Je zat gewoon te hunten, geef het maar toequote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor, maar ik zet mijn laptop aan en de lapo lag voor het oprapen
Ik ben net thuis, i haz an alibiquote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zat gewoon te hunten, geef het maar toe
Pass zn nummer ffquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
och ik zwalk zo zelf wel even naar benedenhij heeft denk ik geen zin om zijn smsjes te lezen
Wat zei hij? "Waar blijft mijn eten?"quote:
Heeft ie vast op Fok gelezenquote:
Hij wilde zeker weer sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou nick ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zingt ook btw![]()
Wij gaan morgen en daarvoor Japans etenquote:
MijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
maar das ook keileuk
helicopteren
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn:
maar das ook keileuk
helicopteren
Er waren maar 6 mensen en ik was de jongstequote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij gaan morgen en daarvoor Japans eten
Waren er veel tieners in de zaal of viel het mee?
Lekker rustigquote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Er waren maar 6 mensen en ik was de jongste
Wat voor boek? Studie of een (dokters)romannetjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
Honger!!
En weer een hoofdstuk verderZit nu op 2/3e van het boek. Had eigenlijk gehoopt dat het wel iets sneller was gegaan
Kutwerk.
Wat een waste of time was die film zeg....quote:
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een waste of time was die film zeg....
"Never let go Jack"
2 minuten later:
"krak, losgelaten"
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Er waren maar 6 mensen en ik was de jongste
Ja maar jeugdsentiment!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een waste of time was die film zeg....
"Never let go Jack"
2 minuten later:
"krak, losgelaten"
Oh, vergeet niet die mensen die die propeller van de boot raken als hij kapzeist en ze dus van de boot af vallen en op de propeller klappenquote:
Kaatje Winslet is wel een erg mooie vrouwquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar jeugdsentiment!
En tetten
Zal idd wel meevallen, in Nederland is het niet zo'n hypequote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben benieuwd, morgen koopavond in Den Haag... misschien wel druk, de film van 21.15 uur. Meneer hier vroeg zich af of de kaartjes niet uitverkocht zijn morgen, ach, we zien wel, zal wel meevallen
Studieboekquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor boek? Studie of een (dokters)romannetje
Hahaha dat is wel heel erg!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, vergeet niet die mensen die die propeller van de boot raken als hij kapzeist en ze dus van de boot af vallen en op de propeller klappen
Ik heb toen (in de bios) zitten klappen![]()
Ooh iemand had die in een gifloop gezet,.de Flipperquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, vergeet niet die mensen die die propeller van de boot raken als hij kapzeist en ze dus van de boot af vallen en op de propeller klappen
Ik heb toen (in de bios) zitten klappen![]()
Dat is zeker waar! Ik heb een collega (man) vandaag de bios-top-10 laten zien en toen laten raden naar welke film ik morgen gaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zal idd wel meevallen, in Nederland is het niet zo'n hype
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ooh iemand had die in een gifloop gezet,.de Flipperzal hem zodra ik thuis ben eens opzoeken, hij staat op.mijn leptop
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ooh iemand had die in een gifloop gezet,.de Flipperzal hem zodra ik thuis ben eens opzoeken, hij staat op.mijn leptop
Bummer... wat voor studie deed jij ook alweer? Was dat Fins? Of haal ik nu weer tig mensen door elkaarquote:
Die ogen ook! hehehehe, ik vind het een held!quote:
Een billenbuikquote:Op woensdag 23 november 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Kennen jullie de film Machete?
[ afbeelding ]
Ik ging daarheen met een paar leuke collega's waarmee ik wel vaker naar heerlijke cult- en horrorfilms ging. Wilde er nog 1 andere collega mee, prima, maar die kan niet tegen bloed![]()
Hij had niet gevraagd welke film het was waar we heen gingen en vroeg toen hij al in zijn stoel zag, 1 minuut voor start "er zit toch niet teveel bloed in he?"
In de eerste scene gaan er al een stuk of 6 hoofden af en door midden, met een cult-hoeveelheid aan bloed, want ja... het is nu eenmaal een film van regisseur Robert Rodriguez
Wheheheh die collega gaat nooit meer met jullie mee naar de film?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging daarheen met een paar leuke collega's waarmee ik wel vaker naar heerlijke cult- en horrorfilms ging. Wilde er nog 1 andere collega mee, prima, maar die kan niet tegen bloed![]()
Hij had niet gevraagd welke film het was waar we heen gingen en vroeg toen hij al in zijn stoel zag, 1 minuut voor start "er zit toch niet teveel bloed in he?"
In de eerste scene gaan er al een stuk of 6 hoofden af en door midden, met een cult-hoeveelheid aan bloed, want ja... het is nu eenmaal een film van regisseur Robert Rodriguez
Laatste keer ging hij (weer zonder te vragen) mee naar de nieuwe versie van A Nightmare on Elmstreetquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh die collega gaat nooit meer met jullie mee naar de film?
Oh dan moet ik die maar eens zienquote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Je had zijn hoofd moeten zien, we hebben ons echt kapot gelachen!
Wheheheh sukkeltjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laatste keer ging hij (weer zonder te vragen) mee naar de nieuwe versie van A Nightmare on Elmstreet![]()
Was natuurlijk weer raak![]()
Die prutser leert er niet van joh
Komt mij ook vaag bekend voor.... niet van Fantasia (van Disney) ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kom dit net tegen, waar ken ik dit nou ook alweer van? Iets van vroegah, maar wat?
[ afbeelding ]
Is echt een enorme aanrader, heerlijke film!quote:
ik ook, ga er komend jaar zeker heenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Mss het volgende:
Oeh tof! Sin City vond ik erg gaaf. Overigens heb ik nu al zin in de night of terror
Naaisquote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook, ga er komend jaar zeker heen
Nee is in april. Met Halloween is er ook een marathon, maar dan moet je je mond houdenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat was toch met Halloween? (voor ik het vergeet)
Ik wil we;l schreeuwen natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee is in april. Met Halloween is er ook een marathon, maar dan moet je je mond houden
Zeikhoerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme, net chips op nu kotsmisselijk
Die is volgens mij alleen in Tuschinski.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil we;l schreeuwen natuurlijk
April, oe, klinkt goed. Waar overal?
wie wat waar in april?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is volgens mij alleen in Tuschinski.
Dat vind ik zo'n stomme bios...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is volgens mij alleen in Tuschinski.
Moet je niet zoveel chips kanen muppetquote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat zeik ik? Dat is toch niet normaal?
ukkie was de hele dag al misselijk, maar nu komt het vast omdat ze mij gewoon mistquote:!Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel chips kanen muppet
Ik heb ook heul niet veel op, daarom vind ik het raar. Als ik nou een halve zak+snoep+koekjes had gevreten okquote:Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel chips kanen muppet
Night of Terror. Horrormarathon waarbij er zaken als 'hoer' en 'homo' door de film heen geschreeuwd worden. Culttraditie, moeilijk uit te leggen, je moet het meemakenquote:
ow.... da wisk nie....quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ukkie was de hele dag al misselijk, maar nu komt het vast omdat ze mij gewoon mist
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ukkie was de hele dag al misselijk, maar nu komt het vast omdat ze mij gewoon mist
Maar ik was niet meer misselijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow.... da wisk nie....
Maar dan is chips kanen ook niet zo hendig
Klinkt als een perfecte film voor mij! Heerlijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Night of Terror. Horrormarathon waarbij er zaken als 'hoer' en 'homo' door de film heen geschreeuwd worden. Culttraditie, moeilijk uit te leggen, je moet het meemaken!
soberso, Subwayquote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik was niet meer misselijk
Tip van de dag: neem nooit steak and cheese bij de subway
"swaffel swaffel"quote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, ze weet niet wat ik allemala met dr gedaan heb vannacht toen ze sliep
Het zijn 4 filmsquote:Op woensdag 23 november 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt als een perfecte film voor mij! Heerlijk!
Ik zit ook altijd na een dag als vandaag zo in de auto (in mijn eentje he)
"kuthoer, homo, grafmongool, zaadhoer, teringPool" etc
allemaal ranzig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog nooit gehad van sibway. Tot vandaag. Mac of kfc of bk daarentegen
Neinz 1 en 2 omdraaien en dan als 3 niet misselijk 4 chips en 5 wel misselijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even samenvatten Spees:
1. Misselijk
2. Subway steak & cheese
3. Chips
4. Misselijk
...
hmm, vreemd
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Het zijn 4 films. En het is gewoon zo dat iedere vrouw een hoer genoemd wordt. Zo gauw als er een vrouw in beeld komt is het 'hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'. Iedere man is een homo, met variaties als 'snorhomo', 'brilhomo' of 'helicopterhomo'. Bij ieder busje dat in beeld komt wordt de melodie van the A-team gezongen en er lopen gewoon contant mensen doorheen te roepen. En dan vliegt er nog vanalles door de lucht. Chaos, heerlijk
!
al een test gehaald?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz 1 en 2 omdraaien en dan als 3 niet misselijk 4 chips en 5 wel misselijk
ik ruil ze niet voor mijn katten!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als dat zo is wil sjaan mn kind hebben dus no problemo
Mocht ik het zelf vergeten zijn (ja ja, ik ben zeer vergeetachtigquote:
Neinz. Misschien is mijn lintworm wel ziek.quote:
Nope, hoef je niks van te voelenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz. Misschien is mijn lintworm wel ziek.
Maar even serieus gaat van een lintworm je buik rommelen e word je daar misselijk van?
Ik mis toch de *KLOINK*quote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef BGTes het volgende:
Oke ik kon de gif niet vinden op mijn laptop
Maar hier is een link
http://socialspew.com/pos(...)ite-scene-in-titanic
11 uur alweerquote:
Uiteraard! Waarschijnlijk zie je sowieso 100.000 posts van mij langskomen daarover. Net als met Triggerfingerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mocht ik het zelf vergeten zijn (ja ja, ik ben zeer vergeetachtig) I know
), wil je me dan herinneren?
twitter:VIVA_nl twitterde op woensdag 23-11-2011 om 20:44:57Winnares Zakelijk: Mascha Feoktistova, eigenaar beautygloss.nl! #viva400 http://t.co/bWy4fq3F reageer retweet
ja inderdaad... die KLOINK maakte het echt af... snifffquote:
Hij was in mijn herinnering veel harderquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:VIVA_nl twitterde op woensdag 23-11-2011 om 20:44:57Winnares Zakelijk: Mascha Feoktistova, eigenaar beautygloss.nl! #viva400 http://t.co/bWy4fq3F reageer retweet
I know! MissLipgloss is tweede.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
I lurf you!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Uiteraard! Waarschijnlijk zie je sowieso 100.000 posts van mij langskomen daarover. Net als met Triggerfinger
Is toch hartstikken teregt!!!EINZ!!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, dat wou ik net zeggen! Heb mijn geluid op max gezet en de tv even uit, maar ik hoor hem nauwelijks. In mijn herinnering wassie veel harder!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij was in mijn herinnering veel harder
Willen jullie me afschieten als ik OOIT met een VIVA in mijn handen sta ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know! MissLipgloss is tweede.
Kan best kloppen jaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat die vent van de Playboy nou naast haar op de foto trouwens?
Omdat die kleutertjes die mashshshhsha en misslipgloss volgen eerder stemmen dan fatsoenlijke mensenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
De vivaEn was Olcay Gulsen bijvoorbeeld niet ook in die categorie genomineerd? Hoe kan iemand als Masja daarvan winnen
Wie?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
De vivaEn was Olcay Gulsen bijvoorbeeld niet ook in die categorie genomineerd? Hoe kan iemand als Masja daarvan winnen
Wie?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat die vent van de Playboy nou naast haar op de foto trouwens?
Wie?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
Eigenaresse van Supertrashquote:
Die vent zag ik laatst toen die Britt van Take Me Out in de Playboy stond.quote:
Jij snapt het!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef BGTes het volgende:
Die van Supertrash jaMaar een website met kleine stukjes vol spelvauten schrijven over een feestje is natuurlijk ook veel moeilijker dan mode-ontwerpster zijn en een topbedrijf hebben
Want goeden tips geven over beauty, dat maakt je een goeden zakenvrouwquote:Ookal win je die award niet, voor mij ben je gewoon de beste zaknvrouw die er is!ik heb altijd enorm veel aan je tips! Bedankt!
Supertrash... nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 november 2011 23:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
Volgens mij is dat die van Supertrash ofzo?
Ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
wtf is supertrash?
O en:
[..]
Want goeden tips geven over beauty, dat maakt je een goeden zakenvrouw
Ik denk wel dat ze best wat heeft verdiend aan die "party" van d'r, dus dat doet ze op zich goed. Dat het slecht voor je karma is om 12-jarigen uit melken is een tweedequote:Op woensdag 23 november 2011 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
wtf is supertrash?
O en:
[..]
Want goeden tips geven over beauty, dat maakt je een goeden zakenvrouw
Feit dat ze net terug is uit Jamaica en daarna even een tripje Miami doet betekent dat ze aan geld geen tekort heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze best wat heeft verdiend aan die "party" van d'r, dus dat doet ze op zich goed. Dat het slecht voor je karma is om 12-jarigen uit melken is een tweede
Misschien is PalmInvest2 wat voor haarquote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feit dat ze net terug is uit Jamaica en daarna even een tripje Miami doet betekent dat ze aan geld geen tekort heeft.
Maar het is inderdaad hetzelfde als goede doelen werven op straat.
Je kan leuk verdienen, maar je geweten moet het aankunnen...
Zitten nog best redelijke dingen tussen, maar idd, ik ben ook te vetquote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef BGTes het volgende:
http://www.supertrash.com(...)fkzawCFQIm3god6C9m4A
Op zich best leuke kleding! Maar ik ben te vet
Wie?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien is PalmInvest2 wat voor haar
Ja nee dan is Masja een betere zakenvrouw natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:17 schreef megamandy het volgende:
Je kledingmerk, ik kan er zelfs blousjes kopen waar de knopen dichtgaan bij mijn tieten![]()
Ooh en ze heeft het Bavariajurkje ontworpen![]()
[ afbeelding ]
Maar ze heeft dat bedrijf in een paar jaar tijd ontzettend uitgebreid en verkoopt ondertussen in 28 landen ongeveer.
Waarom doe je dan ook aardig?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja nee dan is Masja een betere zakenvrouw natuurlijk
En kutzooi. Ik doe aardig tegen een jongen op mijn werk en nou loopt hij dus flinkt achter mijn reet aan
Die gasten die je lieten investeren voor meer dan 50.000,- in Saoedi Arabië ofzo, met geweeeeeeldige rendementen aldaar in vastgoedprojecten.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie?
Roep toch niet zoveel dingen die ik niet begrijp
Vanaf nu doe ik nooit meer aardigquote:Op woensdag 23 november 2011 23:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook aardig?
Goed!quote:
Gewoon even afroken en dan in de greppel gooien, Den Haag stylequote:Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja nee dan is Masja een betere zakenvrouw natuurlijk
En kutzooi. Ik doe aardig tegen een jongen op mijn werk en nou loopt hij dus flinkt achter mijn reet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Echt? Dan heb ik 2 jurkjes van haar, hihi.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:17 schreef megamandy het volgende:
Je kledingmerk, ik kan er zelfs blousjes kopen waar de knopen dichtgaan bij mijn tieten![]()
Ooh en ze heeft het Bavariajurkje ontworpen![]()
[ afbeelding ]
Maar ze heeft dat bedrijf in een paar jaar tijd ontzettend uitgebreid en verkoopt ondertussen in 28 landen ongeveer.
Goed om te horen Puckzzz!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed!
Zondag was gelukkig ff een tijdelijke inzinking, al moet ik zeggen dat ik in tijden niet zo ongecontroleerd heb lopen janken. Maar toch lucht het op, daarna goed praten metnatuurlijk. Al zit daar het probleem niet
En het kadootje van gisteren betekende zoveel meer voor me dan hij ooit had kunnen bedenken. Een soort bevestiging, wij gaan het redden!
En hier? Hoe gaat het met Trix?
Fijn dat het opgelucht heeftquote:Op woensdag 23 november 2011 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed!
Zondag was gelukkig ff een tijdelijke inzinking, al moet ik zeggen dat ik in tijden niet zo ongecontroleerd heb lopen janken. Maar toch lucht het op, daarna goed praten metnatuurlijk. Al zit daar het probleem niet
En het kadootje van gisteren betekende zoveel meer voor me dan hij ooit had kunnen bedenken. Een soort bevestiging, wij gaan het redden!
En hier? Hoe gaat het met Trix?
De paarse van de LE van Essence vind ik mooi! Ben er echt verliefd op.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een nagellak vraag tussendoor, zijn er lakjes van Essence of Catrice die in 1 of max. in 2 laagjes dekken? Ik zoek een donkere kleur met of zonder beetje shimmer, geen glitters in ieder geval.
Donkergroen ofzo of donkerpaars.
Ik moet me morgen even vermaken in de stad voor mijn vent er is, en ik heb nog praktisch geen nagellak, laat staan donkere kleuren.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
De paarse van de LE van Essence vind ik mooi! Ben er echt verliefd op.
[ afbeelding ]
Dit plaatje vind ik de nagellak geen eer aan doen want hij is echt zoooo mooi
En er zit wel glitter in maar best subtiel qua kleur
Kruidvat plunderen!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet me morgen even vermaken in de stad voor mijn vent er is, en ik heb nog praktisch geen nagellak, laat staan donkere kleuren.
En mijn nepnagels bevallen wel, tot mijn eigen nagels goed genoeg zijn om te lakken
Die wordt toch niet meer verkocht??quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Mss het volgende:
Zo'n donkergroene All Acces! Even het nummer opzoeken!
Geen idee, ik heb al eeuwen geen Essence meer gekochtquote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die wordt toch niet meer verkocht??
ja preciesquote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kruidvat plunderen!!!!!
2 laagjes moet lukken.
Whahaha staat mij iets van bij toen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al eeuwen geen Essence meer gekocht. En ik heb ook geen nummer
Hier heb ik twee wazige foto'squote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet me morgen even vermaken in de stad voor mijn vent er is, en ik heb nog praktisch geen nagellak, laat staan donkere kleuren.
En mijn nepnagels bevallen wel, tot mijn eigen nagels goed genoeg zijn om te lakken
I know! En die wil ik houden.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Fijn dat het opgelucht heeftHet lost natuurlijk niks op, maar is soms wel heel erg lekker.
En wat heb jij toch een schat van een vent aan de haak geslagen!
Echt bizar lage prijs he... dat ze daar dan nog winst op maken enzoquote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou zeggen koop er een zooi en je merkt het vanzelf, risicobedrag is 1.80. Zekere donkere kleuren van essence dekken best leuk
Die Plum heb ik voor Sinterklaas gevraagdquote:Op woensdag 23 november 2011 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Plum Play With Me van Catrice is donkerpaars creme, schijnt in 2 laagjes te dekken. Heb hem zelf niet, dus kan daar verder niet zoveel over zeggen.
Catrice After Eight, zelfde verhaal. Is erg donkergroen, met veel shimmer. Wel erg pretty.
Maar gewoon kijken wat je mooi vind, met donkere kleuren is 2 laagjes eigenlijk altijd wel genoeg.
Ongeveer hetzelfde. Grootste verschil is 70 centquote:Op woensdag 23 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt bizar lage prijs he... dat ze daar dan nog winst op maken enzo
Maar Essence is dus wat dat betreft beter dan Catrice? (ik ben een n00b he)
Donkergroen (beetje dat vuilige groen, snap je mequote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Puckzzz het volgende:
Catrice dekt en droogt veel beter! Essence is best een kutlak, vooral wanneer je niet vaak lakt. De lak is snel dik en stroperig.
Wat voor een donkere kleur zoek je Kip? Rood, paars, groen...etcetc...
Misschien Sir! yes Sir! dan? ga ik toevallig nu ook op mijn nagels smerenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Donkergroen (beetje dat vuilige groen, snap je me) en donderpaars, zonder rode ondertoon.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier heb ik twee wazige foto'sde paarse is de middelste kleur. Alleen door de glitters die ik erop had en de donkere kamer kreeg ik geen goede foto.
ik ga morgen de winkel door en die namen wel opzoeken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien Sir! yes Sir! dan? ga ik toevallig nu ook op mijn nagels smeren
Goeden tip!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:36 schreef Mss het volgende:
Catrice is way beter dan Essence! En gewoon even op het kwastje kijken, dan kun je wel inschatten hoe sheer ze zijn.
Dat, geen idee of ze dikker wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Catrice is wel fijner vind ik vaak. Al vind ik de nieuwe lakjes van Essence ook echt helemaal niet vervelend! Of ze dikker worden kan ik niet zoveel over zeggen, ik heb ze nog maar 1 keer gebruikt.
Precies. Iedereen vind ze altijd stom, maar voor 1,29 vind ik ze geweldig! En af en toe wat nagellakverdunner vind ik ook niet erg.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat, geen idee of ze dikker worden. Tot nu toe bevallen ze prima voor dat geld
Spätah!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ze allemaal even gecopy-paste zodat ze morgen makkelijk op te zoeken zijn, thanks!
Ik ga nu lekker slapen, bis später!
Succes ermee.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ze allemaal even gecopy-paste zodat ze morgen makkelijk op te zoeken zijn, thanks!
Ik ga nu lekker slapen, bis später!
quote:
Ze hebben van Catrice een hele mooie matte blubbergroenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Donkergroen (beetje dat vuilige groen, snap je me) en donderpaars, zonder rode ondertoon.
Oja... Die moet ik ook nog steeds een keer lakken...quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze hebben van Catrice een hele mooie matte blubbergroen
Sea of Green
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen, die is wel LE.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik draag 'm ook nooit. Als ik Kip er blij mee kan maken doe ik dat met liefde.
PM maar ff Kip
Is niet mijn fotoquote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
Welke kleur heb je daar eigenlijk op je ringvinger? Die lijkt wel lichter
Ik heb het even opgezocht, dacht zelf namelijk al dat het een vergelijking was.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
Welke kleur heb je daar eigenlijk op je ringvinger? Die lijkt wel lichter
Ah tnxquote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, dacht zelf namelijk al dat het een vergelijking was.Dat klopt. Wijs- en ringvinger is I Sea You, die dus idd net iets lichter is.
Ja daarom...LE boeit me niet zo als ik 'm toch niet draagquote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die is wel LE.Maar ze hebben nu wel Jade Is Not My Name. Is een vergelijkbaar kleurtje volgensmij.
Oh, nee, boeit mij ook niet. Maar voordat arme BBQ er in de Kruidvat naar op zoek gaat!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daarom...LE boeit me niet zo als ik 'm toch niet draag
Alhoewel ik wel al drie rijen vol Catrice heb...da's die verzameldrang weer...
Geniet er van en slaap lekker alvast!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krul nog ff lekker op de bank mijn roseetje opdrinken, sigaretje erbij en dan ga ik mijn mandje in
Slaapze!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Puckzzz!
Ik ga alvast welterusten zeggen hier, moet écht naar bed! Daaag.
Ik zou haast zeggen 'quote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben een beetje van slag door het nieuws van trix ook..duim me suf voor haar
En ik heb een fuckin' zere tiet ineens. Vaagheid.
Nu maar naar bed, kijken of de tietpijn morgen ook weer weg is
nog steeds ziek?quote:
Beterschap ziek vrouwmensquote:Op donderdag 24 november 2011 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
nee, na die ruim veertig graden koorts van vannacht ben ik nu spontaan genezen![]()
ja, nog steeds ziek
Leuken bezigheid?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai, ik ben katten aan het babysitten.
De een ligt heerlijk te liggen, de ander moet echt gebabysit. Maar wel lollig.quote:
Zijn het nog jonkies?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De een ligt heerlijk te liggen, de ander moet echt gebabysit. Maar wel lollig.
Nope, het zijn de katten van mijn zus. Hun huis gaat in de verkoop, dus er moeten foto's gemaakt worden en da's niet heel handig met twee van die bakbeesten. Ons huis is alleen niet echt kat-proof, dus vandaar babysitten.quote:
Awww beterschapjesquote:
Oh dat heb ik altijd als ik verkouden ben, dan gaat het ook heel erg tussen m'n oren zitten enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Hier ook niet fit, en mijn evenwichtsorgaan lijkt van de leg
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een kusje van Kip gekregen![]()
![]()
[ afbeelding ]
whahaquote:Op donderdag 24 november 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Woooooooehquote:Op donderdag 24 november 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woooooooeh
Iemand verstand van HTC telefoons? Heb een probleem
Verstand, verstand... ik heb er eentje... wat is het probleem?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woooooooeh
Iemand verstand van HTC telefoons? Heb een probleem
Is je sd kaart vol? Ff in je laptop gooien en zo dingen verwijderen. Htc faal.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:21 schreef Diconnected het volgende:
Nou, ik moet dus dingen verwijderen want m'n geheugen raakt vol, krijg niks meer op m'n SD kaart. Dus ik wil mails verwijderen. maar krijg m'n mail dus niet geopend op m'n telefoonen dan zegt ie dat ik pas eerst dingen van andere apps moet verwijderen en dan pas mails kan verwijderen. maar dat is ook dus met m'n foto's, met alles eigenlijk. kan niks verwijderen en ik kan al bijna geen berichten ontvangen vanwege bovenstaande...
is je sd kaart ook echt vol? of is zijn temp geheugen gewoon vol? even telefoon opnieuw opstarten, kun je dan weer dingen verwijderen? en anders dus idd je geheugenkaart in je pc stoppen en daar meuk verwijderenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:21 schreef Diconnected het volgende:
Nou, ik moet dus dingen verwijderen want m'n geheugen raakt vol, krijg niks meer op m'n SD kaart. Dus ik wil mails verwijderen. maar krijg m'n mail dus niet geopend op m'n telefoonen dan zegt ie dat ik pas eerst dingen van andere apps moet verwijderen en dan pas mails kan verwijderen. maar dat is ook dus met m'n foto's, met alles eigenlijk. kan niks verwijderen en ik kan al bijna geen berichten ontvangen vanwege bovenstaande...
Ik ben er over 5 minutenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
12 uur is het roti .. en om 6 uur komt het Indonesisch buffet
WAT EEN DRUKKE WERKDAG!
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je had gisteravond ook moeten blijven had je vandaag kunnen nommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2011 11:41:57 ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
en er lag een chocoladeletter op bureauGieeeeevvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faaltelefoonquote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef Diconnected het volgende:
Nee SD kaart is voor 50% volnaja zal zo even opnieuw opstarten enzo.
Ben ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wees blij dat je geen blackberry hebt
dan moet je hem opnieuw opstarten, het gaat dan niet om je opslag geheugen maar om het geheugen van de telefoon, je hebt teveel apps aanstaan tegelijk. Als je bepaalde apps niet gebruikt moet je ze killen, als je ze alleen afsluit blijven ze heel vaak nog actiefquote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef Diconnected het volgende:
Nee SD kaart is voor 50% volnaja zal zo even opnieuw opstarten enzo.
Ben hem nu opnieuw aan het opstartenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je hem opnieuw opstarten, het gaat dan niet om je opslag geheugen maar om het geheugen van de telefoon, je hebt teveel apps aanstaan tegelijk. Als je bepaalde apps niet gebruikt moet je ze killen, als je ze alleen afsluit blijven ze heel vaak nog actief
Hey babequote:
Nein !!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Trek je het nog een beetje met de drukte?
Succes chick!!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nein !!Maar toch wel
Hehe... Ahja zal nog wel een maand even goed zwoegen zijn; maar komt wel goed![]()
Dat gezegd zijnde. Lunchtijd voorbij. Ik ga hier weer verder![]()
ligt er aan hoe vaak je er mee gooit...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi!
Beterschap SQ en Mss!
Weet iemand wat de levensduur is van een ipod?
Leef je meer uit!! Klagen maar!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
en ik wil graag even klagen en kermen. Ben zoooo ziek![]()
sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |