Je zat gewoon te hunten, geef het maar toequote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor, maar ik zet mijn laptop aan en de lapo lag voor het oprapen
Ik ben net thuis, i haz an alibiquote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zat gewoon te hunten, geef het maar toe
Pass zn nummer ffquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
och ik zwalk zo zelf wel even naar benedenhij heeft denk ik geen zin om zijn smsjes te lezen
Wat zei hij? "Waar blijft mijn eten?"quote:
Heeft ie vast op Fok gelezenquote:
Hij wilde zeker weer sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou nick ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zingt ook btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |