SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========
TS BEGINT...
Photoshop your own reality...![]()
Nog meer PNG's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
Aah, ik zie dat de die-hard photoshoppers dit topic ook al hebben gevonden...![]()
Best leuk thema toch, daar valt genoeg mee te verzinnen... En dan ook nog eens zo vlak voor Sinterklaas...
![]()
En de PNG van het aapje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
Topic met potentie
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter![]()
![]()
geen photoshop en inspiratie
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
goed topic
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nog een PNG om mee te werken... "Patserbeer"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
Had een leuk idee, wilde niet lukken.
Krokodil in een zwembad, bubblegirl rent weg.
Doe je best
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Tepel
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
Patserbeer arriveert voor zijn volgende photoshop...![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Osvaldo2 op 25-11-2011 22:59:28 ]Photoshop your own reality...![]()
wat een baas is het ookquote:I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown![]()
Daarbij vergeleken is die geit echt een gentlemen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:42 schreef Glesse het volgende:
haha die canadian streetgangs![]()
[ afbeelding ]
Ook nog even een PNG... Deze aap is veel leuker dan de vorige, deze kijkt lekker dom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
Oh, dat is die aap van Donkey Kong... Ik dacht al, die ken ik ergens van...quote:
Ik wist eigenlijk niet of het 'm echt was omdat hij de stropdas mist, maar ik vond hem er genoeg op lijken.![]()
![]()
Helaas worden ze in het wild niet altijd door hun "soortgenoten" geaccepteerd... Soms worden ze zelfs een beetje gepest...![]()
Beetje jammer dat hier verder niemand anders meer post, best een leuk topic toch... Maar ik was al aan deze begonnen en heb hem dus maar even afgemaakt...![]()
Thanks...quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:48 schreef Glesse het volgende:
Geef me nog een dagje.
Leuk, die laatste.
Ze hadden laatst een leuk feestje georganiseerd... Bijna alle sterren uit dit topic waren er...![]()
Hmm, geen leuk painttopic op het moment... Dan nog maar eentje voor in deze...![]()
Eng! Die doet me denken aan die clip van Basement Jaxx, 'where's your head at'. Verder mooi topicquote:.
![]()
Geweldig topic.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
![]()
Ik wilde een knuffelkoe aan een melkmachine zetten en een knuffelvarken aan de haak in het slachthuis, maar de TT is duidelijk he: IN HET WILD!
![]()
![]()
Och, voor zo'n knuffeldier is alles buiten de kinderkamer al snel een wildernis...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:32 schreef ToT het volgende:
Ik wilde een knuffelkoe aan een melkmachine zetten en een knuffelvarken aan de haak in het slachthuis, maar de TT is duidelijk he: IN HET WILD!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Och, voor zo'n knuffeldier is alles buiten de kinderkamer al snel een wildernis...Ook in een slachthuis?
Anyway, ben al weer met wat anders bezig, maar daar gaat verdomd veel tijd in zitten terwijl het iets best simpels is!![]()
![]()
![]()
Wat een schattig topic. Als ik tijd heb ook maar eens wat peenten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light![]()
Jammer... Dan toch maar zo'n varkentje in het slachthuis?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef ToT het volgende:
Schijt, alles maar weggeflikkerd. Wilde een pluche krokodil bij Steve Irwin in de armen doen.
Whehehe ik zie wel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Jammer... Dan toch maar zo'n varkentje in het slachthuis?![]()
![]()
Bij allemaal een verbetering.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:11 schreef 44rdbei het volgende:
ik post hem hier omdat het andere topic niet zo loopt. no offense
gouden wissels:
[ afbeelding ]Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light![]()
![]()
Faal @ resolutie, maar deze vond ik het beste er bij passen.
Oh, en tuigje om de hals/snuit vergeten!![]()
![]()
![]()
Ah crap!
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
En de PNG van het aapje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie kickquote:Op maandag 18 mei 2015 23:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Geen enkel actief Paint-topic dus dan hier maar weer even verder...![]()
Waarom jagen als je een slagerij om de hoek hebt?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi hoe die knakker rechts (van Gastel?) naar hem zit te kijken, die blik...quote:
![]()
Niet tevreden over de poten, kreeg een realistische watersplash niet voor elkaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Brushes voor downloaden!quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet tevreden over de poten, kreeg een realistische watersplash niet voor elkaar
Of cone stamp de splash van de rechterkant deels.![]()
![]()
Clone stamp geprobeerd, zag er te nep uit. Wat is een brush?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Brushes voor downloaden!
Of cone stamp de splash van de rechterkant deels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Google maar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Clone stamp geprobeerd, zag er te nep uit. Wat is een brush?
Jij gebruikt nu als brush gewoon dat ronde kwastje die je harder en zachter kunt maken.
In plaats van het standaard rondje, kun je ook heel veel andere vormen downloaden.
Alle rook- en vuureffecten die ik in mijn paints gebruik, zijn met brushes gemaakt die die vormen hebben.En zo zijn er nog VEEL meer dingen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: