Begin dan maar vast te sparen voor die dure cabrio sportwagen, en de bling bling die ze van je verwachtquote:
Dat kunnen ze mooi vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begin dan maar vast te sparen voor die dure cabrio sportwagen, en de bling bling die ze van je verwacht
Het kwam ineens in me opquote:Prima TT trouwens
* pl4kkie houdt stevig zijn mond dichtquote:
Tsssquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* pl4kkie houdt stevig zijn mond dicht![]()
De lol is er nu wel vanafquote:
Veel plezier daarmee, ik ga tv kijken als je het niet erg vind?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik begin pas met grappen en grollen
Ben je weer in een melige buiquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik begin pas met grappen en grollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verander hier niets aan het woord #3You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Leuk hè, nu lijkt het net of ik door het slotje heen heb kunnen postenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop flipte helemaal door dat topic
Het is je geluksdagquote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk hè, nu lijkt het net of ik door het slotje heen heb kunnen posten
quote:
Moest toch watquote:
quote:
quote:
Ah, en zit het nu kei leuk?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt omdat ik bij de kapper geweest ben
't is weer kortquote:
Ik heb het ze verboden om het te millimeteren, maar heb wel mijn krullen weer terugquote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
Toch niet zo kort dat het pittig wordt he ?
Millimeteren is echt eng.. dus primaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het ze verboden om het te millimeteren, maar heb wel mijn krullen weer terug
Ik moest als klein meisje altijd lang haar hebben, want dat hoort bij klein meisje zijn. Ik heb het toen ik een jaar of 16 was laten milimeteren, maar een sliert lang haar laten zitten, die kon ik vlechten als een chinees. Wat was mijn moeder boosquote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Millimeteren is echt eng.. dus prima
Ik hoop nog steeds op een alternatief eindequote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
Wat dacht je, die film korten ze wel even in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+het+meest+sexy.aspx
Brabant
Ik vind altijd de harde Ggggggggggggrrrrrrr verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amsterdam toch nog derde plaats
![]()
Die 'g' van Brabo'ers is mij nooit zo opgevallen. Ik vind het houdoe zo
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind altijd de harde Ggggggggggggrrrrrrr verschrikkelijk
Die urrrrrr is ook niet heel lekker vind ikquote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb geloof ik wel een harde Ggggggg, maar op de een of andere manier zo'n stomme rollende Gooise Rrrrrrr
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die urrrrrr is ook niet heel lekker vind ikmaar ach.
Dat vind ik dan niet gekquote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kannik ook niets aan doen hoor. Maar volgens collega's spreek ik wél Engels met een 'vet Amerikaans accent'
Stom dus dat ik wél een vet Amerikaans accent kan oppakken, maar niet zoiets als afkomen van mijn harde G en rollende Rquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet gek
Is ook niet erg die urrrr/ggggrrr etc. Soms zit er dat gewoon ingebakken. Net zoals mijn zachte G.
Trainen! of een Brabander vindenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stom dus dat ik wél een vet Amerikaans accent kan oppakken, maar niet zoiets als afkomen van mijn harde G en rollende R
twitter:reedtimmerTVN twitterde op woensdag 23-11-2011 om 23:25:55Big game tomorrow Lions vs packers.. I'm taking the Lions reageer retweet
Hm, zijn gelderlanders of limburgers (die voornamelijk in brabant gewoond hebben) ook goedquote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Trainen! of een Brabander vinden
Gelderlanders, geen probleemquote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm, zijn gelderlanders of limburgers (die voornamelijk in brabant gewoond hebben) ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |