Klaassen.quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klaassen.
Geen EL vanavond hehZat al helemaal klaar om PSV te kijken..is het er niet ffs.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik moest trouwens een interview analyseren voor een vak. Ik doe die van Cruijff, ik moest ook zeggen waarom ik voor dit interview heb gekozen. Voordat ik het wist was het een anti-Ten have stuk. Kijken hoe de leraar reageert dat ik zo denk over een collega van haar
Een studie volgen en toch VI kijken en voetbal supporter zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik moest trouwens een interview analyseren voor een vak. Ik doe die van Cruijff, ik moest ook zeggen waarom ik voor dit interview heb gekozen. Voordat ik het wist was het een anti-Ten have stuk. Kijken hoe de leraar reageert dat ik zo denk over een collega van haar
Werkt Ten Have op een basisschool dan? Ik dacht dat 'ie aan de VU doceerde........quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Super goeie garp wel, en dan dacht ik dat de mijne al leuk wasquote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Werkt Ten Have op een basisschool dan? Ik dacht dat 'ie aan de VU doceerde........
Weer terug op de Nederlandse veldenquote:'Volendam wil V/d Meyde proefperiode aanbieden'
Gepubliceerd op donderdag 24 november 2011 om 18:28
Afgelopen februari kondigde Andy van der Meyde nog aan het voetballen voor gezien te houden. RTV Noord-Holland weet op donderdag echter te melden dat de oud-Ajacied de voetbalschalschoenen wellicht weer gaat aantrekken. FC Volendam zou van plan zijn om Van der Meyde een proefperiode aan te bieden.
"Ik stop ermee, ik heb er geen zin meer in", liet de zeventienvoudig international zich begin dit jaar nog ontvallen. "Ik heb het nieuws niet officieel bekendgemaakt, maar heb ook geen behoefte aan het geven van een interview of iets dergelijks. Het is goed zo." Daar komt nu wellicht verandering in, aangezien Volendam het voornemen heeft om de fysieke gesteldheid van Van der Meyde te gaan testen.
Van der Meyde maakte in 1997 namens Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. Hij ontwikkelde zich snel en werd in 2003 verkocht aan Inter. Daar kon hij echter weinig indruk maken en ook een avontuur bij Everton liep uit op een teleurstelling. Vorig seizoen haalde Fred Rutten de aanvaller naar PSV, maar door zijn slechte fysieke gesteldheid speelde hij niet één wedstrijd voor de Eindhovense ploeg.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Werkt Ten Have op een basisschool dan? Ik dacht dat 'ie aan de VU doceerde........
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja niks meer van gehoord... Hij had gewoon een eigen dierentuin in MilaanVervolgens ging hij samen wonen met zijn moeder in Liverpool door heimwee om vervolgens beroofd van 13 rolex's en meer te worden, en daarna nog zijn hele Ajax tattoo gezeik bij Psv.
Kan hij toch iets maken van z'n carrière.quote:'Als Andy fit is, is-ie zeker welkom bij FC Volendam'
Zoals ik vanochtend al zei, de hele poule van Ajax staat op 1 en 2quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
1-0 winnen van Real en we staan eerste!
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik vanochtend al zei, de hele poule van Ajax staat op 1 en 2![]()
Zijn we negatief dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We moeten toch positief blijven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |