quote:Op woensdag 23 november 2011 17:30 schreef loveli het volgende:
Kip en ei liggen naast elkaar in bed. De kip steekt een peuk op. Zegt het ei: "Het is wel duidelijk wie het eerst kwam."
Sssssmoking!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een flauw mopje:
Rook je ook na de sex?
Weet niet, nog nooit op gelet
Goed bezig Maria.. pump ze!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sssssmoking!
Zij die gaan body pumpen groeten u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, noem je dat tegenwoordig zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sssssmoking!
Zij die gaan body pumpen groeten u
Waar slaat dit in hemelsnaam op? Dus als ik al denk te weten wat mensen gaan zeggen waarom zou ik dan uberhaubt nog praten?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:49 schreef Muis006 het volgende:
Als je toch al denkt te weten hoe mensen gaan reageren, waarom post je dan op een forum?
Als je niet wil horen pak je oren vast!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef loveli het volgende:
Muis, ff je hoorapparaat beter instellen.
Zo, nu even beslissen welke schoenen vanavond mee uit eten mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was laag.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef loveli het volgende:
Muis, ff je hoorapparaat beter instellen.
Zo, nu even beslissen welke schoenen vanavond mee uit eten mogen.
Ja, maar je kan die grapjes ook op het verkeerde moment maken.quote:
Sorry als ik jullie relatie nu heb verbrokenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar je kan die grapjes ook op het verkeerde moment maken.
Maar goed, bla. Ik post wel 'met de kudde mee' dan is iedereen tevree (rijmend want Sinterklaas).
Ok ik stop met stalken en post niet meer offtopic hier de boodschap is duidelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 18:06 schreef MarMar het volgende:
Zeg I_S was het je nog niet opgevallen dat het hier geen KLB is?
Doe iets met de informatie waar je wat mee kan, lijkt me zinniger.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Ierse_Strijder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Niet zo lomp als een vriendin van mij, die voor de 3e keer achter elkaar afzegt. Maak het nou even.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo lompIk wilde wachten met eten tot mijn vriend thuis komt om 9 uur, bedenk ik net dat hij naar een concert gaat dus pas veel later thuis is
Oftewel, ik had al lang kunnen eten
Dat is wel lullig ja! Op het laatste moment ook?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet zo lomp als een vriendin van mij, die voor de 3e keer achter elkaar afzegt. Maak het nou even.
Ja, ze zou komen eten en ik had dus alles al in huis. Heel fijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel lullig ja! Op het laatste moment ook?
Dat is wel extra lullig jaquote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ze zou komen eten en ik had dus alles al in huis. Heel fijn.
Ja, maar ik had het toch liever gedeeld en een gezellige avond gehad.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel extra lullig jaMaar nu kun je er twee dagen van eten?
Yeah voor geen vriendenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het toch liever gedeeld en een gezellige avond gehad.
Ik zat ook te kijken jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, komen daar even wat sterren opdraven voor het afscheid van oprah.
Ik ken hem ook niet. Zapte langs en zag ineens madonna staan.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken jaMaar ook wel een paar die ik niet kende, zoals die laatste zanger
Kwak, je bent ziek! Ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
en ik ben ziek... maar ik heb geen tijd...
morgen twee so's afnemen (die ik nu nog moet maken) twee so's bespreken (die ik nu nog moet nakijken) en kids die presentaties hebben voorbereid die ik anders weer onmogelijk in m'n schema gepropt krijg.
alleen kan ik nauwelijks ademen, nauwelijks uit mijn ogen kijken, knalt mijn hoofd uit elkaar en heb ik koorts.... ik beslis morgen om half zeven wel wat ik ga doen ofzo...
on a more positive note: hoe gaat t met jullie?
Toch niet aan mijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hellboy hier. En ergeren aan reacties in sigme's POL-topic
Straks nog wat havermoutpap denk
Nee, en je weet vast aan wie welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch niet aan mij(
)?
Bedtijd hier. Wat is Hellboy? Een vervelend vriendje?
Ja, en ik doe zo mn best met gezond eten en veel slapen en vitamientjes enzo...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Rot voor je dat je weer ziek bent kwak. Hoe gaat het verder met je? Ern met de liefde?
Oh? Alleen wat minder carbs, maar kwa kcal nog gewoon the usual en eigenlijk ook minder carbs omdat meer eiwitten en omdat ik me niet fijn voel met veel carbs.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar, hoe gaat het? Je eetlijstjes worden volgens mij steeds wat minder in de kcal?
Alvast aan het 'voor'bereiden voor de feestdagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |