Begin dan maar vast te sparen voor die dure cabrio sportwagen, en de bling bling die ze van je verwachtquote:
Dat kunnen ze mooi vergetenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begin dan maar vast te sparen voor die dure cabrio sportwagen, en de bling bling die ze van je verwacht
Het kwam ineens in me opquote:Prima TT trouwens
* pl4kkie houdt stevig zijn mond dichtquote:
Tsssquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* pl4kkie houdt stevig zijn mond dicht![]()
De lol is er nu wel vanafquote:
Veel plezier daarmee, ik ga tv kijken als je het niet erg vind?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik begin pas met grappen en grollen
Ben je weer in een melige buiquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik begin pas met grappen en grollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verander hier niets aan het woord #3You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Leuk hè, nu lijkt het net of ik door het slotje heen heb kunnen postenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laptop flipte helemaal door dat topic
Het is je geluksdagquote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk hè, nu lijkt het net of ik door het slotje heen heb kunnen posten
quote:
Moest toch watquote:
quote:
quote:
Ah, en zit het nu kei leuk?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt omdat ik bij de kapper geweest ben
't is weer kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |