Ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
Btw Feyenoord heeft van het weekend mijn geld verkloot, ik had geld op Vitesse gezet![]()
Als je geld inzet op de tegenstander van je favoriete club win je altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je geld inzet op de tegenstander van je favoriete club win je altijdIk had minder dan 2.5 doelpunt, Bony to score en Vitesse to win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik wil juist alleen die trainingsbroek maar volgens mij verkopen ze die niet losquote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even zo'n chillen Feyenoord jasje hebbenmooi voor het hardlopen
klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen die trainingsbroek maar volgens mij verkopen ze die niet los
Deze?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen die trainingsbroek maar volgens mij verkopen ze die niet los
Als jij in maat 128 komt vind ik het knapquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Deze?
http://www.voetbalshop.nl/pants-feyenoord-11-15.html
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-11-2011 om 14:24:38#Koeman in VI: ,,#Guidetti was zondag niet helemaal fit. Hij kan nóg beter." reageer retweet
Ja die alleen dan iets groter jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Deze?
http://www.voetbalshop.nl/pants-feyenoord-11-15.html
Ok ik heb veel Feyenoord kleding. Maar daar zou ik dus echt nooit in gaan lopen..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef vandermar het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)all-fever-10-11.html
Deze knapen maar eens bestellen
Staat me iets van bij dat hij een Feyenoord-clausule in zijn contract heeft staan en/of dolgraag naar Feyenoord wilt. Iemand die dit kan bevestigen?quote:'Dit is niet waarvoor ik twee jaar geleden hierheen ben gekomen'
Jan Wuytens loopt teleurgesteld rond bij FC Utrecht. De verdediger was één van de vele spelers die ruim twee jaar geleden zijn handtekening zette onder een contract bij de club uit de Domstad, die de aanval op de Nederlandse top wilde gaan openen. De beste spelers zijn inmiddels echter alweer vertrokken en FC Utrecht presenteerde vorige week dramatische jaarcijfers.
Een aanval op de Nederlandse topclubs zit er voorlopig niet in, weet ook Wuytens. “Anoniem meespelen in de Eredivisie, dat past niet bij FC Utrecht”, zegt de verdediger in Voetbal International. “Dat is ook niet waarvoor ik twee jaar geleden hierheen ben gekomen. Het is jammer voor iedereen in en om FC Utrecht dat de mooie plannen niet zijn uitgekomen. De club is terug bij af.”
In de zomer zag Wuytens de bui al hangen: “Al die jongens die een paar maanden geleden vertrokken, dan hoop je nog dat er heel wat spelers bij zullen komen. Al gauw bleek dat het voor de club erg moeilijk was om dat te realiseren. In de voorbereiding liep het al stroef en ik besefte: ‘er komen lastige tijden aan’.” Utrecht staat momenteel elfde in de Eredivisie.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok ik heb veel Feyenoord kleding. Maar daar zou ik dus echt nooit in gaan lopen..
Sowieso altijd Bjorn Borg
Zitten echt fucking lekker. En zijn ook vaak super mooie tussenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]Bjorn borg, lekker 3x zoveel betalen voor een merk.
Ik haal altijd bij de Hema, relaxte boxers hebben ze daar. En Feyenoord kleding heb ik ook te over van
Ik ga niet met kleurtjes rondlopenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zitten echt fucking lekker. En zijn ook vaak super mooie tussen
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je geld inzet op de tegenstander van je favoriete club win je altijdzeker, geld dat ik verlies als Feyenoord wint of als Ajax verliest vind ik helemaal niet erg !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je merkt het. Net wat vrouwen in het topic en gelijk beginnen ze als een stel wijven te lullen hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-11-2011 om 14:59:40#Biseswar krijgt een 2 in de VI! Alleen El Ahmadi en Clasie een 8. Karim is Eredivisie speler van de week. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Je merkt het. Net wat vrouwen in het topic en gelijk beginnen ze als een stel wijven te lullen hier.
Ik draag gewoon deze.Ik kan ook wel als een vent gaan lullen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel grappig om te zien dat jullie ook gewoon lullen over welke boxer je aan hebt
Sweet![]()
Is toch belangrijk, want een slipquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel als een vent gaan lullen hoor
Maar wel grappig om te zien dat jullie ook gewoon lullen over welke boxer je aan hebt
Sweet
Ja dat is waarquote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is toch belangrijk, want een slip
http://www.feyenoordfanshop.nl/thuisshirt-11-12-1749.htmlquote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik hier toch post en we het over kleding hebben
Ik vind het jammer dat ze geen dames shirts hebben
Ik bedoel als je kijkt in Engeland, bestaat er een hele Dames collectie
Ik wil gewoon een feyenoordshirt aan, die een beetje getailleerd is enzo
Volgens mij kreeg Fernandez nog een 3 na al die blundersquote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef Cara het volgende:
Biseswar een 2 is wel terecht, maar ik heb echt al jaren geen 2 in de VI gezien.
Dan waren de shirtjes uit de Kappa tijd toch uitermate geschikt voor jou?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ontzettend triest inderdaad. Dat meissie komt verdomme elke week onze club aanmoedigen en dan zijn er nog van die kansloze kortzichtigen die zonder enkele aanleiding dat meisje belachelijk moeten gaan maken..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef Caland het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)ond%20in%20de%20kuip
'Mooi' stukje, wat enorm kansloos zeg dat er gasten zijn die haar een beetje belachelijk gaan lopen maken (luid hoorbaar ook nog eens). Kunnen ze die gasten geen stadionverbod voor het leven geven?
Meest strakke kopenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
dat is dan voor het eerst dat ik het ziequote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.feyenoordfanshop.nl/thuisshirt-11-12-1749.html
7 tientjes maar.
Ja ik liep vorig seizoen ook gewoon in een S inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meest strakke kopenToen ze nog die strakke Fortis shirts hadden, stonden ze bij dames ook wel mooi. Vrieding van mij is ook voor Feyenoord en die had altijd een strak Feyenoord shirt aan met gym/sporten
vond ik wel nice ^^
die zaten juist kut, model enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan waren de shirtjes uit de Kappa tijd toch uitermate geschikt voor jou?
Kansloos ja. Kan daar echt pissig om worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat ontzettend triest inderdaad. Dat meissie komt verdomme elke week onze club aanmoedigen en dan zijn er nog van die kansloze kortzichtigen die zonder enkele aanleiding dat meisje belachelijk moeten gaan maken..
Laat toch eens een keer iedereen in z'n waarde man! Al verbaasd het me ergens al niet eens meer, als je ziet hoeveel mensen er in dit land op zo'n clown als Wilders stemmen..
Wat ben jij een negatief persoonquote:Op woensdag 23 november 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
Oja, vrouwen in voetbalshirts![]()
Überhaupt vrouwen bij het voetbal.
Ik vind het ook zonde dat Feyenoord al een hele tijd niet meer bij Adidas zit. Ik vind dat Adidas toch wel de mooiste shirts maakt, behalve die van amsterdam danquote:Op woensdag 23 november 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik liep vorig seizoen ook gewoon in een S inderdaad![]()
maar dan toch zitten ze niet helemaal optimaal enzo
Ik heb ook nog een adidasshirt , maat S en die zit dan wel gewoon perfect.
Ja, als ballenmeisje ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef vandermar het volgende:
En vrouwen in het voetbal, ik juich het toe
Ik vind vrouwen bij voetbal wel leukquote:Op woensdag 23 november 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als ballenmeisje ofzo.
Alhoewel...
Ja, dat is nou juist het probleem. Het zijn allemaal draken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen bij voetbal wel leukmits het geen draken zijn
Vind ik wel meevallenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is nou juist het probleem. Het zijn allemaal draken.
En als het geen draken zijn gaan ze met hun vriendje mee.
Het hangt een beetje af van het soort meisje dat bij een wedstrijd zit. Lijkt wel alsof er maar twee soorten zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ben jij een negatief persoon
Ik ben nou eenmaal opgegroeid met Feyenoord en met voetbal. Ik kan er ook niets aan doen
Ik dacht dat dat tegenwoordig wel geaccepteerd was, tenzij je een man van 80 bent
Adidasquote:Op woensdag 23 november 2011 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde dat Feyenoord al een hele tijd niet meer bij Adidas zit. Ik vind dat Adidas toch wel de mooiste shirts maakt, behalve die van amsterdam danIk heb zelf ook heel veel adidas kleding, vind het nogal een chill en mooi merk
.
Zit je vaak in de kuip of niet?
En vrouwen in het voetbal, ik juich het toe
En bedanktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is nou juist het probleem. Het zijn allemaal draken.
En als het geen draken zijn gaan ze met hun vriendje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |