Die heb ik niet, facturen. Dit wordt de eerste beurt sinds ik m heb. Anders wist ik het wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Neeeeeeeeeeedat heb ik dus ook gedaan bij m'n E46, per ongeluk. Er is vrijwel altijd 5w30 ingegaan en ik dacht 5w40 maar het verbruik is meteen erger geworden maar komt ook omdat ie nu lekt.
Ik zou het als ik jou was bij 5w30 houden maar kijk voor de zekerheid even naar je factuurtjes wat ze er de vorige keren hebben ingegooid.
Als je daar bent dan heb je zoiets van: och,, we zijn hier nou toch. dus dan ga je sowieso wel zuipen en vretenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik schrok ook wel behoorlijk toen ik 't kostenplaatje maakte ja. Maar goed, het is vast een megatoffe week die het waard is, en daar gaat 't dan om. En waarschijnlijk kan er al een kwart van het budget af als we ons niet de hele week zouden volzuipen en vreten
En met de hand wassen is veelte koudquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De auto ziet er weer supergoor uit door dit kutweer. Die velgen, echt een verschrikking.
Tsja. Maar ik ga morgen toch even een sopje ertegenaan gooien ... tussen de buien door.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef Gokhan03 het volgende:
Beetje kansloos om met dit weer je velgen schoon te maken. Ze zijn de volgende dag weer vies door de regen.
Echtquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef Gokhan03 het volgende:
Beetje kansloos om met dit weer je velgen schoon te maken. Ze zijn de volgende dag weer vies door de regen.
Ja. De auto superluxe, met alle mogelijke veiligheidsdingen erin, en dan beknibbelen op banden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:56 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die Linglongbanden onder hun auto gooien. Want banden zijn toch banden?!?!
Hahah ik maak ook best vaak mijn auto schoon maar in de winter doe ik dat minder vaakquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Echt![]()
Met die instelling hoef je je auto nooit schoon te maken ..
Ik hoor een lease rijder praten
Moeilijk lelijke bodykitquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Best een gave bak trouwens, die Ford Mustang van de Knight Rider. Superluxe met zo'n pratende computer, kan zelf rijden en ook nog denken.
Kon me BMW dat maar... Daar zit alleen een pratende vrouw in die denkt de route te weten van A naar B. Nou, ze zit er wel eens naast, net als een echte vrouw.![]()
[ afbeelding ]
Daar ging ik ook al niet vanuit en dat klopt ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Die geven jou echt geen korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |