quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een KUT commentator zeg. Rot toch eens op man, wees eens objectief.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom mocht Messi 'm toch overnieuw nemen???
Sloeg nergens op idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
quote:
Dit dus.quote:
Terwijl hij wel geel kreeg? Dat moet dan voor praten zijn. Als je geel geeft vanwege een verkeerde pingel mag hij toch niet overnieuw idd...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
Omdat hij zelf ervoor koos een ongeldige pingel te nemen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
Al die Barca haterz hier
Haterz gonna hate![]()
Met een Onterechte Pingelquote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
OP kan je zelf, niet dat die nog boeit.
Welke TT?
Als ik het zo hoor geloof ik dat de scheids een blunder heeft begaan en z'n eigen regels verzint.. Hij had wel gelijk met het overnemen in ieder gevalquote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
Mitchell Burgzorg met zn mening.twitter:PriesterBaby twitterde op woensdag 23-11-2011 om 21:18:04Teringgggg man!!! Leg die tering bal af man kut appartement achtige Villa nikker!! reageer retweet
En wie is Mitchell Burgzorg?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mitchell Burgzorg met zn mening.twitter:PriesterBaby twitterde op woensdag 23-11-2011 om 21:18:04Teringgggg man!!! Leg die tering bal af man kut appartement achtige Villa nikker!! reageer retweet
Iniestaquote:
Mitchell onderbouwt zijn mening goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kut appartement achtige Villa?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt me een zeer interessante persoonlijkheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
PRIESTER EN STERSPELER VAN ALMERE CITY, HOE KOMT HET DAT JIJ DIT NIET WEET?!quote:
BINGOquote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
Oh wacht, Priester ken ik wel. Is dat die gast van Keizer?
We weten het nu wel pfffffquote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef The_Avatar het volgende:
Theater.es zou vast door gelinkt zijn naar FC Barcelona homepage
villa / gebouw / appa allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
Dezen manquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
villa / gebouw / appa allesDeze is diep hoor.
Wat een kuthumorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
villa / gebouw / appa allesDeze is diep hoor.
Zeg anders even dat het iets met die wedstrijd te maken heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paul. Nu niet. morgen misschienquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Paul het volgende:
Ik heb maar een topic voor onze helden commentator gemaakt
Jeroen Grueter
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Wat snap jij niet aan Spoiler/to spoil?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zeg anders even dat het iets met die wedstrijd te maken heeft
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef aight1 het volgende:
Ik ben dan ook zo dom om te kijken wat er in zo'n spoiler staat zonder na te denken dat er tussenstand in staat.
Beste commentator in Nederland.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Paul het volgende:
Ik heb maar een topic voor onze helden commentator gemaakt
Jeroen Grueter
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Ben het weer met je eens.,quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef inZanity het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde liedje met Barcelona, overduidelijke schwalbe
En de scheidsrechter trapt er elke keer maar weer in. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom mensen een hekel aan Barcelona hebben..AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
WHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef inZanity het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde liedje met Barcelona, overduidelijke schwalbe
En de scheidsrechter trapt er elke keer maar weer in. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom mensen een hekel aan Barcelona hebben..![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jeroen Grueter is echt een kneus
Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics![]()
Dat is 99% van hun passes jaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef speknek het volgende:
Tikki takka voetbal. Terwijl ze gewoon op drie meter afstand aan het overrollen zijn zonder een Milanspeler in de buurt..
Maar aan het eind van de wedstrijd komt iedereen weer met: 2627649249824502 passes
![]()
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Alsif Barca thuis speelt
Dit is echt een wonderploeg
Kan me niet herinneren zoiets gezien te hebben
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
En dan gewoon niet durven zeggen dat Messi een slechte pass gaf. Nee de bal stuitert van zijn voet.
TUURLIJk..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Echt ook 40 seconden later herhaal jij het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef The_Avatar het volgende:
Tika taka voetbal o jezus commentator.zelfs een bal terug naar richting de defentie wordt naar de hemel geprezen. En dan verliest Messi de bal, en dan nog iets positiefs over zeggen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al een stijfje?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Alsif Barca thuis speelt
Dit is echt een wonderploeg
Kan me niet herinneren zoiets gezien te hebbenOp dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Ajax was gisteren héquote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef -Vega- het volgende:
Heerlijke wedstrijd, eindelijk weer eens echt voetbal!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat was een echte kans hoor!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef On het volgende:
Boateng schiet nog als hij in de kleedkamer staat volgens mij.![]()
Moest die bal worden weggeslagen door Walles.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:22 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Beste commentator in Nederland.
Al komt hij absoluut niet in de buurt bij Engels commentaar.![]()
![]()
en hiermee bedoel ik puur Grueter
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt ook 40 seconden later herhaal jij het even![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Wat een vergelijkingquote:x 100000
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ja want in een vierkante meter kan je 11 milanezen pleuren.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Spaanse/Italiaanse commentatorenquote:
quote:
Mwa, vond ik nog steeds een saaie wedstrijd. Kijk hoevaak AC en Barca al bij elkaars doel geweest zijn... Dat was gisteren bij Ajax toch niet.quote:![]()
Natuurlijk kan Milan er niet tussenkomen, ze passen over een meter afstand!They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
'Tja, zo makkelijk oogt 't allemaal'Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Dat ja, goooooaaaaalllllquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Spaanse/Italiaanse commentatoren![]()
Ze proberen hetquote:![]()
OT: Messi
SLALOM VAN MESSI!!!!Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Oostblokkers zijn ook echte bazen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Spaanse/Italiaanse commentatoren![]()
TUSSENSTANDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Haha zie die vent op de lijn staan, die scheidsrechter
Gaat waarschijnlijk gewoon overwinteren in de CL, is toch knap hoor.quote:
En begin nou niet dat het een oh zo'n makkelijke poule is.Snelle Egel![]()
Partijdigheid bij commentatoren aanmoedigen.quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Grueter is gewoon de nieuwe Evert ten Napel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Xavi de Strootman van Barcaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
die kop van villa
of : GolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolGolquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Ik hoor hier Emile Schelvis
Holy Shit Messi.
Ik duim dat je noot zwaargeblesseered raakt.
Slalomt door een Italiaane verdediging als of het RKC is
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
"Zo makkelijk oogt het allemaal". Ja, als je Messi aanpakt heb je de poppen aan het dansen. Dan gaat -ie liggen en heb je geel aan je broek.![]()
Je kan merken dat de mods afwezig zijn. Echt top altijd mods die nooit tijdens wedstrijden aanwezig zijn![]()
![]()
Evert Ten Napel!
ja dat zei ik net ookquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk kan Milan er niet tussenkomen, ze passen over een meter afstand!Alsof je er 11 milanezen in een vierkante meter kan doen. Die staart van imbra neemt al 3 vierkante meter in beslag.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Amen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Moffol het volgende:
"Zo makkelijk oogt het allemaal". Ja, als je Messi aanpakt heb je de poppen aan het dansen. Dan gaat -ie liggen en heb je geel aan je broek.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wat heb je nodig?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je kan merken dat de mods afwezig zijn. Echt top altijd mods die nooit tijdens wedstrijden aanwezig zijn![]()
Als je 'm aanpakt gaat -ie janken en heb je een kaart.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
Holy Shit Messi.
Ik duim dat je noot zwaargeblesseered raakt.
Slalomt door een Italiaane verdediging als of het RKC is![]()
Wat lul jij nou man?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je kan merken dat de mods afwezig zijn. Echt top altijd mods die nooit tijdens wedstrijden aanwezig zijnNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Sjek van Gelder
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Smoofie het volgende:
TUSSENSTANDIk wilde je bedanken en nu zie ik alsnog de stand in dit venster staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit!quote:
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
PINGELPINGEL WOHLLA!Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
pingel dit, javier raakte de bal niet.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
penalty!!!!!!!!!!!!Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
PINGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
HAHA, dit een penalty noemen
Was een pen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Stark een naar mannetje.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die GrueterO mijn god
NEE NEE NIKS AAN DE HAND, PERFECT OP DE BAL
![]()
Net niet: Xavi laat zich zielig vallen. Nee toen was het allemaal terecht
O en nu is het ineens dubieus, fucking hell
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Natuurlijk nietquote:
Macherano wou hier ook bijna doen alsof hij getackeld werd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Blom is een betere scheidsrechter...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu ben ik benieuwd.. het leek verdacht veel op een penal.
Boateng gaat erg makkelijk liggen zie ik nu![]()
Messi?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Blancos het volgende:
De scheids mag ook wel eens geel aan Barca geven.![]()
Clarence
Wel jongequote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van Xavi was ook geen pingel man![]()
Boateng doos
Bij Milan bestaat de training niet voor 20% uit toneellessen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Hij valt te overdreven die zwarte mofIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Boateng hield van tieneren vroeger denk ikI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hier ben ik het mee eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Blancos het volgende:
De scheids mag ook wel eens geel aan Barca geven.Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Absoluut welquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van Xavi was ook geen pingel man
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Deze wedstrijden gaan wij eventjes smullen.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Evert ten Napel is altijd voor Seedorfquote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Paul het volgende:
Grueter is gewoon de nieuwe Evert ten Napel![]()
Jawel, en donkerrood.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van Xavi was ook geen pingel man★★★![]()
GEEL.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
te makkelijk liggen, eigenlijk net als Xaviquote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Merkie het volgende:
Hoezo is dit geen penalty? 100% strafschop toch.![]()
![]()
roood
onee het is geelEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Deze commentatorecht?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Aangesmeerd nog wel. Niet zo snel oordelen, Jeroentje..Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wat een geluol.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Moffol het volgende:
[..]
Als je 'm aanpakt gaat -ie janken en heb je een kaart.
Maradona wered kapot getrapt i8n de jaren 80.
Wil je terug naar het WK 82.
Alles mocht to9en.
We hadden Mardaona veel meer kunnen zien genioeten.
Je juichde zeker ook voor de gele kaar van Messi net terijl ie iets total onschuldigs deed ?
quote:Emile Schelvis is net zo erg op Sport1, blijkbaar is objectief commentaar voor clubs buiten Nederland ook teveel gevraagdquote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef xCore het volgende:
MESSI, MESSI, MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII OOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
De overduidelijke haterz zouden het geen pingel vinden als schoppen ze zijn benen er afquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
OEH!Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Jammer.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
hands pingelEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Wat een onwijze lul de behanger die Jeroen Grueter. Altijd tegen de italiaanse ploegen."they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"![]()
Grueter... Allemachtig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
En nu wel fluiten...Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Opeens fluiten als de aanval van Barca kapotloopt
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Blom is beter dan deze scheids...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De fuck, barca speelt door, levert in bij Milan, spel stil?![]()
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Dit verdient een Blommetje!Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Hoezo? Hij speelt toch gewoon de bal?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:27 schreef Merkie het volgende:
Hoezo is dit geen penalty? 100% strafschop toch.![]()
Onzin, hij maakt weinig fouten tot nog toe.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blom is beter dan deze scheids...Demain, on roule![]()
Wat een actie van de scheid.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Tyfuscommentaar ook echt hoor. Hoezo Barca fan.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
blomquote:Op woensdag 23 november 2011 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blom is beter dan deze scheids...
Mensen die Messi een matennaier noem in dit opic
Blomquote:![]()
Strootman![]()
Iniesta![]()
Hier klopt iets niet.
Weer zo'n Barcelonees suikerpopje. Krijg je met al die bloedtransfusies, sneller blauwe plekken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Is het toch ook gewoon?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef tong80 het volgende:
Mensen die Messi een matennaier noem in dit opic![]()
![]()
Geloof t wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Blancos het volgende:
Stark, is dat niet die scheidsrechter die Barcelona hielp in de thuiswedstrijd tegen Arsenal?Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Oh ik zag een godwin hier zelfs
Cornerrr.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Volgens mij was dat iemand andersquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Blancos het volgende:
Stark, is dat niet die scheidsrechter die Barcelona hielp in de thuiswedstrijd tegen Arsenal?![]()
Hij weet wat mooi voetbal isquote:
Oeeej.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
OEHOp dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
silva
Messi80 doet het wel vaak hoor. Misschien niet zo opzichtig als Macherano of Xavi.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef tong80 het volgende:
Mensen die Messi een matennaier noem in dit opic"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Milan
Barca
En we hebben gewoon nog 45 minuten te gaan.
Blessure.Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
kan niet ...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Anti-voetbal afstraffingHeerlijk.
Wel even doorgaan tot 5-1.![]()
de 6de.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
vrijetrapEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Leuke ruzies dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben jij wel voor Barca? Of ben je anti-Milan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel even doorgaan tot 5-1.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moeilijk man. Staat al 1-2.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel even doorgaan tot 5-1.
Zo anti voetbal is Barca nou ook weer niet.![]()
Als je constant tackles op je enkels krijgt door bou7wvakker ga je idd een ker liggen.quote:
Hou je el van voetbal
Milan speelt nu beter maynOp zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Barcelona staat voor hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel even doorgaan tot 5-1.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeilijk man. Staat al 1-2.
Zo anti voetbal is Barca nou ook weer niet.
★★★![]()
Milan beter, Barcelona slimmer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
in de 2e helft gaat iemand ropd krijgenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties Forumhop: Hop naar: