Jaaa die had ik al vroeger een keer gezien, wat een mongool zeg..!!quote:
ook al gezien en ook een echte debiel.. gewoon vol de begrenzer in stampen is gewoon niet done.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dat is al een oude video.
Sowieso vind ik die burn-out acties vreselijk. Totaal not impressive, en zo'n slijtageslag voor je auto...
Mensen die dat doen stijgen echt niet in mijn achting.
Zie deze debiel, die zijn automaat ermee molt (vanaf 0:34)
Dit was ook mijn eerste en ook volgens mij de laatste keer, is niet leuk voor je bak, eens in de zoveel tijd een keer okee.. Maar constant en heel lang iis gewoon zelfmoord voor de bak..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
De motor vol in de toeren in Drive met de rem erop, mag je ook maar heel kort doen, ivm warmteontwikkeling enzo. Niet langer dan een paar seconden. Je koppelomvormer krijgt er flink van langs...
Soms moet je het doen om je vermogensverlies te meten. Hoe meer toeren, hoe meer verlies. Dat je bijvoorbeeld niet boven de 1800rpm komt, anders heb je ergens teveel verlies in je bak.
BRUTALLL ACCELERATION - 323i COMPACT FROM HELL Part 1.wmvquote:Op zondag 4 december 2011 13:11 schreef Gokhan03 het volgende:
Burnouts waarmee je volop de rem drukt en gas geeft doe ik ook nooit.
Wat ik wel gaaf vind is met volle vermogen in zijn 1 de koppelling los. Op nat wegdek blijft ie doorspinnen als ik hem naar zijn 3 schakel
Je vraagt er zelf om, je bent een Turk, je rijdt een BMW.quote:
Hahah liever een 323i dan een 316 of 318(zoals jij :$)quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om, je bent een Turk, je rijdt een BMW.
Maar het ergste is gewoon: je rijdt een compact
Oehhhhhh .... Jerry jerry jerry ....quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om, je bent een Turk, je rijdt een BMW.
Maar het ergste is gewoon: je rijdt een compact
Motorisering is belangrijk ja, maar ik zou dan even verder sparen voor een niet-compactquote:Op zondag 4 december 2011 13:50 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hahah liever een 323i dan een 316 of 318(zoals jij :$)
Zo gek is 2k dan toch niet? Die dingen gaan echt niet voor de hoofdprijs weg. Maar goed, steek ook eens een lichtje op in Duitsland, zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef Asgard het volgende:
Een Golf 4 1.9TDI automaat.
Ja, dat is nu ook de planning.
Vind je? Ik vind ze vooral te hoog. Stoelen moeten bij mij in de laagste stand om goed te kunnen zitten en die sportstoelen zitten in hun laagste stand net wat hoger dan de normale stoelen. Ik kan in de sportstoelen dus niet fatsoenlijk in de auto zitten...zonde eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Asgard het volgende:
Trouwens, wat zitten die sportstoelen in de E46 héérlijk. Je wilt er gewoon niet uit als je er eenmaal in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |