abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104751213
Ieder doelpunt die Ajax zelf maakt is kassa. Al maken ze er maar één, dan staan ze echt die 7 doelpunten voor op Lyon en moeten zij er dus weer een meer maken.Kijk dit als voorbeeld.
Stel: Ajax verliest 0-3, Lyon wint 0-4, doelsaldi is van beiden dan 6-6. Lyon gaat dan door.
Stel: Ajax verliest 1-4, Lyon wint 0-4, doelsaldi is dan Ajax 7-7, Lyon 6-6. Ajax gaat dan door.

Ieder zelfgemaakte goal is dus van grote waarde. Tussenstanden hoort Lyon ook terwijl ze aan het spelen zijn. Ik denk niet dat Lyon nog tot grote hoogten stijgt als blijkt dat de ruststand in Amsterdam voor hen ongunstig is. Van belang is dus ook in ieder geval tot de rust Real tegen te houden, want het werkt andersom ook natuurlijk.
pi_104751334
Tegen Real met één keeper, 9 verdedigers en een spits spelen :7
pi_104751760
In ieder geval ondanks een thuiswedstrijd de verdediging versterken. Van belang is weinig tegendoelpunten en zelf minimaal een keer scoren. Een doelpunt voor Ajax is in wezen een tegengoal voor Lyon.
pi_104751801
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:31 schreef honkeytonk het volgende:
1 keeper maar? :o
pi_104751915
quote:
15s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Het is niet onrealistisch dat Real met grote cijfers wint van Ajax (kijk alleen al naar de match tegen Zagreb.. 6-2 met een B-Elftal)
En dan Lyon met ruime cijfers wint van Zagreb (Want Zagreb xd)
Toch snap ik niet waarom je Ajax supporter bent als je het nodig vind dit gevoel nu al 10x zonder te overdrijven te moeten uitspreken. Je hebt absoluut gelijk hoor ALS Ajax met 0-4 verliest wordt het lastig, maar ALS het 0-1 wordt niet de bal is rond 11 tegen 11 etc.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:01:18 #81
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_104751974
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Toch snap ik niet waarom je Ajax supporter bent als je het nodig vind dit gevoel nu al 10x zonder te overdrijven te moeten uitspreken. Je hebt absoluut gelijk hoor ALS Ajax met 0-4 verliest wordt het lastig, maar ALS het 0-1 wordt niet de bal is rond 11 tegen 11 etc.
Makes no sense aangezien jullie het ook 10x (ZONDER OVERDRIJVEN HOOR :') )
noemen dat Ajax zo goed als zeker door is.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  donderdag 24 november 2011 @ 10:03:38 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104752031
quote:
We hebben niet eens een spits.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104752068
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Die kans is ook zeer groot en als supporter is dat dan toch iets waar je in wil geloven en benoemen?. Wat heeft het voor nut om constant met doemscenario's te komen 2 weken voor de wedstrijd?
pi_104752157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:58 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het is ook meer theorie. Ik denk dat de pijn ook niet in Amsterdam ligt. Real moet enkele dagen daarna op voor Barcelona, heeft baat bij een rustige partij. Ook voor hen is het geld dus zullen ze wel willen winnen maar met een bescheiden score wel tevreden zijn. Ik geloof eerder dat Lyon bij Zagreb niet eens meer wint. Die hebben de ploeg helemaal niet om het spel te gaan maken en veel te scoren.

Nu mijn moeder nog zover weten te krijgen dat ik de wedstrijd ook nog weer mag zien.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:09:27 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104752178
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

De kans is zo'n 70%, dat is voor een Nederlandse club met een budget van maar 65 miljoen euro, in bestuurs en sportieve crisis die voor een groot gedeelte de selectie gevuld hebben met eigen jeugd al een fantastische prestatie dat we met nog 1 wedstrijd te gaan zo'n vooruitzicht hebben.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104752757
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:08 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Het is ook meer theorie. Ik denk dat de pijn ook niet in Amsterdam ligt. Real moet enkele dagen daarna op voor Barcelona, heeft baat bij een rustige partij. Ook voor hen is het geld dus zullen ze wel willen winnen maar met een bescheiden score wel tevreden zijn. Ik geloof eerder dat Lyon bij Zagreb niet eens meer wint. Die hebben de ploeg helemaal niet om het spel te gaan maken en veel te scoren.

Nu mijn moeder nog zover weten te krijgen dat ik de wedstrijd ook nog weer mag zien.
:')
pi_104753018
quote:
Tegen Real gewoon zo spelen als altijd. Spel proberen te maken en veel balbezit hebben.
★★★
pi_104753037
Wie hield z'n hart nog meer vast toen Blind in het veld kwam?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_104753085
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:47 schreef roepdeman het volgende:
Niemand. Blind is baas. Beste verdediger die we hebben.
★★★
pi_104753101
quote:
futballer24 november 2011 om 08:33

Ajax moet thuis Madrid kunnen pakken,wat ze zeker gaan doen. Je ziet nu al dat Ajax in sommige facetten het Barcaspel benadert,en de komende wedstrijden steeds sterker zal worden.
Als iedereen fit is moet ik nog zien of Madrid,(die Ajax in de halve finale kan tegenkomen) het redt tegen deze ontketende jonge ploeg.
Ajax is een wolf in schaapskleren die straks,als iedereen fit is,helemaal los gaat. Als het povere Bayern de finale kon halen...dan kan Ajax dat straks zeker.
De kans bestaat dat Ajax definitief een eind maakt aan het tijdperk Barcelona,wat niet ondenkbaar is als je erover droomt.
:D :D

Deze man _O_
★★★
pi_104753138
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:47 schreef roepdeman het volgende:
ik, hij begon ook niet goed maar daarna was hij redelijk. Blind verdient wel wat meer respect dan hem te behandelen als een verdediger van fc Lienden 2
pi_104753365
quote:
Andy van der Meyde heeft spijt van hoe zijn loopbaan gelopen is. De vleugelaanvaller haalde als speler van Ajax het Nederlands elftal en vertrok vervolgens naar Internazionale, maar vanaf toen ging het bergafwaarts met de inmiddels gestopte dribbelaar. “Ik had gewoon Mister Ajax moeten worden. Maar ja, dat is achteraf. Dan is het altijd makkelijk lullen hè”, zegt Van der Meyde
Was een geweldige speler bij Ajax. Daarna nooit meer iets van gehoord, oh jawel, bij PSV _O-
★★★
pi_104753600
ajacied4lf. Nog bedankt voor de uitleg waarom ik het voetballen niet mag zien.
pi_104753665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Was een geweldige speler bij Ajax. Daarna nooit meer iets van gehoord, oh jawel, bij PSV _O-
Naja niks meer van gehoord... Hij had gewoon een eigen dierentuin in Milaan _O- Vervolgens ging hij samen wonen met zijn moeder in Liverpool door heimwee om vervolgens beroofd van 13 rolex's en meer te worden, en daarna nog zijn hele Ajax tattoo gezeik bij Psv. :P
pi_104753698
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Naja niks meer van gehoord... Hij had gewoon een eigen dierentuin in Milaan _O- Vervolgens ging hij samen wonen met zijn moeder in Liverpool door heimwee om vervolgens beroofd van 13 rolex's en meer te worden, en daarna nog zijn hele Ajax tattoo gezeik bij Psv. :P
:D

Okeeokee. Geweldige carrière.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:08 schreef RoadrunnerX het volgende:
ajacied4lf. Nog bedankt voor de uitleg waarom ik het voetballen niet mag zien.
_O- ^O^
★★★
pi_104755264
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)Champions-League.htm
Blijft wel pijnlijk dat Ajax in de Cl wel het vaakst de 0 heeft gehouden van alle clubs :') (Nou ja samen met Real Madrid en ook Lyon op een gedeelde tweede plek wat wel weer wat zegt over de tegenstanders :P)
pi_104755495
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)Champions-League.htm
Blijft wel pijnlijk dat Ajax in de Cl wel het vaakst de 0 heeft gehouden van alle clubs :') (Nou ja samen met Real Madrid en ook Lyon op een gedeelde tweede plek wat wel weer wat zegt over de tegenstanders :P)
Lijkt me normaal, met zo'n verdediging en keeper hoort het gewoon zo.
★★★
pi_104755694
Eh, ajax gaat internationaal pas weer kans maken als ze voor heel europa de financiele regels gelijk trekken. En dan blijven de goede spelers eindelijk weer eens in nederland en zul je zien dat Nederlandse clubs weer kunnen presteren.

Zolang Barca, madrid, manchester etc honderden miljoenen schuld kunnen hebben, gaat het klasseverschil door. Ze kopen de goede spelers waardoor ze de tegenstanders zwakker maken, zelf zetten ze ze gewoon op de bank en spelen alleen de absolute toppers. Te triest voor woorden. Het is ook amper nog leuk te noemen, al die bij elkaar gekochte sterrenteams.
Whatever...
pi_104755838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef Spanky78 het volgende:
Eh, ajax gaat internationaal pas weer kans maken als ze voor heel europa de financiele regels gelijk trekken. En dan blijven de goede spelers eindelijk weer eens in nederland en zul je zien dat Nederlandse clubs weer kunnen presteren.

Zolang Barca, madrid, manchester etc honderden miljoenen schuld kunnen hebben, gaat het klasseverschil door. Ze kopen de goede spelers waardoor ze de tegenstanders zwakker maken, zelf zetten ze ze gewoon op de bank en spelen alleen de absolute toppers. Te triest voor woorden. Het is ook amper nog leuk te noemen, al die bij elkaar gekochte sterrenteams.
Dan worden er steeds kortere contracten getekend waardoor de grote clubs met goede tekengelden alsnog de beste spelers halen.
pi_104761038
Aissati bij selectie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')