SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89![]()
Word je nou gelukkig van drie topics op een rij, zoem?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Thamara moet blijven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eigenlijk wel een vreemde opdracht als je de geschiedenis van het programma bekijkt.
Opeens staan ze in een professionele keuken en moeten voor 45 man à la carte 3 verschillende gerechten koken en terwijl ze eerst hoogstens voor 8 personen slechts een gerechtje moeten koken.![]()
Ik ben intens gelukkig nuquote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Word je nou gelukkig van drie topics op een rij, zoem?![]()
De volgende is voor jullie hoor![]()
![]()
Ze mag van mij wel winnenquote:
Maar dat gaat ze niet redden
Ik vind het ronduit belachelijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Ik vrees dat het echt een seizoen gaat worden zonder Pris
Ik blijf hoop houden voor het volgende seizoen
Jij als voorzitter van de Pris fanclub moet toch iets kunnen doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit belachelijk!
Ik blijf hoop houden voor het volgende seizoen![]()
Een app, wel verdomd!
Ik zal de opperchef er eens over tweeten (quote:Op woensdag 23 november 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij als voorzitter van de Pris fanclub moet toch iets kunnen doen?)
Dit gerecht kreeg twee sterren, wij gaven het een acht![quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
MATT DAMON!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ben jij een meisje of jongen met modellenpotentie?[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
quote:
Anton goes mad!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
moet Anton niet juichen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
maar hij heeft wel gelijk, het is onrealistisch dat ze nu opeens zoveel in een keer moeten gaan koken terwijl ze al die gerechten nog nooit eerder hebben gekookt, en al helemaal niet in het tempo en het nivo dat de chef verwachtquote:![]()
25.000 euro!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik geef je gelijk hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk, het is onrealistisch dat ze nu opeens zoveel in een keer moeten gaan koken terwijl ze al die gerechten nog nooit eerder hebben gekookt, en al helemaal niet in het tempo en het nivo dat de chef verwacht
Scheelt natuurlijk wel dat ze ieder een hulpje hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk, het is onrealistisch dat ze nu opeens zoveel in een keer moeten gaan koken terwijl ze al die gerechten nog nooit eerder hebben gekookt, en al helemaal niet in het tempo en het nivo dat de chef verwacht![]()
ze willen wel alles proeven
Juul wil alles even proeven
Sytze
Wel een mooie gerechtjes
Die gaat pas helpen als het mis dreigt te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel dat ze ieder een hulpje hebben.
Zoals bij Thamara bijvoorbeeld, maar ook daar kan je niet verwachten dat een amateur in d'r eentje 45 desserts maakt die ook nog eens allemaal tegelijkertijd klaar moeten zijn.![]()
Zo word jij geen Topchef!quote:
Voorbereiding, extra hulp voor kleine dingen en tips zijn natuurlijk ook best handig hequote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die gaat pas helpen als het mis dreigt te gaan.
Zoals bij Thamara bijvoorbeeld, maar ook daar kan je niet verwachten dat een amateur in d'r eentje 45 desserts maakt die ook nog eens allemaal tegelijkertijd klaar moeten zijn.![]()
![]()
Sorry chefquote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo word jij geen Topchef!![]()
![]()
Dat wordt een exit Thamara
Wat een geweldige dag!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ach, ze heeft nog bruggen zat in d'r mond
Thamara
Anton weer
Wel gaaf hoor, JJ als assistent hebben bijvoorbeeld
Ik vond het wel een beetje raar dat ze bij Thamara het zelfde commentaar gaven als bij Dimitri, die het echt opgaf. Ze kon 't niet bijbenen oké, maar het was ook weer niet zo dat ze die desserts op de borden flikkerde.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef Yonjuuni het volgende:
Jacob-Jan Boerma wellicht in de problemen morgen. "Is het soms de spanning?"
JJ
Rare woordkeuze van Kraan richting Thamara, er is nog altijd een verschil tussen iets niet aankunnen en opgeven.![]()
![]()
klopt inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
Ik vond het wel een beetje raar dat ze bij Thamara het zelfde commentaar gaven als bij Dimitri, die het echt opgaf. Ze kon 't niet bijbenen oké, maar het was ook weer niet zo dat ze die desserts op de borden flikkerde.![]()
Kennelijk zagen de chefs hulp vragen als opgeven.. al vroeg Thamara er niet om (ook niet toen Anton z'n hulp aanbood) maar maakte de assistent die beslissing voor haar.
Ik snap ook niet helemaal waarom de desserts door 1 persoon gemaakt moesten worden terwijl het hoofdgerecht door 3 personen gedaan mocht worden.
Patiserie en desserts zijn trouwens ook best moeilijk omdat je alles in grammen afgewogen moet hebben, een tournedootje doe je veel meer op gevoel en dat komt dan wel goed.
Maar goed, Thamara moest er sowieso wel uit, het zou erg raar zijn als Topchef the Professionals door een amateur gewonnen zou worden.![]()
Beetje vreemd inderdaad dat de andere kandidaten hooguit een paar gerechten moesten maken (a la carte) en dat Thamara alle 45 desserts in haar eentje moest maken.
Dat zij eruit zou gaan was wel al meteen vrij duidelijk.
Anton begint steeds meer een soort doorgeproduceerd typetje te worden. Een chefkok die nog nooit coquilles heeft opengemaakt kan toch echt niet meedoen aan zo'n programma?
Paul is ook vrij zwak, zeker met die langoustines.
Sytze herpakte zich wel aardig en Tim en Samantha blijven de favorieten voor mij.
Hilarisch moment inderdaad toen Julius even tussendoor vermeldde dat hij wel even alle gerechten nog wilde proeven en ik zie hem er voor aan dat ook gedaan te hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Veel (kleinere) restaurants kopen ze schoongemaakt in, scheelt werk en moeite.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Anton begint steeds meer een soort doorgeproduceerd typetje te worden. Een chefkok die nog nooit coquilles heeft opengemaakt kan toch echt niet meedoen aan zo'n programma?
Zelfde met garnalen trouwens, waarom zou je een kilo zelf gaan pellen als je dat ook kant en klaar kan kopen?
Scheelt ook in je mis en place werk en als je met maar 2 of 3 man in de keuken staat dan scheelt het een hoop.![]()
Bah. je kookt toch als je met zo'n programma meedoet met verse producten?
Ik wil niet dat chefs die met maggi-mixen, sausen uit een pakje en niet verse, maar al voorbereidde kant-en-klare producten ooit een programma als Topchef gaan winnen.
Niet voor niets moeten ze de vis zelf helemaal fileren en een reerug uitbenen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
The professionals was vorig seizoen, dit seizoen is de 12 provincies...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Kennelijk zagen de chefs hulp vragen als opgeven.. al vroeg Thamara er niet om (ook niet toen Anton z'n hulp aanbood) maar maakte de assistent die beslissing voor haar.
Ik snap ook niet helemaal waarom de desserts door 1 persoon gemaakt moesten worden terwijl het hoofdgerecht door 3 personen gedaan mocht worden.
Patiserie en desserts zijn trouwens ook best moeilijk omdat je alles in grammen afgewogen moet hebben, een tournedootje doe je veel meer op gevoel en dat komt dan wel goed.
Maar goed, Thamara moest er sowieso wel uit, het zou erg raar zijn als Topchef the Professionals door een amateur gewonnen zou worden.
Met Masterchef doen altijd alleen maar amateurs mee trouwens, opvallend dat met topchef zoveel profs meedoen!![]()
Niet heel gek natuurlijk, aangezien het vorig seizoen juist ging om de professionals. Daar komen dan natuurlijk meer professionals op af en daardoor was toen de verhouding professional-amateur anders (daarnaast zal er meer zijn geselecteerd op professionals bij de inschrijvingen). In het eerste seizoen Topchef (en dan bedoel ik niet die met Krabbéquote:Op donderdag 24 november 2011 10:37 schreef sverbern het volgende:
[..]
The professionals was vorig seizoen, dit seizoen is de 12 provincies...
Met Masterchef doen altijd alleen maar amateurs mee trouwens, opvallend dat met topchef zoveel profs meedoen!) zaten nog best veel amateurs. Door in het tweede seizoen de nadruk te leggen op de 'professionals' is het denk ik een logisch gevolg dat ook voor dit seizoen meer professionals zich hebben opgegeven.
Wellicht dat daarnaast de programmamakers zich proberen te onderscheiden van Masterchef, door nu minder amateurs mee te laten doen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Echt raar dat Thamara als enige 45 gerechten moest uitserverenEn het is zo'n schatje, hoe kun je haar nou naar huis sturen
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte![]()
Ik zag gister pas dat ze nog maar 23 is ik had haar ouder geschat en vond haar juist daardoor wel een mooie vrouwquote:Op donderdag 24 november 2011 13:00 schreef ScottTracy het volgende:
Echt raar dat Thamara als enige 45 gerechten moest uitserverenEn het is zo'n schatje, hoe kun je haar nou naar huis sturen
![]()
![]()
Net gekeken.
Vreselijk die stress voor de kandidaten. En dan nog zo goed koken. Echt goed.
Schandalig idd dat 42 toetjes maken.
Gaat het in een echte keuken ook zo. Dat geschreeuw en gescheld ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Als iedereen op elkaar is ingewerkt en alles goed weet te doen lijkt mij dat overbodig.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken.
Vreselijk die stress voor de kandidaten. En dan nog zo goed koken. Echt goed.
Schandalig idd dat 42 toetjes maken.
Gaat het in een echte keuken ook zo. Dat geschreeuw en gescheld ?![]()
Viel nog wel mee, vond ik, het schelden.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
Gaat het in een echte keuken ook zo. Dat geschreeuw en gescheld ?
Het schreeuwen moet om jezelf verstaanbaar te maken en de communicatie tussen alle koks goed te laten verlopen.
Als gast wil je namelijk dat de hele tafel tegelijkertijd alle voor-, tussen.-hoofd en nagerechten opgediend krijgt en niet dat 1 gerecht al klaar is en dan verpietert onder de pass terwijl het andere gerecht nog 5 minuten nodig heeft.
Niet alle maaltijden komen namelijk uit magnetrons.
Daarom ook steeds het roepen van "hoe lang nog"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja ik begrijp dat ze in de latere afleveringen minden schelden.
Maar die stress en dat geschreeuw.
Golfert wij schuiven wel aan en worden geen chefkok.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik wil best wel een keer een paar dagen meedraaien in de keuken bij Jonnie Boer of Sergio Herman.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:30 schreef tong80 het volgende:
Golfert wij schuiven wel aan en worden geen chefkok.
En bij Herman ?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil best wel een keer een paar dagen meedraaien in de keuken bij Jonnie Boer of Sergio Herman.
Het is alweer heel lang geleden dat ik een voedselvergiftiging heb opgelopen en dat wil ik graag zo houden.quote:
Ik vond dat deze chef het juist keurig deed, hij eist duidelijk en houdt zijn kok's scherp, zonder schelden of andere onzin.![]()
Zeker hij hield ze kort, en bleef ze aansturen. Iets wat uiteraard stressvol wordt als je het niveau niet aankan en hij dus vaker over je rug meekijkt. Wat zijn probleem verder niet is want het waren zijn gasten die gewoon betaalde voor het eten, en op deze manier kon hij optijd ingrijpen mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond dat deze chef het juist keurig deed, hij eist duidelijk en houdt zijn kok's scherp, zonder schelden of andere onzin.![]()
Is dat nou nog ergens terug te kijken. Ik kan me voorstellen dat die aflevering nog wel ergens online staat, maar ik heb geen flauw idee welke het zou moeten zijn. Iemand die me kan helpen, want het schijnt nogal een leuke aflevering te zijn geweest met die clownquote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef Yonjuuni het volgende:
Jacob-Jan Boerma wellicht in de problemen morgen. "Is het soms de spanning?"
Dit, dus.![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f49d9b21-206d-38e5-b266-58a9960608f4/quote:Op donderdag 24 november 2011 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat nou nog ergens terug te kijken. Ik kan me voorstellen dat die aflevering nog wel ergens online staat, maar ik heb geen flauw idee welke het zou moeten zijn. Iemand die me kan helpen, want het schijnt nogal een leuke aflevering te zijn geweest met die clown![]()
Aflevering van 25-03quote:Op donderdag 24 november 2011 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat nou nog ergens terug te kijken. Ik kan me voorstellen dat die aflevering nog wel ergens online staat, maar ik heb geen flauw idee welke het zou moeten zijn. Iemand die me kan helpen, want het schijnt nogal een leuke aflevering te zijn geweest met die clownOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Paul was me net voor
edit:Deze is het niet. Het stukje van 'of is het de spanning', komt uit de aflevering van 25 maart van vorig seizoenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f49d9b21-206d-38e5-b266-58a9960608f4/
Oh dacht dat het al langer geleden was.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paul was me net voor
edit:
[..]
Deze is het niet. Het stukje van 'of is het de spanning', komt uit de aflevering van 25 maart van vorig seizoen![]()
![]()
Ach, wat wil je ook met een paar honderd Topchef afleveringen, dan raak je snel de draad kwijtquote:Op donderdag 24 november 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh dacht dat het al langer geleden was.
Lol, ik kom net achter iets grappigs. We zijn verzekerd van Topchef tot en met 2020
RTL heeft ze voor de zekerheid maar alvast geregistreerd
Arme Kraan en Juul
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot die tijd zal ik het blijven proberen om in ieder topic te postengek
![]()
Volle maagquote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef rolfson het volgende:
Wat verdienen die lui eigenlijk per aflevering![]()
![]()
Eerste goed, eens kijken of ik vanavond weer goed gegokt heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat de winnnaar Tim zal zijn en dat de top 6 er zo uit zal zien
1. Tim
2. Samantha
3. Sijtze
4 Anton
5 Paul
6 Thamara![]()
Was mijn lijstje ook. Al had ik Sytze inmiddels wel met een beginnende blackout verwacht dus misschien gaat hij nog verbazenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:26 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Eerste goed, eens kijken of ik vanavond weer goed gegokt heb.![]()
![]()
LOSSS
Topchefmeetquote:Op donderdag 24 november 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ga jullie missen zeg volgende week![]()
![]()
quote:
Naar het Palazzo bij Kraanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:03 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Gaan we met een stel lekker uit eten bij één van de chefs![]()
![]()
In een restaurant met TWEE (hoeveel sterren?!) michellin(of hoe je het schrijft)-sterrenquote:Niemand houdt mij tegen![]()
Eindelijk mogen ze eens iets maken naar eigen idee.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
En dan kritisch zijn over de gerechtenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:03 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Gaan we met een stel lekker uit eten bij één van de chefs
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eindelijk mogen ze eens iets maken naar eigen idee.![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaa super!!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dan kritisch zijn over de gerechten![]()
klagen dat er geen bite aan zit, geen sausquote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dan kritisch zijn over de gerechtenNiemand houdt mij tegen![]()
Samantha en JJ
Wat kan je met die app?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hey, hoorde je dat..er is een App![]()
absoluut....topchef waardigquote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo tof dat de chefs zichzelf en hun keuken zo vaak hiervoor 'uitlenen'.![]()
![]()
Jacob 'Of is het' jan 'de spanning'Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Foutje van voice-over vergeten eruit te knippen?Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
was een bewustjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
Foutje van voice-over vergeten eruit te knippen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
"Tweesterren...ehhh...souschef!" Ik denk dat het een grapje was.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:08 schreef 9611Niels het volgende:
Foutje van voice-over vergeten eruit te knippen?![]()
flatgebouwtjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef tweesterrentent het volgende:
je moet van hoge huizen komen ?![]()
zo hoog als Antons' moeder zich bevindquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef tweesterrentent het volgende:
je moet van hoge huizen komen ?![]()
'mama deze is voor jou!'Niemand houdt mij tegen![]()
Alweer reclame
Ingaan tegen een sterrenchef
Dan ben je een echte eindbaasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ingaan tegen een sterrenchef![]()
![]()
oe expeditie robinson nog vandaagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
doet ie express natuurlijk....quote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef zoem het volgende:
Tim is wel eigenwijs ja, maar Ron probeert zijn gerecht stiekem over te nemen.![]()
Oh, dan snapte ik hem gewoon nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Je als loopjongen laten afschepen door een sterrenchefquote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ingaan tegen een sterrenchef'Paul als jij ff de oven aan doet... Hoe warm?'
x1000000000000
![]()
zoem, geef je nog een gil vanavond?
Tim luistert niet en Paul is loopjongen, allebei niet goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je als loopjongen laten afschepen door een sterrenchef'Paul als jij ff de oven aan doet... Hoe warm?'
x1000000000000
![]()
pfffff Zou robbert Jensen soms in dat zebrapak zitten. Wat een zaadtalkshow moet dit zijn...Niemand houdt mij tegen![]()
Je-weet-tochquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef franklop het volgende:
zoem, geef je nog een gil vanavond?![]()
![]()
Mwa of het verstandig is een tweede, maar Tim heeft een gerecht in zijn hoofd en dan moet je als "assistent" niet blijven doordrammen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Tim luistert niet en Paul is loopjongen, allebei niet goed.![]()
Dat let's get married, is dat niet gewoon een rip-off van loveletters ofzo?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Viel mij ook al op idd, hij werd meteen aan het werk gezet. Loop een beetje door paul.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je als loopjongen laten afschepen door een sterrenchef'Paul als jij ff de oven aan doet... Hoe warm?'
x1000000000000
![]()
denk het welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef franklop het volgende:
Dat let's get married, is dat niet gewoon een rip-off van loveletters ofzo?![]()
![]()
Wat is er mis mee om dat te zeggen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef tweesterrentent het volgende:
En Anton zei al het is "ons" gerecht ook niet goed![]()
TJETTUHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
echt, een app ??
Wat kun je daarmee dan ?![]()
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef franklop het volgende:
Dat let's get married, is dat niet gewoon een rip-off van loveletters ofzo?![]()
![]()
Ik zie 'm hier niet hoor...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Physics het volgende:
Jezus de chatbox is vol, Jaspers is net aangeschoven :/Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
True, al vond ik Ron's kritiek op de zuren wel terecht. We zullen zien hoe het uitpakt voor hemquote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa of het verstandig is een tweede, maar Tim heeft een gerecht in zijn hoofd en dan moet je als "assistent" niet blijven doordrammen.![]()
![]()
Gewoon roepen dat in kamer 2 gratis eten is.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Physics het volgende:
Jezus de chatbox is vol, Jaspers is net aangeschoven :/![]()
hoeveel sterren?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
haha wel mooi even een 2 sterrenchef je spulletjes laten halenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar Ron kan 'm natuurlijk ook weer naaien door te zeggen dat ie niet goed samenwerkte ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef zoem het volgende:
Tim stuurt Ron Blaauw om een zeef, het moet niet gekker worden![]()
![]()
J-J
Daar zie ik hem wel voor aanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar Ron kan 'm natuurlijk ook weer naaien door te zeggen dat ie niet goed samenwerkte ofzo![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel een beetje oneerlijk dit, Anton nhad zonder nu al gefaalt. Sytze en Pzul zijn loopjongens, en Tim is de lul omdat hij bij zijn eigen idee blijft![]()
![]()
Het is inderdaad een behoorlijk eigenwijs egoïstisch figuur. Maar dat is haast inherent aan een topchefquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Niet interessant genoegquote:
als anton er maar in blijftquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef zoem het volgende:
Van mij mag Paul afvallen, niet geen echte chef.![]()
![]()
Eh...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef zoem het volgende:
Van mij mag Paul afvallen, niet geen echte chef.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Anton eruit svp, straks wint ie nogCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Echt een eindbaasquote:
TJETTUHquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
die chefs die moeten op jaarbasis een hoeveelheid champagne en wijn drinken waar je lever van omdraait volgens mij![]()
Zat ik net aan te denkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef tweesterrentent het volgende:
die chefs die moeten op jaarbasis een hoeveelheid champagne en wijn drinken waar je lever van omdraait volgens mij![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef franklop het volgende:
Anton eruit svp, straks wint ie nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet het niet eens, maar mijn lever is ook totaal verwoestquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef tweesterrentent het volgende:
die chefs die moeten op jaarbasis een hoeveelheid champagne en wijn drinken waar je lever van omdraait volgens mijNiemand houdt mij tegen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Niet zoveel in die keet zuipen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ik moet het niet eens, maar mijn lever is ook totaal verwoest![]()
Inderdaad, of Timquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
uh...uh....uhOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou me niets verbazen als geheel in topcheftraditie een vrouw gaat winnenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tim of Samantha denk ik, maar hoop op Tim.
Zonder chef was er alleen al geen saus geweestquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef tweesterrentent het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Anton maar hij maakt nette gerechtjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Vader, zoon, heilige geest beweging.![]()
![]()
TT-tijd
Met 10 sterretjes in de keuken!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:
TT: Waar de chefs hun sterretjes laten zien
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TT: Waar de chef hun sterretjes laten zien![]()
![]()
Tiensterrenstressquote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TT: Waar de chefs hun sterretjes laten zien![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TT: Waar de chefs hun sterretjes laten zien![]()
![]()
VolOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: