Is die seksie?quote:
Ik had beloofd met hand op m'n hart dat ik een topic aan m zou wijden, na z'n beklagquote:
Wel!! Volgens mij noemt missb m altijd zoquote:Op woensdag 23 november 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
En dan noem je hem baby..Waarvan niemand weet wie t is
Ik zou een TT wijziging aanvragen.. Babs moet het zijn..quote:Op woensdag 23 november 2011 15:33 schreef MNR het volgende:
Wel!! Volgens mij noemt missb m altijd zo
Dit zijn wel van die 'pittige vrouwen' one-liners hè..quote:Op woensdag 23 november 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Lekker belangrijk! Gewoon doen waar je zin in hebt!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou een TT wijziging aanvragen.. Babs moet het zijn..
hoe missb hem noemt..tja dat boeit niet
DOEN!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
AAARGH!!!! haal weg anders doe ik het.
Ach joh, gewoon haar lekker haar ding laten doen. Vond het wel lekker gek, die opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die 'pittige vrouwen' one-liners hè..
Terwijl ze een outfit aanhebben met heel veel goud en glitters omdat ze met vriendinnen naar de Toppers gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit zijn wel van die 'pittige vrouwen' one-liners hè..
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon haar lekker haar ding laten doen. Vond het wel lekker gek, die opmerking.
Geen idee, I'm cluelessquote:Op woensdag 23 november 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Wanneer is een vrouw pittig eigenlijk?
Ik zal het later in geuren en kleuren aan babs vertellenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Ja jij zegt sexy baby fokker en doet er nog eens een foto bij MNR!
zo'n voorzet, in [Singles]?! jij durft!quote:
Zeg je nu stiekem dat zij pittig is?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n voorzet, in [Singles]?! jij durft!
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je nu stiekem dat zij pittig is?
Heeft ze kort haar dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je nu stiekem dat zij pittig is?
En eet ze muffe curry´s?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ach joh, gewoon haar lekker haar ding laten doen. Vond het wel lekker gek, die opmerking.
Om daar lekker gek te doen natuurlijk!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
Terwijl ze een outfit aanhebben met heel veel goud en glitters omdat ze met vriendinnen naar de Toppers gaan.
En daarna thuis de dvd te kijken, met een roseetje op de bank.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Om daar lekker gek te doen natuurlijk!
nu heb ik zin in curryquote:
Strikvraag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat ook zo mooi naast alle seizoenen van Sex and the City.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna thuis de dvd te kijken, met een roseetje op de bank.
Niks mis met Sex & the Cityquote:Op woensdag 23 november 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die staat ook zo mooi naast alle seizoenen van Sex and the City.
En Gooise vrouwen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die staat ook zo mooi naast alle seizoenen van Sex and the City.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Strikvraag!Ja! Tegenwoordig langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Dude, what?quote:
Ik drink geen alcoholquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Schenk nog een roseetje in. Wanneer ga je naar de kapper?
Ja, in 2001 ja. Nu is het gewoon een mutsenserie.quote:
indische curry, ik houd ervanquote:
Wel lekker gek hoor, om geen alcohol te drinken!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink geen alcoholen ik ga hooguit drie keer per jaar naar de kapper
Zo ben ik. Lekker spontaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel lekker gek hoor, om geen alcohol te drinken!
Jeetje, is het niet hip meer? Oh noesquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, in 2001 ja. Nu is het gewoon een mutsenserie.
Wel doen!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
rumbl, moet eig gehakt halen voor de ballen in de soep.. maar wil niet naar buiten
Dan maar soep met enkel vermicelli
Met dukaten van de Blokker?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hebben ze gekocht toen er die kortingsbonnen bij zaten voor een wellnessweekendje.
Nee, het was toen vernieuwend dat er in een Amerikaanse serie zo openlijk over sex gepraat werd.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, is het niet hip meer? Oh noes
Die heb ik nooit leuk gevonden!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Net als dat the A-team nu niet meer leuk is
Ja. De Douwe Egbertswaardepunten leveren nu geen leuke cadeaus meer op nadat ze de linnenkast 25 jaar vol heeft staan stapelen met handdoekensets.quote:
je bent wel eng goed op de hoogte...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. De Douwe Egbertswaardepunten leveren nu geen leuke cadeaus meer op nadat ze de linnenkast 25 jaar vol heeft staan stapelen met handdoekensets.
Mijn moeder heeft een kort en pittig kapsel.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent wel eng goed op de hoogte...
De Ludo-piet doet niet meer mee geloof ik he?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Lol frits wester in het Sinterklaasding op 4. Altijd mooi om te zien wie er meedoen.. of om erachter te proberen te komen wie het zijn in de pietenpakken
Verkleinwoordjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef MNR het volgende:
Ow, time to go home. Kopertje komt om 16.30u. Als het TomTommetje haar er deze keer doorheen sleept.
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hebben ze gekocht toen er die kortingsbonnen bij zaten voor een wellnessweekendje.
Die is al eeuwen weg ondertussen idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De Ludo-piet doet niet meer mee geloof ik he?
Ja, ik kijk het niet meer echt regelmatig, zoals je wel zult begrijpen denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is al eeuwen weg ondertussen idd.
nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het niet meer echt regelmatig, zoals je wel zult begrijpen denk ik.
hence mijn "libelle" opmerkingquote:
Ja, daar gaf ik je pakweg 2 uur geleden al gelijk in HW. Zonder discussie!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hence mijn "libelle" opmerking.
Jij gunt ook niemand iets he?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar gaf ik je pakweg 2 uur geleden al gelijk in HW. Zonder discussie!
Zo ben jijquote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar gaf ik je pakweg 2 uur geleden al gelijk in HW. Zonder discussie!
Hoezo?quote:
Ik ben zo'n meegaand type, daar sta ik om bekend.quote:
Je gunt HW geeneens een discussie om te winnen. Meegaand is leuk, maar dit gaat ècht tever hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik ben zo'n meegaand type, daar sta ik om bekend.
Ik ga de Libelle maar lezen dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gunt HW geeneens een discussie om te winnen. Meegaand is leuk, maar dit gaat ècht tever hoor.
Dat was precies wat ik ook dacht toen ik 'm laatst zag.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Reclame voor Scrabble.. Zal dat met de Wordfeud hype te maken hebben?
Eerst naar de kapper, daarna op de bank met een roseetje de Libelle lezen terwijl Radio NL op de achtergrond de Toppers draaitquote:
Cue_!!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:12 schreef MNR het volgende:
There he crossed the border. A dark, tall, sexy man named Barbusse.....
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie je al lopen, tumbleweed dat langs waait...
quote:
Echt, niet zo eng doen!! Ik had exact hetzelfde nummer in gedachte en was het aan het opzoekenquote:
quote:
Jullie weten hoe het hoortquote:Op woensdag 23 november 2011 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt, niet zo eng doen!! Ik had exact hetzelfde nummer in gedachte en was het aan het opzoeken
Ik ook! Hoop dat ze er voor het weekend zijn!quote:
die van mij komen zoquote:Op woensdag 23 november 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook! Hoop dat ze er voor het weekend zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |