Over het algemeen is BMW duur in onderhoud. Dat zegt niets over de kwaliteit van de auto maar meer de historie. BMW's worden meestal afgeragd omdat het snelle, sterke en krachtige auto's zijn. Dit kan je niet ontkennen want het is nou eenmaal zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Er hoeft niet meteen iets mis te zijn, maar de E46 is niet het meest betrouwbare model dat BMW ooit gemaakt heeft. Het is ook echt geen rampenbak hoor, maar als je voor alles (dus ook kleine dingetjes) naar de dealer moet kan 't een dure auto worden.
Hoho mijn auto is wel uit "99 hequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Gozert, hıer op de sloop kost een hemel 10 euro, een koplampglas ıdemdıto, en een M stuur haal je compleet voor 30 euro, je gaat toch nıets van de dealert kopen voor een auto van 15 jaar..??
Slotbouten, goedemorgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:09 schreef Hyperdude het volgende:
Wielbouten of slotbouten?
Zijn wielbouten een optie bij de 1-serie?
on-topic: gefeli met de aanschaf
Goedesmorgens idd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Slotbouten, goedemorgen.
Al is de maat in principe hetzelfde?
Mwah. Je hebt zat koppel en met de automaat kan je nog steeds goed cruisen lijkt me. Stoplichtsprintjes zal je niet veel winnen maar daar koop je een 7-serie ook niet voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:46 schreef Bowny het volgende:
Wat vinden jullie van de E38 met 2.8 motorisering? Daar komt een kleine 200pk uit, maar is dat nou echt te weinig voor zo'n slagschip?
Dan zou ik toch voor een 730 kijken. Lijkt me net iets handiger voor een 7 serie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Mwah. Je hebt zat koppel en met de automaat kan je nog steeds goed cruisen lijkt me. Stoplichtsprintjes zal je niet veel winnen maar daar koop je een 7-serie ook niet voor.
Mijn E23 is 3.2l maar heeft ook een kleine 200pk. Toch is die iets sneller door het gewicht. Ik zou als je een nette 728i ziet het gewoon kopen, de opties en staat zijn veel belangrijker. Een 750i klinkt leuk, maar het heeft ook heel veel nadelen
Welke zou je anders willen nemen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:46 schreef Bowny het volgende:
Wat vinden jullie van de E38 met 2.8 motorisering? Daar komt een kleine 200pk uit, maar is dat nou echt te weinig voor zo'n slagschip?
Die is tragerquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:53 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor een 730 kijken. Lijkt me net iets handiger voor een 7 serie.
Dan zijn wij er om je te troosten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef Bowny het volgende:
Een 730i is inderdaad ook nog een mogelijkheid. De 740i/750i vallen bij voorbaat al af, moet er niet aan denken om even iets simpels te vervangen als bougies, ben je er gelijk 8 of 12 van kwijtOm over het verbruik maar niet te spreken (hoewel ik weinig km's maak, dus valt eigenlijkwel mee).
Het grootste probleem is eigenlijk dat ik al jaren een E38 wil hebben, maar ik weet verdomd goed dat ik een dergelijk model met emotie koop. En als er eenmaal iets aan de hand is, zit ik hier in het topic weer te huilen![]()
Keuzes, keuzes.....
maar zuipt wel meer.quote:
Huh, en de facelift modellen dan? Want de 728i is ook een M52b28 en de 730i een M2b30?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Omdat de 728i de enige 6-cilinder de rest is V8 / V12. Die is lichter en heeft maar iets minder PK. De 730i was er eerder, de 728i kwam een aantal jaar later. Wil je betrouwbaarheid dan zou ik toch de 6-in-lijn nemen en zoals hyperdude zegt, die hebben ook in heel veel andere BMW's gezeten waar dus nog zat onderdelen voor te vinden zijn.
Que? De 728i verving de 730i.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:06 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Huh, en de facelift modellen dan? Want de 728i is ook een M52b28 en de 730i een M2b30?
Ik snap het helemaal:quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik keek gisteren toevallig Tomorrow Never Dies weer eens. Wat een masterbak blijft het ook. Moest wel een traantje wegpinken toen ie hem weer in de prak reed
[..]
Que? De 728i verving de 730i.
200 euro banden in 70k? Ik heb al 650 euro banden in 30k. Heb nu ook wel setjes waar ik nog 50k mee kan rijden, maar toch. Koop jij van die Chinese plastic Linglong prutbanden ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb nu mijn bmw 70K
Koppakking gedaan, 400 eur
Banden, 200
Lmm, 90
Ennnn dat was t wel :p
vind ik van wel als je bekijkt dat een gemiddeld 6 pitter rond de 1 op 10 scoort, dan mag het dubbele van zo iets wel 1 op 6 gemiddeld lopen hoor.. Kan zelfs zuiniger, ligt aaan je rechter voet!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
1:6..
Valt wel mee
Hahahahaha omg
Turq ik weet niet hoe het zit bij jouw sloop maar bij mij is alles vet duur. Vandaag ruitenwisarmpjes gekocht voor fucking 15 euro. Hij durfde nog 20 euro te vragen ook. Ik zei letterlijk rot op 10 euro is eigenlijk genoeg maar 15 is ok.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
vind ik van wel als je bekijkt dat een gemiddeld 6 pitter rond de 1 op 10 scoort, dan mag het dubbele van zo iets wel 1 op 6 gemiddeld lopen hoor.. Kan zelfs zuiniger, ligt aaan je rechter voet!
Jaaa die had ik al vroeger een keer gezien, wat een mongool zeg..!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |