Neuuhh had ie maar niet naar Barcelona moeten gaan maar HSV/Tottenham/Sevillaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef mrstylo het volgende:
Krijgen mensen niet medelijden met Afellay, als je ziet dat Tiago je concurrent is
quote:
quote:
quote:
Nouja wat moet ik anders verwachten bij Zlatan ookquote:
Nee iedereen is tegen Barcalona (Oscar winnaars voor beste acteurs)quote:
En ben volgens mij de enige hier voor Barcelonaquote:
True storyquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee iedereen is tegen Barcalona (Oscar winnaars voor beste acteurs)
Als Milan in de NL competitie mee zou doen zou ik ze onder Ajax waarderenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog meer antiMilan dan anitBarca
quote:
geen slechte wedstrijd iddquote:
In een spoiler.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef aight1 het volgende:
Worden in dit topic andere tussenstanden ook vermeld?
nop.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef aight1 het volgende:
Spoilerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef aight1 het volgende:
neequote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef aight1 het volgende:
Nee, in het algemene CL topic, zie topicpointer.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:08 schreef aight1 het volgende:
quote:
Omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Clarence niet meer in het nederlands elftal?
Omdat de KNVB hem uitkotstquote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag ik mij ook al tijden af.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Bastenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cruijf kan daar het beste antwoord in geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op 13 mei 2008 bedankt Seedorf voor Oranje zolang Van Basten bondscoach zou blijven. Van Basten haalt volgens Seedorf niet het beste in hem boven. Hij ontbreekt op het EK 2008 maar stelt zich weer beschikbaar voor Oranje wanneer Van Marwijk bondscoach wordt na het EK.
Geeft mij orgasmes.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
Deze wedstrijd geeft me hartaanvallen.
Want?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
Hoezo dat? Gaat nergens om.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef HammetjeBurger het volgende:
Lekker voor de krullebrol.quote:
Want spanning.quote:
seedorfquote:
Je moeder.quote:
Liever Strootman.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we naar het EK meenemen. Laat de tegenstander meteen beven
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef NLGooner het volgende:
10 minuten weg en meteen 2 doelpunten gemist
Wat een onzin.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
Lionel raakt geïrriteerd. die gaat weer vallen zodirect.
ik moet lachenquote:
Doet ie bijna nooit man.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
Lionel raakt geïrriteerd. die gaat weer vallen zodirect.
Ja, Strootmanquote:
Schei uitquote:
Hoe doet Porto het? Ik weet de tussenstand, maar hoe spelen ze? Zitten ze dicht tegen een goal aan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik zap tussen alles. Leverkussen, Arsenal, Milan en Porto
Strootmanquote:
PENALTYYYY (oragsme) OOOHH EEN PENALTY GEGEVEN OOOHWWWNOHNOHNOH.quote:
? Iedereen van Barca gaat altijd liggen. Voorbeelden genoeg...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doet ie bijna nooit man.Die wedstrijden tegen Real wel, liet ie zich echt gaan.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef S0nic het volgende:
Hij gaat wel heel makkelijk liggen hoor.
quote:
Dat wel, maar hij pakt hem wel in zijn nek.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:14 schreef S0nic het volgende:
Hij gaat wel heel makkelijk liggen hoor.
Dan maar beter gewoon een willekeurige andere verdediger geel geven ja.quote:
Zo deed ie ook tegen Valencia.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom mag ie 'm overnieuw nemen. Hij doet toch zelf die stomme fout maken
Ook goed.quote:
Hij had niet eens door dat Aquilani al geel hadquote:Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef Paul het volgende:
Mensen die haten op de commentator
Grueter is tha best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |