Jij wil Janssen weer als verdedigend middenvelder hebben?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:25 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax geen blessures had was ik er wel 100% van overtuigd. Boil, geen enoh en siggie. En dan nog Lodessi op de bank en de Jong.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil Janssen weer als verdedigend middenvelder hebben?
Aissati is ook niet echt slecht ofzo...quote:Op woensdag 23 november 2011 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja ik was weer ff de hele Anita is een geweldige CVM hype vergeten. Naja ik zie dan wel weer, momenteel heeft Ajax dusdanig veel blessures dat zelfs Aissati weer terugkeert.
ZO duidelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 18:38 schreef msnk het volgende:
CL:
Ajax 0:0 Lyon
Madrid 3:0 Ajax
Zagreb 0:2 Ajax
Ajax 4:0 Zagreb
Lyon 0:0 Ajax
1 uit 5 wedstrijden goals geïncasseerd. 4 keer de 0 gehouden dus. Op één wedstrijd na ongeslagen.
GA: 6-3
Eredivisie:
Graafschap 1:4 Ajax
Ajax 5:1 Heer
VVV 2:2 Ajax
Ajax 4:1 vitesse
Heracles 2:3 Ajax
PSV 2:2 Ajax
Ajax 1:1 Twente
Grun 1:0 Ajax
Ajax 2:2 AZ
Ajax 1:1 Fey
RJC 0:4 Ajax
Utreg 6:4 Ajax
Ajax 2:2 NAC
1 uit 13 wedstrijden niet gescoord. 1 uit 13 wedstrijden de 0 gehouden.
GA:34-22
Lijkt mij heel duidelijk waar de verdediging zit met hun gedachtes, toch?Die KO-fase halen we gewoon
Gewoon toeval dus, dat ze alleen bij CL-wedstrijden goed spelen daar achterin.quote:"Als ik niet goed speel oog ik al snel nonchalant, maar als ik wel goed speel heb ik ook altijd momenten dat ik kap, draai en indribbel met de bal."
Het is gewoon mijn speelstijl. Als ik goed speel is het fantastisch, speel ik slecht ziet het er ook slecht uit."
Ben je wel halal?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ZO duidelijk
Wil je nu met me trouwen?
Ik ben joods....dus ik ben koosjer.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon toeval dus, dat ze alleen bij CL-wedstrijden goed spelen daar achterin.
[..]
Ben je wel halal?
Misschien is het niveau van de Eredivisie dan wel hoger dan de Champions League. Ook een logica toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:38 schreef msnk het volgende:
CL:
Ajax 0:0 Lyon
Madrid 3:0 Ajax
Zagreb 0:2 Ajax
Ajax 4:0 Zagreb
Lyon 0:0 Ajax
1 uit 5 wedstrijden goals geïncasseerd. 4 keer de 0 gehouden dus. Op één wedstrijd na ongeslagen.
GA: 6-3
Eredivisie:
Graafschap 1:4 Ajax
Ajax 5:1 Heer
VVV 2:2 Ajax
Ajax 4:1 vitesse
Heracles 2:3 Ajax
PSV 2:2 Ajax
Ajax 1:1 Twente
Grun 1:0 Ajax
Ajax 2:2 AZ
Ajax 1:1 Fey
RJC 0:4 Ajax
Utreg 6:4 Ajax
Ajax 2:2 NAC
1 uit 13 wedstrijden niet gescoord. 1 uit 13 wedstrijden de 0 gehouden.
GA:34-22
Lijkt mij heel duidelijk waar de verdediging zit met hun gedachtes, toch?Die KO-fase halen we gewoon
Misschien wel ja....quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Misschien is het niveau van de Eredivisie dan wel hoger dan de Champions League. Ook een logica toch?
Jij bent de mannelijke hoer van fok.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ZO duidelijk
Wil je nu met me trouwen?
En jij de vrouwelijke.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent de mannelijke hoer van fok.
Hij weet in ieder geval dat het er ook kut uit ziet als hij zo slecht speeltquote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon toeval dus, dat ze alleen bij CL-wedstrijden goed spelen daar achterin.
[..]
Ben je wel halal?
Alles wat ADO zegt is om van te kotsen dus tja....quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel slowchat over hoeren zonder directe link met Ajax![]()
Vonden jullie het ook zo erg toen ze Sylvie voor hoer uitscholden bij Ado?
Laten we hopen op Leverkussenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef Smoofie het volgende:
WE kunnen de volgende ploegen loten:
LEverkussen
Arsenal
Barca
Apoel/zenit/Porto
Shakthar uitgeschakeld, europees
Mwa Apoel kan onderschat worden daar waar Ajax tegen de overige vanaf seconde 1 scherp zal zijn en grote kans op doorgaan heeft.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Laten we hopen op Leverkussen
Of één van de laatste 3
Je hebt gelijk. Laten we hopen op Barca.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Apoel kan onderschat worden daar waar Ajax tegen de overige vanaf seconde 1 scherp zal zijn en grote kans op doorgaan heeft.
Eensch.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Eigenlijk is alles goed, behalve barca
Leverkusen, Arsenal, Apoel zie ik nog wel goed komen.. Zenit weet ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:44 schreef Smoofie het volgende:
WE kunnen de volgende ploegen loten:
LEverkussen
Arsenal
Barca
Apoel/zenit/Porto
Shakthar uitgeschakeld, europees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |