Je zat gewoon te hunten, geef het maar toequote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor, maar ik zet mijn laptop aan en de lapo lag voor het oprapen
Ik ben net thuis, i haz an alibiquote:Op woensdag 23 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zat gewoon te hunten, geef het maar toe
Pass zn nummer ffquote:Op woensdag 23 november 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
och ik zwalk zo zelf wel even naar benedenhij heeft denk ik geen zin om zijn smsjes te lezen
Wat zei hij? "Waar blijft mijn eten?"quote:
Heeft ie vast op Fok gelezenquote:
Hij wilde zeker weer sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou nick ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zingt ook btw![]()
Wij gaan morgen en daarvoor Japans etenquote:
MijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
maar das ook keileuk
helicopteren
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn:
maar das ook keileuk
helicopteren
Er waren maar 6 mensen en ik was de jongstequote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij gaan morgen en daarvoor Japans eten
Waren er veel tieners in de zaal of viel het mee?
Lekker rustigquote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Er waren maar 6 mensen en ik was de jongste
Wat voor boek? Studie of een (dokters)romannetjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
Honger!!
En weer een hoofdstuk verderZit nu op 2/3e van het boek. Had eigenlijk gehoopt dat het wel iets sneller was gegaan
Kutwerk.
Wat een waste of time was die film zeg....quote:
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een waste of time was die film zeg....
"Never let go Jack"
2 minuten later:
"krak, losgelaten"
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Er waren maar 6 mensen en ik was de jongste
Ja maar jeugdsentiment!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een waste of time was die film zeg....
"Never let go Jack"
2 minuten later:
"krak, losgelaten"
Oh, vergeet niet die mensen die die propeller van de boot raken als hij kapzeist en ze dus van de boot af vallen en op de propeller klappenquote:
Kaatje Winslet is wel een erg mooie vrouwquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar jeugdsentiment!
En tetten
Zal idd wel meevallen, in Nederland is het niet zo'n hypequote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben benieuwd, morgen koopavond in Den Haag... misschien wel druk, de film van 21.15 uur. Meneer hier vroeg zich af of de kaartjes niet uitverkocht zijn morgen, ach, we zien wel, zal wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |