RPG's als Blue Dragon (83k) en Last Remnant (100k) deden het beter terwijl deze cijfers voor de 360-versies van die games zijn...quote:03./00. [PS3] Ni no Kuni: Wrath of the White Witch # <RPG> (Level 5) {2011.11.17} (¥8.800) - 67.032 / NEW
quote:If L5 learned how to actually make a fun rpg and not just good graphics, it'd help their company survive in the long run. Their non-rpg stuff is fine, but these guys have no talent with making fun rpgs that feature any depth.
Verder is er niemand op NeoGAF die de DS-versie uitgespeeld heeft omdat de game te saai werd. Voor de PS3-versie wordt hetzelfde gevreesd.quote:For me, Oliver walks so slow in the game, and getting through dungeons and the overworld map is just slow. Granted he is a kid so it makes sense, but sometimes I feel he could walk a little faster.
Ja dat is natuurlijk zo. Hoop alleen wel dat 'ie nog wel deze kant op gaat komen dan, want als 'ie echt zo slecht verkoopt zou het zo maar eens kunnen dat het niet door gaat..quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog een klein beetje hoop hoor, Famitsu scoorde een 36/40 voor Ni no Kuni (al loopt hun schaal van 24 tot 40 en niet van 0 tot 40).
Bovendien ziet het er wel gewoon fantastisch uit... Even afwachten of er nog tweaks komen in de vertaalde versie die wij (ooit) gaan krijgen.
Hoe is de single player?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net all 4 one uitgespeeld,deed er een kleine 23 uur over.
Topgame, met name met 4 man online is echt een grote georganiseerde chaos
Als je crack in time heb gespeeld kan je het daar wel mee vergelijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef marcek het volgende:
[..]
Hoe is de single player?
Net uncharted uitgespeeld, begonnen met batman.
Wil hierna eigenlijk starten met all4one of de nieuwe rayman.
Heb ook nog de nieuwe battlefield liggen, maar de single player vind ik niet echt boeiend (multiplayer is wel tof maar had ik na een paar rondjes ook wel weer gezien).
Pik ik hem wel op als hij in prijs gedaald isquote:Op donderdag 24 november 2011 18:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als je crack in time heb gespeeld kan je het daar wel mee vergelijken.
Alleen neemt de computer de 2e speler over voor de schakelaars e.d
Je merkt gewoon dat het spel is gemaakt om samen te werken.
Leuk spel, leuke omgevingen, leuk als singleplayer maar komt pas echt tot zijn recht met 3 spelers of meer
Ik maar gepakt dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebber:
Download zeker je exclusieve thema van Resistance: Burning Skies™, LittleBigPlanet™ en Little Deviants™ naar je PlayStation®3 of PSP® (PlayStation®Portable) vanuit de PlayStation®Store.
J59F-3CN8-4CKP
Laat even weten als je de code gebruikt, zodat mensen hem niet voor niets nog proberen!
Ik was te lui om de PS3 aan te slingeren of m'n PSP te zoeken...quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof dat ik daar ook nog wel een code voor heb/had. Mocht iemand echt willen, geef maar een gil! Kost één euro! ©
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |