Wat voor 'studie' is dat, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:12 schreef sanasoufi het volgende:
hmmm 339 studenten hebben een onvoldoende en 320 voldoende en 15 hebben zich ingeschreven en niet gemaakt gemiddelde is dus:
Numeric results Alphanumeric results
Number of results: 673 688
Average: 5.09 4.98
Sufficient: 320 (47.5%) 320 (46.5%)
rond de 5
slecht...
en dat terwijl er een langstudeerboete aankomt
Erasmus universiteit Rechtsgeleerdheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat voor 'studie' is dat, als ik vragen mag?
Waarom falen daar zoveel mensen? Allemaal zitten brassen in de Witte de With?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:14 schreef sanasoufi het volgende:
Erasmus universiteit Rechtsgeleerdheid.
Begrijp het ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom falen daar zoveel mensen? Allemaal zitten brassen in de Witte de With?
kkskklquote:Op woensdag 23 november 2011 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
Nou ja meer dan de helft heeft onvoldoende dus TS kan er mee leven. Echter laatste tentamen is dus als ik verder alles wel haal op 18 juni (als een 3 tenminste herkanst mag worden)....dus vanaf morgen geen fok meer tot 18 juni (natuurlijk wel als ik bang ben).
Dat wordt trouwens echt mijn laatste kans...haal ik het op 18 juni niet dan is het geen master volgend jaar (door die gemene halbe met zijn harde knip en geen bachelor diploma voor 1 september) en natuurlijk LANGSTUDEERBOETE![]()
ik zou haar doen iddquote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, sanasoufi is best lekker.
Mijn leven is compleetquote:Op woensdag 23 november 2011 17:17 schreef sanasoufi het volgende:
...dus vanaf morgen geen fok meer tot 18 juni
quote:
Te lang, 4 jaar, 23 bijna 24.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:27 schreef coban het volgende:
Joeveel jaar ben je bezig en hoelang duurt deze studie en hoe oud ben je
Doe eens wat aan je Nederlands.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]moet eerst nog langs de studie adviseurs pas als die mij verzekeren dat:
1. Mijn cijfers inclusief oefenrechtbank echt niet vervallen dit jaar.
2. Integratievak gewoon meetelt en ik gewoon 8 vakken moet doen + onderzoeksnotitie en annotatie OF 2 keuzevakken
3. Deze 3 herkanst mag worden
kom ik tot 18 juni niet meer op FOK
NEDERLANDSquote:Op woensdag 23 november 2011 17:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Nederlands.
Dit is een Nederlands forum, evenals de studie die je volgt. (alsof je studeert, even happen op troll dan maar)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |