Meelmotten denk ik ook. Maken inderdaad spinragjes. Had ze ook in mijn vogelzaad zitten.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Nou die motjes dat zijn dus de larfjes die volwassen zijn geworden. Wss meelmotjes.
Kijk je voorraad voedsel(vooral meel en rijstproducten) maar eens na op houdbaarheid. Misschien is er een pakje achter een lade of zo gevallen.
Ik heb het zelf wel eens gehad in een pakje lasagnebladen en met een sierkrans die aan de muur hing waar potpourie, gedroogde zaden en ook doppinda's in verwerkt waren. Bij nadere inspectie leek die krans wel te leven. Yaghh![]()
Heb je de oorsprong gevonden radicaal de deur uit kiepen.
Succes met zoeken.
Dat wordt de voorraad langzaam interen en dan met azijn de boel schoonmaken. Zal morgen een paar flessen schoonmaakazijn kopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meelmotten denk ik ook. Maken inderdaad spinragjes. Had ze ook in mijn vogelzaad zitten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Indische_meelmot
Doos vol bakspullen e.d.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef Aleandra het volgende:
[..]Ja dat is ook een oplossing.
Tenzij je de oorzaak ook meegenomen hebt.
Ze reizen al mee als je de spullen koop maar dan in ei-vorm.quote:
Tenzij die dingen er al in zitten voor je de pot luchtdicht afsluit. Door eieren en dergelijke die je niet zo snel ziet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als je een pot luchtdicht afsluit, dan komen die beesten er toch met geen mogelijkheid in zou je zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |