Mooiste man ter wereldquote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef coban het volgende:
Wie is die man met die verkrachte kop in de OP?
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor dit soort situaties moet je dus een Tarzan in je nachtkastje hebben, TS.
Koekjes = voor dikzakken! Natuurlijk ben ik ook een stress eter, dus ik zit op dit moment aardbeien te eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ja dmquote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn er pics van TS beschikbaar eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
Kap nou eens met dit soort kuttopics maken.
Nee vroeger zag hij er zo uit:quote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef coban het volgende:
[..]
Voordat hij aan zijn hoofd verongelukte?
Dat zou beter zijn voor iedereen.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef sanasoufi het volgende:
Dit is moordend!!! Al over 17:00 en nog steeds niets!!! Nou wil ik heel graag geloven dat kantoortijden van 09:00 t/m 17:00 zijn en er dus niets komt, maar de ervaring leert dat het tot 19:00 nog kan komenik krijg een hartaanval
Zo zie je maar, niet alles is voor geld te koop. Laat dit een les voor je zijn jong(?)edame(?).quote:
Ze heeft twee foto's gepost.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn er pics van TS beschikbaar eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |