Begin dan maar vast te sparen voor die dure cabrio sportwagen, en de bling bling die ze van je verwachtquote:
Dat kunnen ze mooi vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begin dan maar vast te sparen voor die dure cabrio sportwagen, en de bling bling die ze van je verwacht
Het kwam ineens in me opquote:Prima TT trouwens
* pl4kkie houdt stevig zijn mond dichtquote:
Tsssquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* pl4kkie houdt stevig zijn mond dicht![]()
De lol is er nu wel vanafquote:
Veel plezier daarmee, ik ga tv kijken als je het niet erg vind?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik begin pas met grappen en grollen
Ben je weer in een melige buiquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik begin pas met grappen en grollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verander hier niets aan het woord #3You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Leuk hè, nu lijkt het net of ik door het slotje heen heb kunnen postenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop flipte helemaal door dat topic
Het is je geluksdagquote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk hè, nu lijkt het net of ik door het slotje heen heb kunnen posten
quote:
Moest toch watquote:
quote:
quote:
Ah, en zit het nu kei leuk?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt omdat ik bij de kapper geweest ben
't is weer kortquote:
Ik heb het ze verboden om het te millimeteren, maar heb wel mijn krullen weer terugquote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
Toch niet zo kort dat het pittig wordt he ?
Millimeteren is echt eng.. dus primaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het ze verboden om het te millimeteren, maar heb wel mijn krullen weer terug
Ik moest als klein meisje altijd lang haar hebben, want dat hoort bij klein meisje zijn. Ik heb het toen ik een jaar of 16 was laten milimeteren, maar een sliert lang haar laten zitten, die kon ik vlechten als een chinees. Wat was mijn moeder boosquote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Millimeteren is echt eng.. dus prima
Ik hoop nog steeds op een alternatief eindequote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Wat dacht je, die film korten ze wel even in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+het+meest+sexy.aspx
Brabant
Ik vind altijd de harde Ggggggggggggrrrrrrr verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amsterdam toch nog derde plaats
![]()
Die 'g' van Brabo'ers is mij nooit zo opgevallen. Ik vind het houdoe zo
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind altijd de harde Ggggggggggggrrrrrrr verschrikkelijk
Die urrrrrr is ook niet heel lekker vind ikquote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb geloof ik wel een harde Ggggggg, maar op de een of andere manier zo'n stomme rollende Gooise Rrrrrrr
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die urrrrrr is ook niet heel lekker vind ikmaar ach.
Dat vind ik dan niet gekquote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kannik ook niets aan doen hoor. Maar volgens collega's spreek ik wél Engels met een 'vet Amerikaans accent'
Stom dus dat ik wél een vet Amerikaans accent kan oppakken, maar niet zoiets als afkomen van mijn harde G en rollende Rquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet gek
Is ook niet erg die urrrr/ggggrrr etc. Soms zit er dat gewoon ingebakken. Net zoals mijn zachte G.
Trainen! of een Brabander vindenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stom dus dat ik wél een vet Amerikaans accent kan oppakken, maar niet zoiets als afkomen van mijn harde G en rollende R
twitter:reedtimmerTVN twitterde op woensdag 23-11-2011 om 23:25:55Big game tomorrow Lions vs packers.. I'm taking the Lions reageer retweet
Hm, zijn gelderlanders of limburgers (die voornamelijk in brabant gewoond hebben) ook goedquote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Trainen! of een Brabander vinden
Gelderlanders, geen probleemquote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm, zijn gelderlanders of limburgers (die voornamelijk in brabant gewoond hebben) ook goed
Limburgers welquote:
Bol is heul geen vervelend mensquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
Dat kunnen hele vervelende mensen zijn
Dat zijn de ergste...quote:Op woensdag 23 november 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol is heul geen vervelend mens![]()
Maar ik moet bekennen dat ik wel met gefronste wenkbrauwen heb gezeten in vergaderingen met limbo'ers die het nodig vonden om onderling in dialect te overleggen
Tja, heb hier wel eens bijna hele rellen zien ontstaan door 'afkomst uit provincie x'. Slaat m.i. nergens op. We zijn nederlands sprekenden, dus of je nu uit Suid-Africa komt of uit Frieslandquote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste...
Ken er genoeg die "netjes" praten, maar ook die weigeren om verstaanbaar richting collega's te praten en niet willen wonen/werken buiten LimburgVerschrikkelijk
Muisjequote:
Drasssquote:
Mannen tennisquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
Oe ik ga straks Nadal vs Tsonga kijken
Tja... ik kijk liever ook naar 2 blonde vrouwen die aan het tennissen zijn, maar helaas is dat er nietquote:
Dat bedoel ik, toch triest dat je dan jezelf hier tevreden mee moet stellen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja... ik kijk liever ook naar 2 blonde vrouwen die aan het tennissen zijn, maar helaas is dat er niet
Ik kijk daarom ook puur voor de techniek die ik kan toepassen op het tennisveldquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, toch triest dat je dan jezelf hier tevreden mee moet stellen.
Ik kijk tenminste nog naar gespierde mannen
Ik kijk alleen maar omdat ik wil inlopen op kokkiequote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kijk daarom ook puur voor de techniek die ik kan toepassen op het tennisveld![]()
14-0 beetje saai?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar omdat ik wil inlopen op kokkie
quote:
quote:
Is de finale van Expeditie Robinson pas zondagavond???quote:
Zondag? Niet gewoon volgende week donderdag?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is de finale van Expeditie Robinson pas zondagavond???
Dat zou jammer zijn, dan is ook de finale van SYTYCD
Ik weet het niet zeker, zag net wat in beeld komen, zondag 20.05 uur. Neem aan dat het hier over ging. Ze gaan nu het finalespel spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zondag? Niet gewoon volgende week donderdag?
Ik neem ER nu op, ben football aan het kijken
Zondag 20:05 is SYTYCD bij RTL5 lijkt mij sterk dat RTL5 dan ook ER uitzendquote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, zag net wat in beeld komen, zondag 20.05 uur. Neem aan dat het hier over ging. Ze gaan nu het finalespel spelen
Dat bedacht ik me net ook, dus denk dat het vanavond dan toch afgelopen isquote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zondag 20:05 is SYTYCD bij RTL5 lijkt mij sterk dat RTL5 dan ook ER uitzend
De finale zou toch zoals altijd in de studio zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook, dus denk dat het vanavond dan toch afgelopen is
Dat is inderdaad normaal wel zo. Zou het dan vanavond net voor het einde afgelopen zijn, zodat je niet ziet wie er wint?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De finale zou toch zoals altijd in de studio zijn
Zoiets denk ik van wel, was bij de vorige afleveringen van ER ook zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad normaal wel zo. Zou het dan vanavond net voor het einde afgelopen zijn, zodat je niet ziet wie er wint?
zal blij zijn als het afgelopen is. ga vanaf nu niets meer echt volgen..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoiets denk ik van wel, was bij de vorige afleveringen van ER ook zo.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Ik moet bekennen dat ik de laatste afleveringen van ER opgenomen heb en nog met andere dingen bezig was tijdens het kijken. Was toen het met onbekenden was veel leuker vond ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal blij zijn als het afgelopen is. ga vanaf nu niets meer echt volgen..
Nee hoor, Football gaat nog door tot 5 februariquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
Alles loopt de komende week af voor mijn gevoel. Geen ramp eigenlijk
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Ik moet bekennen dat ik de laatste afleveringen van ER opgenomen heb en nog met andere dingen bezig was tijdens het kijken. Was toen het met onbekenden was veel leuker vond ik.
En Peking Express was ook altijd leuk maar nu gaat die droplul van een Bartje Boonstra dat presenteren
Ik merk dat je automatisch toch teveel rekening houdt met de programma's die je volgt. Dat wil ik even niet meer. Merk dat jullie er ook wel zo over denken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
Alles loopt de komende week af voor mijn gevoel. Geen ramp eigenlijk
Daarom neem ik nu ook meer op, kan ik kijken wanneer ik wil. Alleen Footbal kijk ik nog livequote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat je automatisch toch teveel rekening houdt met de programma's die je volgt. Dat wil ik even niet meer. Merk dat jullie er ook wel zo over denken.
wie staan er in de finale bij Tobsjef???
als jij het nog niet gezien hebt, dan moet Drassss maar niets zeggen. Lees ik zometeen wel even op het topicquote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan Drassss je denk ik wel vertellen, moet de aflevering van vandaag nog zien.
Oke dan ga ik het je niet vertellenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als jij het nog niet gezien hebt, dan moet Drassss maar niets zeggen. Lees ik zometeen wel even op het topic
Vinnik niet erg hoor, aflevering van gister was wel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als jij het nog niet gezien hebt, dan moet Drassss maar niets zeggen. Lees ik zometeen wel even op het topic
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke dan ga ik het je niet vertellen
Nu wil ik het weten ookquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinnik niet erg hoor, aflevering van gister was wel leuk![]()
Ik denk dat Tim een grote kans maakt.
Vandaag is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vandaag is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenks, wat was dat een rare gast zeg
You better lose yourself in the music
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vandaag is....wat jammer. Hij is wel een beetje vreemd, maar gunde het hem wel. Alleen al door zijn enthousiasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Volgende week begint masterchef jr..... ik ga die wel kijken denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig is er volgend jaar weer een Topchef
lijkt me wel leuk, maar weet nog niet of ik dat ga kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende week begint masterchef jr..... ik ga die wel kijken denk ik
De voorstukjesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk, maar weet nog niet of ik dat ga kijken
wat is de bedoeling?? wie het woord kipsaté goed schrijft??quote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje.... ik heb gisteren een voor mij historische post gemaakt Verander hier niets aan het woord #3
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is de bedoeling?? wie het woord kipsaté goed schrijft??
je moet nu dan toch een nieuw deel openen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb door het slotje heengepost
post #648
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je moet nu dan toch een nieuw deel openen?
ik zie, eerlijk gezegd, de lol er niet vanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is een topic wat in 2006 al gesloten is, wat modjes vonden het leuk om die een kickje te geven.
Geeft nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie, eerlijk gezegd, de lol er niet van
Jaaaa verdulleme. Ik was een halve seconde telaat met postenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje.... ik heb gisteren een voor mij historische post gemaakt Verander hier niets aan het woord #3
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jaaaa verdulleme. Ik was een halve seconde telaat met posten
ik koop al heel lang geen boeken meer. Leen ze wel bij de bibquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
Omdat de tv toch zo brak is de komende tijd en het veel lekkerder is om op de bank/bed met een deken te liggen heb ik mezelf verwend en 3 boeken gekocht
Een boekquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
Omdat de tv toch zo brak is de komende tijd en het veel lekkerder is om op de bank/bed met een deken te liggen heb ik mezelf verwend en 3 boeken gekocht
Laatste boek wat ik gekocht heb was "Snijtechnieken"quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik koop al heel lang geen boeken meer. Leen ze wel bij de bib
Ik haal er elke week wel een paar boeken. Ben een echte leesfreakquote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
Bieb? Daar ben ik al 15 jaar niet meer geweest
was ook wel nodig héquote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste boek wat ik gekocht heb was "Snijtechnieken"
Ja ik ook, maar ik koop op zen tijd graag een boekjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik haal er elke week wel een paar boeken. Ben een echte leesfreak
Ik ben altijd gek op boeken geweest , maar heb niet zoveel ruimte ze te bewaren..Ik heb de meeste boeken weggegeven, dus vind het zonde nog nieuwe te kopenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik koop op zen tijd graag een boekje
quote:
Ja, ik als jonge godquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben altijd gek op boeken geweest , maar heb niet zoveel ruimte ze te bewaren..Ik heb de meeste boeken weggegeven, dus vind het zonde nog nieuwe te kopen
Ik zit in het proces om afstand te nemen van heel veel boeken. En nieuwe boeken, koop eigenlijk alleen nog maar op kookgebied of architectuur/geschiedenis van mijn buurtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben altijd gek op boeken geweest , maar heb niet zoveel ruimte ze te bewaren..Ik heb de meeste boeken weggegeven, dus vind het zonde nog nieuwe te kopen
ik zit er over te denken mijn kookboekenserie, na de renovatie, ook weg te doen. Is zo'n oude serie van lekturama. Ik kan de recepten, welke ik wel eens gebruik, overnemen en de rest gewoon wegdoen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit in het proces om afstand te nemen van heel veel boeken. En nieuwe boeken, koop eigenlijk alleen nog maar op kookgebied of architectuur/geschiedenis van mijn buurt
Kan je dan toch beter vóór de renovatie weg doen? En oude kookboeken zijn volgens mij alleen nog maar oud papier waard, dus ik haal de recepten die ik nog wel eens gebruik eruit en breng de rest weg naar de sportvereniging van mijn nichtje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zit er over te denken mijn kookboekenserie, na de renovatie, ook weg te doen. Is zo'n oude serie van lekturama. Ik kan de recepten, welke ik wel eens gebruik, overnemen en de rest gewoon wegdoen.
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
Mijn oudste zoon heeft misschien geluk met de verkoop van zijn huis.
vorige week in de verkoop gegaan. 1 dag later al een gegadigde. zij is komen kijken
en vandaag voor de 2e keer. Er is al geboden, dus heel misschien al verkocht
ja, ik bedoel natuurlijk ook dat ze na de renovatie niet meer mee terugkomen...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je dan toch beter vóór de renovatie weg doen? En oude kookboeken zijn volgens mij alleen nog maar oud papier waard, dus ik haal de recepten die ik nog wel eens gebruik eruit en breng de rest weg naar de sportvereniging van mijn nichtje.
ik ook. Ze moeten helaas met verlies verkopen. Wonen er pas 4 jaar. Net voor de crisis gekocht, dus met winst verkopen zit er voorlopig niet in. Langer wachten kost gewoon net zoveel. De hypotheek gaat gewoon door. Nu kunnen ze beiden verder met hun levenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws![]()
Ik hoop dat de financiering van de nieuwe koopster rond komt
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
deze, ken je die??? is al heel oud
Wel goede afspraken gemaakt over de restschuld?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook. Ze moeten helaas met verlies verkopen. Wonen er pas 4 jaar. Net voor de crisis gekocht, dus met winst verkopen zit er voorlopig niet in. Langer wachten kost gewoon net zoveel. De hypotheek gaat gewoon door. Nu kunnen ze beiden verder met hun leven
wat lekker is, blijft lekker. Hoe oud het ook is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ken ik niet. Oudste 'kookboek' wat ik heb is het receptenboekje van mijn pa, maar dat is vooral gebak en die gaat nooit weg. En een deel van de recepten kwam ik recentelijk tegen in het banketbakkersboek van Cees Holtkamp, dus op patisserie gebied is er in 60 jaar niet zoveel veranderd.
is zeker zuur, maar het is niet anders. De relatie is echt over, dus ze kunnen niet anders.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel goede afspraken gemaakt over de restschuld?
Is wél zuur ja als je je woning met verlies moet verkopen.
Die uit de jaren '60quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat lekker is, blijft lekker. Hoe oud het ook is.
Mijn oudste kookboek is een kookboek van Margriet.
Ik denk dat de mijne iets jonger is, maar veel jonger zal het niet zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die uit de jaren '60
Die heb ik net weggedaan, samen met het eerste kookboek wat ik ooit gekregen heb, van Joop Braakhekke. Was één op één een kopie van de recepten uit het Margriet kookboek
Dat is wel positief.... was bij mijn broer wel even andersquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is zeker zuur, maar het is niet anders. De relatie is echt over, dus ze kunnen niet anders.
Over de verdeling en de restschuld zijn afspraken. ze zijn beiden verstandig genoeg dat netjes af te handelen.
Ik weet niet meer precies, dacht of 1968 of 1972/1973quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne iets jonger is, maar veel jonger zal het niet zijn
Bij mijn jongste zoon ook hoor. Die gaat heel erg veel schuld oplopen. Bovendien is hij nu al een hele poos bezig de achterstanden te betalen, hij krijgt alle deurwaarders op zijn stoep, terwijl zijn ex-vriendin geen vaste woon- of verblijfplaats heeft, dus niets hoeft te betalen...Hij heeft zijn problemen zelf veroorzaakt, maar wel samen met haar...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel positief.... was bij mijn broer wel even anders
ik heb wel eens gehoord dat Joop Braakhekke helemaal geen goede kok is. Daarbij vind ik het een kwal eerste klasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies, dacht of 1968 of 1972/1973
Het viel mij op dat Joop Braakhekken gewoon de inhoud 1-op-1 in 1984 gekopieerd had naar 'zijn' kookboek. Alhoewel het waarschijnlijk niet eens zijn kookboek was, maar hij stond wel op de cover.
In zijn geval zal de schuldsanering misschien nog wel de beste oplossing zijn voor een nieuwe toekomst. Wel heel erg naar, dat het zo moet gaanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bij mijn jongste zoon ook hoor. Die gaat heel erg veel schuld oplopen. Bovendien is hij nu al een hele poos bezig de achterstanden te betalen, hij krijgt alle deurwaarders op zijn stoep, terwijl zijn ex-vriendin geen vaste woon- of verblijfplaats heeft, dus niets hoeft te betalen...Hij heeft zijn problemen zelf veroorzaakt, maar wel samen met haar...
Toch wél hoor, heb wel in de Kersentuin en bij La Garage gegeten. Koken kan ie wel, maar 't is een ietwat extroverte gastheer (en dan druk ik mij netjes uit).quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehoord dat Joop Braakhekke helemaal geen goede kok is. Daarbij vind ik het een kwal eerste klas
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb zin in een sigaret en bedenk me ineens, "hoe zal het met Muis gaan? Nog steeds niet gerookt?????
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
Ook hier even een kleine weltrusten allemaal![]()
![]()
![]()
Dat zal inderdaad een schuldsanering moeten worden. Maar dat krijg je niet zomaar, dat beslist een rechter. Daarom is hij nu bezig met de achterstanden te betalen, zodat de rechter ziet dat hij zijn leven gebeterd heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In zijn geval zal de schuldsanering misschien nog wel de beste oplossing zijn voor een nieuwe toekomst. Wel heel erg naar, dat het zo moet gaan
truste, slaap lekkerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
Ook hier even een kleine weltrusten allemaal![]()
![]()
![]()
Dát deed mijn ex-schoonzus ook, toen ze nog in scheiding lagenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad een schuldsanering moeten worden. Maar dat krijg je niet zomaar, dat beslist een rechter. Daarom is hij nu bezig met de achterstanden te betalen, zodat de rechter ziet dat hij zijn leven gebeterd heeft. Zijn ex-vriendin denkt dat ze die schuldsanering zowieso krijgt, maar zo gaat het niet hoor. Ze gaat zelfs zo ver nu nog schulden te maken door dingen te bestellen op de naam van mijn zoon...Ik heb al diverse brieven moeten schrijven naar postorderbedrijven (gek wordt je er van)
![]()
![]()
in stresssituaties is dat het eerste wat je doet, als (ex)rokerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]had nog een pakje voor nood in de auto liggen. Toen mijn ma opgenomen was in ZH ben ik naar de auto gelopen en heb het pakje geopend en een peuk opgestoken. Ik heb twee trekjes genomen en moest
Ik heb er dat weekend 3 geprobeerd te roken, maarquote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
in stresssituaties is dat het eerste wat je doet, als (ex)roker. Ik denk dat het dan ook gewoon even moet kunnen
het is inderdaad oneerlijk. Mijn zoon weet dat ook ondertussen. Het is niet zo dat de restschuld verdeeld gaat worden onder hen. het is een schuld van hen samen, maar het moet gewoon betaald worden, maakt niet uit door wie. Dus omdat hij nu weer werkt, komt dat op zijn conto.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dát deed mijn ex-schoonzus ook, toen ze nog in scheiding lagen![]()
Rechter besliste toen bij de scheiding ook nog dat de volledige schuld bij mijn broer kwam te liggen, en dat hij ¤ 1000 alimitatie aan zijn ex moest betalen. Terwijl de twee kinderen gewoon bij mijn broer bleven
Op het moment dat de scheiding werd uitgesproken had hij (en heeft hij nog) een goede baan, zij werkte niet. Daarom hij de schuld + alimentatie. Er is door de rechter niet eens gezegd dat ex-schoonzus maar weer eens een baan moest zoekenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is inderdaad oneerlijk. Mijn zoon weet dat ook ondertussen. Het is niet zo dat de restschuld verdeeld gaat worden onder hen. het is een schuld van hen samen, maar het moet gewoon betaald worden, maakt niet uit door wie. Dus omdat hij nu weer werkt, komt dat op zijn conto.
Alimentatie, praat me er niet van. Dat is vaak zo ontzettend oneerlijk geregeld
daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Je wil het eigenlijk niet meer, maar hebt wel even die behoefte. Niet te moeilijk over doen in zo'n geval. Mijn vriendin rookt al 10 jaar niet meer, alleen als ze bij mij op de koffie komt, rookt ze 1, soms 2, sigaretjes, verder nooit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er dat weekend 3 geprobeerd te roken, maarin gedachten is het nog steeds lekker, maar als je dan rookt niet meer
Bij mijn zus ook zo met de alimentatie. En dat terwijl zij al een vriend had...schuld hadden zij wel, maar ook winst met de verkoop van hun huis, dat was dan weer een voordeelquote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op het moment dat de scheiding werd uitgesproken had hij (en heeft hij nog) een goede baan, zij werkte niet. Daarom hij de schuld + alimentatie. Er is door de rechter niet eens gezegd dat ex-schoonzus maar weer eens een baan moest zoeken
Pakje ligt nog in de auto, bij de volgende crisis-situatie zijn ze lekker uitgedroogd dus dan helemaal niet meer te rokenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Je wil het eigenlijk niet meer, maar hebt wel even die behoefte. Niet te moeilijk over doen in zo'n geval. Mijn vriendin rookt al 10 jaar niet meer, alleen als ze bij mij op de koffie komt, rookt ze 1, soms 2, sigaretjes, verder nooit.
ik zou me daar niet zo druk om maken. Je weet voor jezelf dat je het kunt laten , maar alleen even nodig hebt bij stress. Dat is toch niet zo erg???quote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pakje ligt nog in de auto, bij de volgende crisis-situatie zijn ze lekker uitgedroogd dus dan helemaal niet meer te roken
Nog wel lastig om een andere uitlaatklep te vinden.
Was voor de crisis bij mijn broer... dus huis wel met winst verkocht, maar schulden zo hoog dat hij problemen kreeg met het afbetalen van zijn nieuwe huis, en bijna met executieverkoop van het nieuwe huis te maken kreegquote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bij mijn zus ook zo met de alimentatie. En dat terwijl zij al een vriend had...schuld hadden zij wel, maar ook winst met de verkoop van hun huis, dat was dan weer een voordeel
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga nog even wat (rustige) muziek luisteren en dan lekker naar bed.![]()
Tot de volgende keer maar weer
triest is dat hé. Hoop dat het nu weer beter gaatquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was voor de crisis bij mijn broer... dus huis wel met winst verkocht, maar schulden zo hoog dat hij problemen kreeg met het afbetalen van zijn nieuwe huis, en bijna met executieverkoop van het nieuwe huis te maken kreeg
ja, ja, wrijf het er maar inquote:
49ers hadden geen schijn van kansquote:
je hebt gekeken? aan de uitslag te zien is dat duidelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
49ers hadden geen schijn van kans
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt gekeken? aan de uitslag te zien is dat duidelijk
dank dankquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Had hem opgenomen, en toen ik de uitslag zag vond ik dat ik 'm toch maar even moest kijken.
Maar goed gefeliciteerd met je 2 punten voorsprong
In your dreamsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dank dankben in topvorm, dus komen er nog 3 bij
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had het goed voorspeld, Tim is de winnaar geworden
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vinnik niet erg hoor, aflevering van gister was wel leuk![]()
Ik denk dat Tim een grote kans maakt.
slapenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
Tja wat te doen.... Tjettuhhhhh, boekie lezen, tv kijken of verhaaltjes schrijven....
quote:
Winnaar Topchefquote:
Hou op, ik lig er de laatste dagen veel te laat in, en ben er al veel te vroeg uit.quote:
Dus vandaag nog later!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou op, ik lig er de laatste dagen veel te laat in, en ben er al veel te vroeg uit.![]()
Vanochtend om 06:07 al mijn eerste post hier gemaakt
quote:
't is geen mooi weerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
Morgen weer postbode spelen met mooi weer
ik ook, maar weinig kans tot uitslapen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]echt niet, wil voor 12 uur in mijn nestje liggen, en morgen zalig uitslapen
Wantquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar weinig kans tot uitslapen.
quote:
Moet je eerder gaan, kan je nog de zon zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een hekel aan de winter.... In het donker naar je werk gaan, en in het donker weer thuiskomen.
wachten op sneeuw, minder donkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een hekel aan de winter.... In het donker naar je werk gaan, en in het donker weer thuiskomen.
Dit weekend al beginnen met schilderen ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
10.00 beginnen, en om 08.00 de schilder
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
wachten op sneeuw, minder donker
Lekker door de sneeuw rollebollenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan wil ik helemaal niet eens meer mijn bed uitkomen. Sneeuw
Welke zon, die heb ik al in geen weken meer door de mist heen zien komen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je eerder gaan, kan je nog de zon zien
vandaag al begonnen. had verwacht dat er al een kamer klaar was, maar heeft kozijn bijna helemaal kaal gemaakt. morgen gronden en schilderenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit weekend al beginnen met schilderen ?
Oh, je moet zeker MEPpen voor zondag? Of gewoon service-draaien?
heerlijk, 's avonds lekker wandelen door de sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker door de sneeuw rollebollen
Onze hond kan er altijd van genieten, is het net een konijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk, 's avonds lekker wandelen door de sneeuw
Ik ga dit jaar helemaal niets meer aan het huisje doen. Zodra sinterklaas weer het land uit is, gewoon kerstboom opzetten en versieren, ziet het er ook al weer beter uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag al begonnen. had verwacht dat er al een kamer klaar was, maar heeft kozijn bijna helemaal kaal gemaakt. morgen gronden en schilderen
gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar helemaal niets meer aan het huisje doen. Zodra sinterklaas weer het land uit is, gewoon kerstboom opzetten en versieren, ziet het er ook al weer beter uit.
Kweet nog niet, heb een beetje koppijnquote:
Hmm, hoe komt het?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kweet nog niet, heb een beetje koppijn
Beetje te laat gaan slapen de laatste dagen en beetje vroeg eruitquote:
Veel water drinkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje te laat gaan slapen de laatste dagen en beetje vroeg eruit
Ik heb al 3 liter minstens achter mijn kiezen.quote:
Oh, gelukkig, je neemt me in de malingquote:
Je moet ook door slikken hequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb al 3 liter minstens achter mijn kiezen.
zal wel aan het weer liggen. ben al 3 dagen van slagquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje te laat gaan slapen de laatste dagen en beetje vroeg eruit
quote:
Oh, doe ik dat foutquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
moet ik toch 2dagen in een vreemd bed slapen
Oh slaapkamer wordt als eerste aangepakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat nog net wel, maar in klein logeerbed
yep. vrijdag wordt nieuwe bed gebrachtquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh slaapkamer wordt als eerste aangepakt.
Lekker voor je rug. Kan je dan niet beter op de grond gaan slapen?
Ze hadden geen bredere bedden meer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. vrijdag nieuwe bed gebracht![]()
![]()
we zullen zien. is geen slecht bed, alleen smal
is maar een 1 persoontjequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze hadden geen bredere bedden meer?
lijkt me niet met hoofdpijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
*plop* (meer koffie is niet verstandig)
Is vooral mijn tikker die dan lastig gaat doen. En het is maar een beetje hoofdpijn hoor, heb nog niets ingenomen of zoquote:
dan valt het allemaal wel mee. Warm decaf water nemenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is vooral mijn tikker die dan lastig gaat doen. En het is maar een beetje hoofdpijn hoor, heb nog niets ingenomen of zo
Bah, ga je mond er eens mee spoelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan valt het allemaal wel mee. Warm decaf water nemen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, ga je mond er eens mee spoelen
Ghehequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, ga je mond er eens mee spoelen
Je mag je eigen pakketje niet bezorgen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
Nu bezorg ik morgen wel de post, maar dan hoop ik dat de lapzwans van een college wel mijn pakketje bezorgt!
Ik bezorg in een andere gemeente, dus vandaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag je eigen pakketje niet bezorgen?
Eigenlijk helemaal niet slim van postnlquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik bezorg in een andere gemeente, dus vandaar
kreeg vandaag ook een pakketje geleverdquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
Nu bezorg ik morgen wel de post, maar dan hoop ik dat de lapzwans van een college wel mijn pakketje bezorgt!
Je moet je bed nog zelf in elkaar zettenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
kreeg vandaag ook een pakketje geleverden nog vier extra van de buren
eg niequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet je bed nog zelf in elkaar zetten
Goed geregeld, maar nu snap ik het even niet meer. Waarom moet je dan in een vreemd bed slapenquote:
stof en verflucht in slaapkamerquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed geregeld, maar nu snap ik het even niet meer. Waarom moet je dan in een vreemd bed slapen
Oh, dus je hoeft pas volgende week vreemd te slapen. Ik dacht dit weekend al, maar dat gaat een beetje lastig als het bed nog een pakketje is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
stof en verflucht in slaapkamer
Er was geen plek in mijn eigen gemeente ( vind ik niet erg ). Eventjes 10 minuten rijden is ook niet heel ergquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet slim van postnl![]()
Gewoon ieder zijn eigen buurtje laten bezorgen, heb je minder reistijden
10 minuten is wel te doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er was geen plek in mijn eigen gemeente ( vind ik niet erg ). Eventjes 10 minuten rijden is ook niet heel erg
Dan nog kan ie in het logeerbed liggen en zal die volgende week nog een keer in een vreemd bed duikenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus je hoeft pas volgende week vreemd te slapen. Ik dacht dit weekend al, maar dat gaat een beetje lastig als het bed nog een pakketje is.
ga nu vreemd, 2-12 komt nieuwe bed. heb vandaag postpakketje gekregen voor mijzelf en van 4 burenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus je hoeft pas volgende week vreemd te slapen. Ik dacht dit weekend al, maar dat gaat een beetje lastig als het bed nog een pakketje is.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef Drassss het volgende:
Ik mag hopen dat mijn pakketje ( een jas ) al helemaal klaar is en dat er geen breinaalden bijzitten
Geen leren jas dus..quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef Drassss het volgende:
Ik mag hopen dat mijn pakketje ( een jas ) al helemaal klaar is en dat er geen breinaalden bijzitten
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan nog kan ie in het logeerbed liggen en zal die volgende week nog een keer in een vreemd bed duiken
hoi
Oh, af en toe ben je wat lastig te volgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga nu vreemd, 2-12 komt nieuwe bed. heb vandaag postpakketje gekregen voor mijzelf en van 4 buren
Nee, vanavond niet.. Eventjes relax, maar ik wil nog wel iets gaan doen zondag... Morgen is 3 uurtjes sportief op de fiets natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
10 minuten is wel te doen![]()
Moet jij niet tennissen vanavond?
Wolquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een gebreide jas dat is zo hippie-achtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, af en toe ben je wat lastig te volgen![]()
Ik dacht dat het postpakketje het bed was
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. vrijdag wordt nieuwe bed gebracht![]()
![]()
we zullen zien. is geen slecht bed, alleen smal
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
even op een rijtje gezet voor jequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
kreeg vandaag ook een pakketje geleverden nog vier extra van de buren
Nu kan ik het volgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
even op een rijtje gezet voor je
Die laat jij thuisbezorgenquote:
en ik heb ze hier liggen, en komt er dus op neer dat ik straks de halve flat af kanquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
Ja.. ze dumpen nogal graag alle pakketjes bij iemand. Zijn ze er tenminste vanaf.
Correctquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en ik heb ze hier liggen, en komt er dus op neer dat ik straks de halve flat af kan
Postbode zal toch bij die buren wel een briefje in de bus gedaan hebben, dat ze het pakketje bij jou hebben afgeleverd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en ik heb ze hier liggen, en komt er dus op neer dat ik straks de halve flat af kan
Wat voor hoeslakens heb jij wel niet, met gouddraad gesponnen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel als ze in de winkel niet te koop zijn, of alleen voor ¤ 70-
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor hoeslakens heb jij wel niet, met gouddraad gesponnen?
is om 11.00 gebracht, en heb nog niemand gezien. 4 adressenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Postbode zal toch bij die buren wel een briefje in de bus gedaan hebben, dat ze het pakketje bij jou hebben afgeleverd?
Ha, dat doen ze ook niet altijd.. En dan heb je nog van die mensen die dus verwachten dat jij het wel komt brengen, zij komen het zeker niet halen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Postbode zal toch bij die buren wel een briefje in de bus gedaan hebben, dat ze het pakketje bij jou hebben afgeleverd?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor hoeslakens heb jij wel niet, met gouddraad gesponnen?
en ik ga ze niet brengenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ha, dat doen ze ook niet altijd.. En dan heb je nog van die mensen die dus verwachten dat jij het wel komt brengen, zij komen het zeker niet halen!
En ik bestel ook mijn hoeslakens via internet!
Internet bestellen is gewoon lekker lui zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
Dat internet bestellen is echt een uitkomst voor sommige producten
dan kan je er tenminste wel aan komen. en gister om 15.00 pas besteldquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
Dat internet bestellen is echt een uitkomst voor sommige producten
Niet altijd, want ik bestel al mijn tennisspullen online, omdat het veel goedkoper isquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Internet bestellen is gewoon lekker lui zijn
Zou ik niet eens doen hoor, buren mogen het zelf op komen halen en als ze vinden dat het te lang duurt voor ze hun pakketje krijgen mogen ze zelf met leverancier/bezorger bellen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon 4 briefjes fixen dat je een pakketje van ze hebt.. mogen ze het zelf komen ophalen.
Mhaw, toch makkelijk even 4 briefjes schrijven en klaar. Ben jij er vanaf en als ze niet komen heb jij je "best" gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik niet eens doen hoor, buren mogen het zelf op komen halen en als ze vinden dat het te lang duurt voor ze hun pakketje krijgen mogen ze zelf met leverancier/bezorger bellen.
in mijn geval niet. ben al in de stad geweest. enige die split topper hoeslakens had ws de bijenkorf voor ¤ 70-. en dat vertik ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Internet bestellen is gewoon lekker lui zijn
wordt ik niet voor betaaldquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, toch makkelijk even 4 briefjes schrijven en klaar. Ben jij er vanaf en als ze niet komen heb jij je "best" gedaan
Wanneer je die briefjes bezorgt, neem dan de pakketjes mee. Dan ben je van de bende af!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon 4 briefjes fixen dat je een pakketje van ze hebt.. mogen ze het zelf komen ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |