Inderdaad en een stuk beter dan adams in zijn eerste partij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
O'Shea staat verdomme lekker te gooien
Heb het gemist. Wat heeft Wolfie gemaakt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:57 schreef hiburg het volgende:
[..]
Inderdaad en een stuk beter dan adams in zijn eerste partij.
3-0voor adams uiteindelijk, zijn tegenstander liet een hoop kansen liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb het gemist. Wat heeft Wolfie gemaakt?
Nu Fabian Roosenbrand vs. Ross Montgomery.
Zit je er klaar voor? Hij gaat zo beginnen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Keano het volgende:
Ah Yes, ik zie dat mijn favoriet Joe Dalton ook weer meedoet!
[ afbeelding ]
Ja die speelt ook. Zie OP.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef hiburg het volgende:
Dit was de broer van Tony West, speelt Tony West zelf niet meer ?
De BDO heeft zich er zo een aangeschaft:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Wat een gaar geluid komt er van dat bord zeg.
Dat doe ik nog beterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef wimderon het volgende:
Niveautje hoor bij de damespartij Farlam-Lawman, Lawman won net de tweede leg na een fraaie 47-darter.
Gelukkig is het niet een "best of 13" wedstrijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef wimderon het volgende:
Niveautje hoor bij de damespartij Farlam-Lawman, Lawman won net de tweede leg na een fraaie 47-darter.
Oke, zag wel dat het een Winmau bord was, waarschijnlijk gewoon een Blade III.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:49 schreef wdn het volgende:
Komt omdat de microfoon boven het bord hangt
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef wimderon het volgende:
quote:chrismasontv chris mason
Hope there is an enquiry into one of the games tonight, cost me 11k
quote:PLEASE IM NOT GONNA EXPLAIN, IF YOU DIDNT WATCH ESPN YOU MISSED COMEDY GOLD.
quote:I need not explain emails already sent.
quote:Sadly I was told this afternoon, not happy as I punted a week ago
quote:Im fucking livid
quote:There is no way this wont come out, then you will see why im fucking mental, fucking bullshit.
quote:Fuck it I put it out there lets see what happens over the next day or two.
quote:Adams was just a drunk prick, normally hes just a daft prick, if you watched the darts tonight and didnt see sumit suspect im alone in this!
quote:Nope cool as mate, fucking livid I got stung by a sting.
Zal toch wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef borisz het volgende:
Nou Scott Waites nu. Zijn laatste WK hier?
Ironie? Sarcasme kan ookquote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal toch wel.
Waarom heet die lelijkerd eigenlijk 'Scotty 2 Hotty' ?
Held!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef Crocmaz het volgende:
http://nl.justin.tv/livedartsjtv#/w/2393439104
Stottert het bij jullie ook zo erg?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef Crocmaz het volgende:
http://nl.justin.tv/livedartsjtv#/w/2393439104
Ja, bij mij ook. Ik trek mijn Held! van zojuist dan ook bij deze inquote:
Dekker - Kistquote:Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Crocmaz het volgende:
Dekker moet 109 uitgooien om in de wedstrijd te blijven en mist op de dubbel 16. Kist nu 3 matchdarts. En Bingo!!
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_BDO_World_Darts_Championshipquote:
Samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijdenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef editoor het volgende:
Ik zag dat ze bij bbc 2 ook Lakeside gaan uitzenden, maar dat zijn neem ik aan herhalingen?
Is het niet zo dat deels komt door het andere bord dat wordt gebruikt bij dit WK t.o.v. het bord dat werd gebruikt op het PDC WK?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef tja77 het volgende:
Niet om te zeiken ofzo, maar het niveau (puur naar de cijfers kijkende) lijkt me nog niet zo heel denderend. Alleen Adams (90,12) en de Nederlanders Kist (97,77) en Dekker (96,33) Gooien een 3 dart average van boven de 90.
Dit meen je nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Crocmaz het volgende:
http://www.espn.co.uk/darts/sport/video_audio/129926.html
Briljant die Kist
Je bedoelt dat de triples bij de PDC groter zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet zo dat deels komt door het andere bord dat wordt gebruikt bij dit WK t.o.v. het bord dat werd gebruikt op het PDC WK?
Kun je toch eenvoudig controlen? Even een Winmau Blade 4 en een Unicorn Eclipse opmeten.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de triples bij de PDC groter zijn?
Of mag daar niet meer over gesproken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |