Is die seksie?quote:
Ik had beloofd met hand op m'n hart dat ik een topic aan m zou wijden, na z'n beklagquote:
Wel!! Volgens mij noemt missb m altijd zoquote:Op woensdag 23 november 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
En dan noem je hem baby..Waarvan niemand weet wie t is
Ik zou een TT wijziging aanvragen.. Babs moet het zijn..quote:Op woensdag 23 november 2011 15:33 schreef MNR het volgende:
Wel!! Volgens mij noemt missb m altijd zo
Dit zijn wel van die 'pittige vrouwen' one-liners hè..quote:Op woensdag 23 november 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Lekker belangrijk! Gewoon doen waar je zin in hebt!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou een TT wijziging aanvragen.. Babs moet het zijn..
hoe missb hem noemt..tja dat boeit niet
DOEN!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
AAARGH!!!! haal weg anders doe ik het.
Ach joh, gewoon haar lekker haar ding laten doen. Vond het wel lekker gek, die opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die 'pittige vrouwen' one-liners hè..
Terwijl ze een outfit aanhebben met heel veel goud en glitters omdat ze met vriendinnen naar de Toppers gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die 'pittige vrouwen' one-liners hè..
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon haar lekker haar ding laten doen. Vond het wel lekker gek, die opmerking.
Geen idee, I'm cluelessquote:Op woensdag 23 november 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Wanneer is een vrouw pittig eigenlijk?
Ik zal het later in geuren en kleuren aan babs vertellenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Ja jij zegt sexy baby fokker en doet er nog eens een foto bij MNR!
zo'n voorzet, in [Singles]?! jij durft!quote:
Zeg je nu stiekem dat zij pittig is?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n voorzet, in [Singles]?! jij durft!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je nu stiekem dat zij pittig is?
Heeft ze kort haar dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je nu stiekem dat zij pittig is?
En eet ze muffe curry´s?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ach joh, gewoon haar lekker haar ding laten doen. Vond het wel lekker gek, die opmerking.
Om daar lekker gek te doen natuurlijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
Terwijl ze een outfit aanhebben met heel veel goud en glitters omdat ze met vriendinnen naar de Toppers gaan.
En daarna thuis de dvd te kijken, met een roseetje op de bank.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Om daar lekker gek te doen natuurlijk!
nu heb ik zin in curryquote:
Strikvraag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat ook zo mooi naast alle seizoenen van Sex and the City.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna thuis de dvd te kijken, met een roseetje op de bank.
Niks mis met Sex & the Cityquote:Op woensdag 23 november 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die staat ook zo mooi naast alle seizoenen van Sex and the City.
En Gooise vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die staat ook zo mooi naast alle seizoenen van Sex and the City.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Strikvraag!Ja! Tegenwoordig langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Dude, what?quote:
Ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Schenk nog een roseetje in. Wanneer ga je naar de kapper?
Ja, in 2001 ja. Nu is het gewoon een mutsenserie.quote:
indische curry, ik houd ervanquote:
Wel lekker gek hoor, om geen alcohol te drinken!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink geen alcoholen ik ga hooguit drie keer per jaar naar de kapper
Zo ben ik. Lekker spontaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel lekker gek hoor, om geen alcohol te drinken!
Jeetje, is het niet hip meer? Oh noesquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, in 2001 ja. Nu is het gewoon een mutsenserie.
Wel doen!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
rumbl, moet eig gehakt halen voor de ballen in de soep.. maar wil niet naar buiten
Dan maar soep met enkel vermicelli
Met dukaten van de Blokker?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hebben ze gekocht toen er die kortingsbonnen bij zaten voor een wellnessweekendje.
Nee, het was toen vernieuwend dat er in een Amerikaanse serie zo openlijk over sex gepraat werd.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, is het niet hip meer? Oh noes
Die heb ik nooit leuk gevonden!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Net als dat the A-team nu niet meer leuk is
Ja. De Douwe Egbertswaardepunten leveren nu geen leuke cadeaus meer op nadat ze de linnenkast 25 jaar vol heeft staan stapelen met handdoekensets.quote:
je bent wel eng goed op de hoogte...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. De Douwe Egbertswaardepunten leveren nu geen leuke cadeaus meer op nadat ze de linnenkast 25 jaar vol heeft staan stapelen met handdoekensets.
Mijn moeder heeft een kort en pittig kapsel.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent wel eng goed op de hoogte...
De Ludo-piet doet niet meer mee geloof ik he?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Lol frits wester in het Sinterklaasding op 4. Altijd mooi om te zien wie er meedoen.. of om erachter te proberen te komen wie het zijn in de pietenpakken
Verkleinwoordjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
Ow, time to go home. Kopertje komt om 16.30u. Als het TomTommetje haar er deze keer doorheen sleept.
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hebben ze gekocht toen er die kortingsbonnen bij zaten voor een wellnessweekendje.
Die is al eeuwen weg ondertussen idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De Ludo-piet doet niet meer mee geloof ik he?
Ja, ik kijk het niet meer echt regelmatig, zoals je wel zult begrijpen denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is al eeuwen weg ondertussen idd.
nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het niet meer echt regelmatig, zoals je wel zult begrijpen denk ik.
hence mijn "libelle" opmerkingquote:
Ja, daar gaf ik je pakweg 2 uur geleden al gelijk in HW. Zonder discussie!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hence mijn "libelle" opmerking.
Jij gunt ook niemand iets he?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar gaf ik je pakweg 2 uur geleden al gelijk in HW. Zonder discussie!
Zo ben jijquote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar gaf ik je pakweg 2 uur geleden al gelijk in HW. Zonder discussie!
Hoezo?quote:
Ik ben zo'n meegaand type, daar sta ik om bekend.quote:
Je gunt HW geeneens een discussie om te winnen. Meegaand is leuk, maar dit gaat ècht tever hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik ben zo'n meegaand type, daar sta ik om bekend.
Ik ga de Libelle maar lezen dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gunt HW geeneens een discussie om te winnen. Meegaand is leuk, maar dit gaat ècht tever hoor.
Dat was precies wat ik ook dacht toen ik 'm laatst zag.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Reclame voor Scrabble.. Zal dat met de Wordfeud hype te maken hebben?
Eerst naar de kapper, daarna op de bank met een roseetje de Libelle lezen terwijl Radio NL op de achtergrond de Toppers draaitquote:
Cue_!!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:12 schreef MNR het volgende:
There he crossed the border. A dark, tall, sexy man named Barbusse.....
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie je al lopen, tumbleweed dat langs waait...
quote:
Echt, niet zo eng doen!! Ik had exact hetzelfde nummer in gedachte en was het aan het opzoekenquote:
quote:
Jullie weten hoe het hoortquote:Op woensdag 23 november 2011 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt, niet zo eng doen!! Ik had exact hetzelfde nummer in gedachte en was het aan het opzoeken
Ik ook! Hoop dat ze er voor het weekend zijn!quote:
die van mij komen zoquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook! Hoop dat ze er voor het weekend zijn!
quote:
Jam is mij te zoetquote:
Whaha! Denk ga dat nummer even opzoeken om te luisteren. Dit is echt gaaf. Moet ik zorgen dat mn nichtje dat gaat scorenquote:
Vind je?quote:
quote:
gelukkig kan ze er om lachen.quote:
Malle meid!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
gelukkig kan ze er om lachen.
Ohnoes!quote:
Heul nietquote:Op woensdag 23 november 2011 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ohnoes!
Ze heeft een kort pittig kapsel
Ik ben gewoon heel energiekquote:Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee serieus MNR on which drugs are you?
dat verklaartquote:Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel energiek
En ik ben gek
Ow, dat mag je gerust zeggenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind je eigenlijk lichtelijk irriant, maar dat ben ik he. moet t alleen ff kwijt
Ik vind haar wel grappig eigenlijk. Maar dat ben ik he? Moet het alleen even kwijt.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind je eigenlijk lichtelijk irriant, maar dat ben ik he. moet t alleen ff kwijt
Nou, dank je wel!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig eigenlijk. Maar dat ben ik he? Moet het alleen even kwijt.
Don´t mention it. That´s who I am, one Kumbajaa-chanting motherfucker.quote:
filmpje!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don´t mention it. That´s who I am, one Kumbajaa-chanting motherfucker.
Dat komt omdat ze vrouw isquote:Op woensdag 23 november 2011 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig eigenlijk. Maar dat ben ik he? Moet het alleen even kwijt.
Ik sta naast je, brother.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don´t mention it. That´s who I am, one Kumbajaa-chanting motherfucker.
MNR post niet met de cynische ondertoon van de gemiddelde Single, ik vind het een welkome afwisseling eigenlijk.quote:
Nouw ja!!quote:
Ik ben ook voor MNR 8)quote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef L-E het volgende:
[..]
MNR post niet met de cynische ondertoon van de gemiddelde Single, ik vind het een welkome afwisseling eigenlijk.
Met mij..... lastig uit te leggen. Kan slecht en goed tegelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel erg goed Godt, dank je. Met jou?
voor mnr zijn? tis geen wedstrijdquote:
Jij bent the lady in the red dressquote:
Absoluut. Wat gaat er slecht?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mij..... lastig uit te leggen. Kan slecht en goed tegelijk?
FF kijken of ik die Yvonne nog kan vinden.quote:
Het is wachten tot ze ook zo afgestompt isquote:Op woensdag 23 november 2011 19:24 schreef L-E het volgende:
[..]
MNR post niet met de cynische ondertoon van de gemiddelde Single, ik vind het een welkome afwisseling eigenlijk.
Oh, ik wilde al vuurwerk afsteken, liedjes zingen en rellen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor mnr zijn? tis geen wedstrijdof rel of what so ever, ik vind dr posts alleen mateloos irritant en dat zeg ik gewoon, waarschijnlijk doet ze er niks mee maar ik ben t kwijt
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mij..... lastig uit te leggen. Kan slecht en goed tegelijk?
Aaahh nee tochquote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wachten tot ze ook zo afgestompt is
This day just keeps getting better and betterquote:
Nee, als mede bloemenkransdragende kumbajababe hoop ik ook van niet.quote:
Dan krijg ik een banquote:
Ik voel me ook in het geheel niet aangesprokenquote:
MNR? No way... die blijft immer positief ingesteld.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Het is wachten tot ze ook zo afgestompt is
Heeft ze al een krans eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als mede bloemenkransdragende kumbajababe hoop ik ook van niet.
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als mede bloemenkransdragende kumbajababe hoop ik ook van niet.
Anders moeten we snel aan het vlechten slaan!quote:
En wanneer gaan we rond het kampvuur zitten op het strand terwijl we kleding van hennep dragen?quote:
Mensen veranderen. Postgedrag ook. Dat vind ik niet vreemd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik vind MNR gewoon anders dan voorheen posten en anders dan de keer dat ik dr zag
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wanneer gaan we rond het kampvuur zitten op het strand terwijl we kleding van hennep dragen?
Wekelijks.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wanneer gaan we rond het kampvuur zitten op het strand terwijl we kleding van hennep dragen?
Wij jou ook hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
maar verder vind ik jullie allemaal lief hoor
Met mij gaat het wat dat bettreft goed. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn andere wegen.En sterkte, denk ik.
zal wellicht door dr burnout komen, ik krijg alleen zelf n beetje t gevoel dat MNR een beetje teveel doet alsof ze blij/vrolijk/positief is en dan hoopt dat ze dat daadwerkelijk is (maar dat is puur gebaseerd op dr postgedrag natuurlijk. Maar goed nuff said voor ik weer de boevrouw benquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen veranderen. Postgedrag ook. Dat vind ik niet vreemd.
Ik heb nooit Justin Bieber in mijn hoofd, eng mens.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef L-E het volgende:
Die TT he, ik heb nu dus Justin Bieber in mijn hoofd. Omdat ik zen ben:. Want eigenlijk is het om te huilen.
Ik vind d'r ook wel eens iets te happy peppy. Maar ik kan daar goed overheen lezenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zal wellicht door dr burnout komen, ik krijg alleen zelf n beetje t gevoel dat MNR een beetje teveel doet alsof ze blij/vrolijk/positief is en dan hoopt dat ze dat daadwerkelijk is (maar dat is puur gebaseerd op dr postgedrag natuurlijk. Maar goed nuff said voor ik weer de boevrouw ben
Hoeft natuurlijk nietquote:
Al die lettertjes. Je raakt in de war he!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel eens iets te happy peppy. Maar ik kan daar goed overheen lezen
Ik krijg bij hennep kleding altijd zo'n 'ik krijg jeuk' gevoelquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al die lettertjes. Je raakt in de war he!
Dat is de gonorroe babe.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg bij hennep kleding altijd zo'n 'ik krijg jeuk' gevoel
Ik had bij jou meer het 'kan ik dat ook oproken?' gevoel verwacht.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik krijg bij hennep kleding altijd zo'n 'ik krijg jeuk' gevoel
quote:
Hahaha! Ik blow al zowat een jaar niet meer denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had bij jou meer het 'kan ik dat ook oproken?' gevoel verwacht.
Ik zal het cynische tbv van LE achterwege laten en heel serieus reageren.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja. En al die !!!! maken het nóg moeilijker.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal het cynische tbv van LE achterwege laten en heel serieus reageren.
Ik snap je.
Blijkbaar kriebelt het toch nog wel dat je er jeuk van krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Hahaha! Ik blow al zowat een jaar niet meer denk ik.
Nee, dat is een nare ziekte volgens L-Equote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar kriebelt het toch nog wel dat je er jeuk van krijgt.
ik ook, tot mijn irritatiegrens dusdanig is bereikt dat ik er iets van moest zeggen en dat was zojuistquote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel eens iets te happy peppy. Maar ik kan daar goed overheen lezen
De laatste tijd? Dat weten we toch al jaren vol te houden?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef dawg het volgende:
mnr te positief?![]()
hier hangt gewoon teveel een zeiken-op-alles en depressief sfeertje de laatste tijd.
Je maakt me alleen maar nóg meer in de war!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal nog eens serieus reageren.
De laatste tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef dawg het volgende:
mnr te positief?![]()
hier hangt gewoon teveel een zeiken-op-alles en depressief sfeertje de laatste tijd.
iets met n juiste balans vindenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef dawg het volgende:
mnr te positief?![]()
L-E die heeft ook echt overal verstand van he. Levenservaring is een mooi iets.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
Nee, dat is een nare ziekte volgens L-E
ik post al vanaf het begin in singles en ik vind het de laatste maanden veel storender. er gaan er niet voor niets zoveel naar andere sc's. maar goed, de raszeikers onder ons zien ook daar weer mogelijkheden om door te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste tijd? Dat weten we toch al jaren vol te houden?
En ja ook dit meen ik weer serieus.
Ik vind het niet erger dan normaal. Dat dat normaal wat anders ligt ten opzichte van het FOK! gemiddelde ben ik met je eens. Dat sommige daar niet tegen kunnen snap ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ik post al vanaf het begin in singles en ik vind het de laatste maanden veel storender. er gaan er niet voor niets zoveel naar andere sc's. maar goed, de raszeikers onder ons zien ook daar weer mogelijkheden om door te gaan.
en ja, ik meen het ook serieus.
Hehe. Ik was ooit helemaal van slag omdat ik ervan overtuigd was een VRESELIJKE & ERNSTIGE soa te hebben. Geen idee hoe, want condooms gebruikt etc, maarja plassen deed zo'n pijn. Mezelf uitgebreid laten testen, bleek het blaasonsteking te zijn. Gans.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E die heeft ook echt overal verstand van he. Levenservaring is een mooi iets.
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef dawg het volgende:
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef dawg het volgende:
mnr te positief?![]()
er zijn anders al een hoop 'vasten' weg door dat gezanik elke keer. mij maakt het niet uit hoor, maar ik vind het gewoon triest dat vertrek uit dit topic als een argument voor de raszeikers' gelijk wordt gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erger dan normaal. Dat dat normaal wat anders ligt ten opzichte van het FOK! gemiddelde ben ik met je eens. Dat sommige daar niet tegen kunnen snap ik ook.
Zo vindt iedereen zijn weg op FOK! Iedereen blij met zijn of haar reeks....?
Ik zal stoppen met krabben dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
Maar L-E, ik had helemaal niet gezegd dat het dáár jeukte
Ja, normaal ben je niet zo hardhandigquote:
Ik voel me een nitwit, zijn er zoveel mensen hier weg dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
er zijn anders al een hoop 'vasten' weg door dat gezanik elke keer. mij maakt het niet uit hoor, maar ik vind het gewoon triest dat vertrek uit dit topic als een argument voor de raszeikers' gelijk wordt gezien.
"wat doe je hier dan?"mijn god, hoe simpel kun je zijn. ik noem geen namen overigens, lijkt me wel duidelijk.
En jullie probeerden ze allemaal samen te voegen om iedereeen tegelijkertijd te verblijden met cynisme ende sarcasme, maar dat mocht nietquote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erger dan normaal. Dat dat normaal wat anders ligt ten opzichte van het FOK! gemiddelde ben ik met je eens. Dat sommige daar niet tegen kunnen snap ik ook.
Zo vindt iedereen zijn weg op FOK! Iedereen blij met zijn of haar reeks....?
Ik vind het erger dat het bier op is. Nu moet ik zo ook nog gaan opstaan en naar de koelkast toe lopen om nieuw bier te halen. DAT IS PAS ERG!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wist het! het is allemaal jouw schuldook die financiële crisis, stomme Q
zet dan n koelkastje naast je bankquote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat het bier op is. Nu moet ik zo ook nog gaan opstaan en naar de koelkast toe lopen om nieuw bier te halen. DAT IS PAS ERG!
Ja, ik zag m in je fobo! Met kleur vind ik 'm mooier ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
L-E, heb je mijn kleurplaat gezien? Er is wat kleur!
Dan moet ik nog lopen, zit niet op de bank.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zet dan n koelkastje naast je bank
Jij was in mijn fobo?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik zag m in je fobo! Met kleur vind ik 'm mooier ja.
Oh van mij mag je rustig namen noemen. Sterker nog dat maakt een gesprek wel zo duidelijk. Het hoeft ook niet gelijk afbranden te zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
er zijn anders al een hoop 'vasten' weg door dat gezanik elke keer. mij maakt het niet uit hoor, maar ik vind het gewoon triest dat vertrek uit dit topic als een argument voor de raszeikers' gelijk wordt gezien.
"wat doe je hier dan?"mijn god, hoe simpel kun je zijn. ik noem geen namen overigens, lijkt me wel duidelijk.
samzz, yuki, joebravo, het meest recentelijk geloof ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel me een nitwit, zijn er zoveel mensen hier weg dan?
Ik ga ook kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik keek bij MNR, dat was leeg, maar jij stond er dus ik klikte vrolijk verder.
Oh jolly, nu kan mijn avond helemaal niet meer stuk!quote:
Joe post hier deze week weerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
samzz, yuki, joebravo, het meest recentelijk geloof ik.
ik vind desbetreffende users gewoon heel erg dom overkomen. vandaar dat ik geen namen noem want het is slechts mijn mening. ik vind het wel jammer want ik postte hier altijd met plezier maar dat is erg afgenomen de laatste tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh van mij mag je rustig namen noemen. Sterker nog dat maakt een gesprek wel zo duidelijk. Het hoeft ook niet gelijk afbranden te zijn.
Mensen verschillen en iedereen post anders. Je kan mensen wel gaan dwingen zich aan te passen maar dat schiet ook niet op. Doordat in deze reeks de kusje kroel mensen weg lopen zal de algehele sfeer niet snel veranderen.
Er zijn genoeg mensen die van wat pittigere dingen houden.
Die mensen die graag wat cynisch, bot en hard zijn moet je ook niet in een kusje kroel topic gaan zetten want dat gaat ook niet goed.
Oh, ja. Dat wist ik wel inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
samzz, yuki, joebravo, het meest recentelijk geloof ik.
MM staat nou niet echt bekend om haar pittige gedrag. Als die het al opvaltquote:Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef dawg het volgende:
ik snap dat iedereen anders is en post, ik hou ook van wat feller posten, maar alles afzeiken wat niet in je straatje past is gewoon dom en triest, vind ik. dat vrolijkheid hier belachelijk wordt gemaakt (in dit geval het postgedrag van mnr) is nogal tekenend vind ik.
Harde kern, leuke woordspeling gezien de verwijten.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
Oh, ja. Dat wist ik wel inderdaad.
Mensen maken zelf de keus hier niet meer te komen. Ik vind het in sommige gevallen heel jammer, maar begrijp het wel. Ik weet niet of je dat de harde kern kan aanrekenen.
ik maak niemand belachelijk, ik geef gewoon mijn ongezouten meningquote:Op woensdag 23 november 2011 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind desbetreffende users gewoon heel erg dom overkomen. vandaar dat ik geen namen noem want het is slechts mijn mening. ik vind het wel jammer want ik postte hier altijd met plezier maar dat is erg afgenomen de laatste tijd.
ik snap dat iedereen anders is en post, ik hou ook van wat feller posten, maar alles afzeiken wat niet in je straatje past is gewoon dom en triest, vind ik. dat vrolijkheid hier belachelijk wordt gemaakt (in dit geval het postgedrag van mnr) is nogal tekenend vind ik.
als je altijd gezeik krijgt op je postgedrag is dat echt niet alleen maar eigen keus hoor. maar goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat wist ik wel inderdaad.
Mensen maken zelf de keus hier niet meer te komen. Ik vind het in sommige gevallen heel jammer, maar begrijp het wel. Ik weet niet of je dat de harde kern kan aanrekenen.
Jawel, je kan ook denken: fuck ze, en verder posten. Die mensen heb je ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
als je altijd gezeik krijgt op je postgedrag is dat echt niet alleen maar eigen keus hoor. maar goed.
was maar een voorbeeld. je begrijpt toch wel wat ik zeg, hoop ik? hoef je het verder niet mee eens te zijn overigens.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
MM staat nou niet echt bekend om haar pittige gedrag. Als die het al opvalt![]()
Ja MNR, ik heb er niks tegen maar ga ook niet ontkennen dat ze opvalt en dat het idd met vlagen gemaakt over komt. Wat niet wil zeggen dat het zo is en dat ze zo lekker moet posten als ze dat wil.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
Jawel, je kan ook denken: fuck ze, en verder posten. Die mensen heb je ook.
Hier begint het gezeik dus weerquote:
Als je reacties op een forum serieus persoonlijk gaat aantrekken, Kan je beter gewoon weg blijven want je bereikt er toch niks mee.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
als je altijd gezeik krijgt op je postgedrag is dat echt niet alleen maar eigen keus hoor. maar goed.
ik post ook minder om dezelfde reden, terwijl het nooit tegen mij gericht is. ik vind het gewoon de sfeer zwaar verneuken en kliekjesvorming versterken.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als we het dan over namen hebben......quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik post ook minder om dezelfde reden, terwijl het nooit tegen mij gericht is. ik vind het gewoon de sfeer zwaar verneuken en kliekjesvorming versterken.
nogmaals, dat vind ik. hoef je het niet mee eens te zijn maar ik vind hoe hier soms op dergelijke zaken gereageerd wordt echt tekenend. zoals nu. of gister. of vorige week. maar veel plezier hier hoor!
Ik vind het wel een interessant gesprek daarom ga ik er op in. En ik snap je ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
was maar een voorbeeld. je begrijpt toch wel wat ik zeg, hoop ik? hoef je het verder niet mee eens te zijn overigens.
Like me dawgje, like mequote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan uitroeptekens in deze post nogal verontrustend, MNR. Alles goed?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Like me dawgje, like me
En ik zou het leuk vinden als je hier vaker post want ik kan me nog herinneren uit het verleden dat ik de meeste, boeiende, interessante gesprekken met je had.
Ow, en de sidenote over dat ik gemaakt ben of niet. Nope.. it's pure me. Ik ben echt gewoon puur mezelfEn ik druk me schriftelijk graag excentriek uit! So, uitroeptekens it is.
Hahahaha!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan uitroeptekens in deze post nogal verontrustend, MNR. Alles goed?
Gelukkig!quote:
ik beschuldig niemand verder ergens van, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als we het dan over namen hebben......
Met Samss had/heb ik weinig (ze zat me ook niet in de weg meestal) maar ik word er wel op aangekeken dat ze weg is. Wat nimmer mijn intentie was maar goed dat moet ze zelf weten. Ik denk nog steeds maar dat het niet door mij kwam.
En bij Yuki had ik er echt 0,0 aandeel in. Of ik heb echt alzheimer. Daar heb ik nog nooit een kwaad woord over gezegd volgens mij.
Niet dat ik belangrijk ben maar ik was meer benieuwd of de harde kern dan niet verschilt?
Dat iedereen iemand anders wel of niet mag?
Ja, want anders zetten we snel een gezamenlijk Kumbaja in, vergezeld door een bloemenkrans!quote:
Nog te weinigquote:
En zitten ze lekker?quote:
En allemaal nakend, want anders hebben we jeuk!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want anders zetten we snel een gezamenlijk Kumbaja in, vergezeld door een bloemenkrans!
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En allemaal nakend, want anders hebben we jeuk!
Eén van de betere verschijnselen in de 60's.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
En allemaal nakend, want anders hebben we jeuk!
Wel een harige bedoeling toenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de betere verschijnselen in de 60's.
En met deze opmerking is het tijd om te gaan bieren op het strand! Goedenavond lieve mensen!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de betere verschijnselen in de 60's.
met de sfeer die er dus de laatste tijd heerst zul je mij niet vaak hier zien. ik kon het nu even niet laten om erop te reageren.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Like me dawgje, like me
En ik zou het leuk vinden als je hier vaker post want ik kan me nog herinneren uit het verleden dat ik de meeste, boeiende, interessante gesprekken met je had.
Ow, en de sidenote over dat ik gemaakt ben of niet. Nope.. it's pure me. Ik ben echt gewoon puur mezelfEn ik druk me schriftelijk graag excentriek uit! So, uitroeptekens it is.
Dat kun je ook ontwijken. Ik herken wat je zegt, om die reden kies ik bewust welk moment ik hier wel en niet wil zijn. Omdat ik te veel sfeerziekerij inderdaad niet prettig vind.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik beschuldig niemand verder ergens van, laat dat duidelijk zijn.
ik denk ook dat het meer de sfeer is geweest waardoor mensen weggaan, maar diezelfde sfeer wordt -meestal- wel door hetzelfde groepje users gecreëerd.
Niet zeuren en lopen kreng!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Pumps zitten perfect! Alleen n beetje hoog
Dat wen je vanzelf aanquote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Pumps zitten perfect! Alleen n beetje hoog
Vergeet niet te vermelden dat je ook druk bezig met nieuw vlees aan de haak te slaan in de 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef dawg het volgende:
met de sfeer die er dus de laatste tijd heerst zul je mij niet vaak hier zien. ik kon het nu even niet laten om erop te reageren.
Ja mijquote:
Jij vindt wel iemand.quote:
Er zijn hakken van 14 cm. onderweg naar me. Dat is zelfs voor mij best pittig.quote:
Nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt me al een tijd niet lelijk genoemd. Doe eens.
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kanquote:
quote:
Ik heb zoveel respect voor vrouwen (en mannenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn hakken van 14 cm. onderweg naar me. Dat is zelfs voor mij best pittig.
Eindelijk respect!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb zoveel respect voor vrouwen (en mannen) die op hakken kunnen lopen.
Zo ken ik je niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Je bent een wonderschone vrouw
Qua karakter bedoelt hij waarschijnlijk.quote:
dit is 12 cm, best pittig voor mijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn hakken van 14 cm. onderweg naar me. Dat is zelfs voor mij best pittig.
en als iedereen dat doet is deze reeks binnen no time dood door een paar zeikusers. dat vind ik oprecht jammer, want zoals gezegd heb ik me hier in het verleden erg vaak goed vermaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je ook ontwijken. Ik herken wat je zegt, om die reden kies ik bewust welk moment ik hier wel en niet wil zijn. Omdat ik te veel sfeerziekerij inderdaad niet prettig vind.
Mijn sprankelende persoonlijkheid!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua karakter bedoelt hij waarschijnlijk.
Niks, ik vond je opmerking grappig.quote:
Wie ben jij en wat heb je met MeMo gedaan!?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is 12 cm, best pittig voor mij
eeuwig cliche. maar ja, je hebt helemaal gelijk. die zeurtrutten hier hoef ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet te vermelden dat je ook druk bezig met nieuw vlees aan de haak te slaan in de 'Als versieren niet zo makkelijk gaat' reeks.
Ah. Ik heb dan een andere betekenis aan die smiley gehangenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ik vond je opmerking grappig.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb dan een andere betekenis aan die smiley gehangen
Het leek alsof je meende dat ik het met je oneens was, vandaar die opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
en als iedereen dat doet is deze reeks binnen no time dood door een paar zeikusers. dat vind ik oprecht jammer, want zoals gezegd heb ik me hier in het verleden erg vaak goed vermaakt.
hoezo trouwens: "gek genoeg ben ik het met je eens." is dat zo gek dan?
Niet echt neequote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, zo schiet het niet op he.
Mooi moment om eens te beginnenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit afgezeken waarde CL
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van plasseks sorry.
nou, die mensen gaan dus veelal weg uit deze sc.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leek alsof je meende dat ik het met je oneens was, vandaar die opmerking.
Deze reeks leeft mede vanwege die zeikusers. En ik snap dat jij er moeite mee hebt, daar sta je niet alleen in, maar blijkbaar zijn er ook veel mensen die zichzelf met een reden zo neerzetten. Je kan je denk ik ook richten op de users die wél leuk zijn.
Het gedrag van anderen heb je niet in de hand, je vecht tegen de bierkaai.
Ik hou Dawg liever te vriend. 1000 maal excuus maar ik kan er dus echt niet aan beginnen momenteel. Met het diepste respect voor jou en Dawg uiteraard.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi moment om eens te beginnen
in bed? alle tijd om te leren dusquote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief heeft trouwens het perfecte excuus gevonden om zijn evt. slechte resultaten van zijn eerste toetsweek te rechtvaardigen; ziek zijn. Het arme ding ligt al de hele dag met griep in bed.
Zal leuke mensen over!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, die mensen gaan dus veelal weg uit deze sc.
klopt, maar soms kan ik het niet laten mijn mening hierover kenbaar te maken. zoals nu. ik heb (had) hart voor deze reeks.
Ja hij moest ook leren van me. Maar goed, hij had wel koorts enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in bed? alle tijd om te leren dus
dat is heel lief van je, maar ik heb er niks aanquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou Dawg liever te vriend. 1000 maal excuus maar ik kan er dus echt niet aan beginnen momenteel. Met het diepste respect voor jou en Dawg uiteraard.
Wie dan?quote:
kleine d!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou Dawg liever te vriend. 1000 maal excuus maar ik kan er dus echt niet aan beginnen momenteel. Met het diepste respect voor jou en Dawg uiteraard.
Eindelijk een man die je respecteert is het weer niet goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is heel lief van je, maar ik heb er niks aan
mag ik t doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is heel lief van je, maar ik heb er niks aan
Blijkbaar wil ze niet gerespecteerd worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
Eindelijk een man die je respecteert is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |