Koekjes = voor dikzakken! Natuurlijk ben ik ook een stress eter, dus ik zit op dit moment aardbeien te eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ja dmquote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn er pics van TS beschikbaar eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
Kap nou eens met dit soort kuttopics maken.
Nee vroeger zag hij er zo uit:quote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef coban het volgende:
[..]
Voordat hij aan zijn hoofd verongelukte?
Dat zou beter zijn voor iedereen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef sanasoufi het volgende:
Dit is moordend!!! Al over 17:00 en nog steeds niets!!! Nou wil ik heel graag geloven dat kantoortijden van 09:00 t/m 17:00 zijn en er dus niets komt, maar de ervaring leert dat het tot 19:00 nog kan komenik krijg een hartaanval
Zo zie je maar, niet alles is voor geld te koop. Laat dit een les voor je zijn jong(?)edame(?).quote:
Ze heeft twee foto's gepost.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn er pics van TS beschikbaar eigenlijk?
Wat voor 'studie' is dat, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:12 schreef sanasoufi het volgende:
hmmm 339 studenten hebben een onvoldoende en 320 voldoende en 15 hebben zich ingeschreven en niet gemaakt gemiddelde is dus:
Numeric results Alphanumeric results
Number of results: 673 688
Average: 5.09 4.98
Sufficient: 320 (47.5%) 320 (46.5%)
rond de 5
slecht...
en dat terwijl er een langstudeerboete aankomt
Erasmus universiteit Rechtsgeleerdheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat voor 'studie' is dat, als ik vragen mag?
Waarom falen daar zoveel mensen? Allemaal zitten brassen in de Witte de With?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:14 schreef sanasoufi het volgende:
Erasmus universiteit Rechtsgeleerdheid.
Begrijp het ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom falen daar zoveel mensen? Allemaal zitten brassen in de Witte de With?
kkskklquote:Op woensdag 23 november 2011 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja meer dan de helft heeft onvoldoende dus TS kan er mee leven. Echter laatste tentamen is dus als ik verder alles wel haal op 18 juni (als een 3 tenminste herkanst mag worden)....dus vanaf morgen geen fok meer tot 18 juni (natuurlijk wel als ik bang ben).
Dat wordt trouwens echt mijn laatste kans...haal ik het op 18 juni niet dan is het geen master volgend jaar (door die gemene halbe met zijn harde knip en geen bachelor diploma voor 1 september) en natuurlijk LANGSTUDEERBOETE![]()
ik zou haar doen iddquote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, sanasoufi is best lekker.
Mijn leven is compleetquote:Op woensdag 23 november 2011 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
...dus vanaf morgen geen fok meer tot 18 juni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |