SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BoF #1 Rush Server (max 32 slots):
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF #2 CQ Server (max 32 slots):
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #3 Server (max 16 slots, ranked flyschool):
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked
[URL=http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/dcf8bbab-f59e-4471-8836-351ef8b80d81/i3d-net-NL-Band-of-Fok-kers-Flyschool-ranked-3[/URL]
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #4 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
[URL=http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/49eac458-17a3-4c87-8e88-dedf9d0347ae/NL-band-of-fok-kers-CQ-Ranked-4[/URL]
admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op clanbase: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
TT > QFTOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
waar heb je dan last van¿quote:
enige wat ik heb is dat hij af en toe terug gaat naar mn desktop.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ok, ook op de lage resolutie crasht ie, dus ik geef het op!
Dan nog maar een paar weken wachten op een pc die hem wel kan draaien![]()
![]()
Gisteren zat ik in een server met een rank 57 en een rank 64![]()
Ik heb tot nu toe maar 1 probleempje sinds de patch, hij switch niet meer automatisch naar de game vanuit battlelog, ik moet dan op het icoontje in de taakbalk klikken.-weg-![]()
De bug van eerste keer starten is gegarandeerd crash, zou verholpen moeten zijn. Dat is bij mij niet het geval. Daarnaast duurt het laden van een map nu langer, terwijl dit juist korter zou moeten zijn na de patchquote:Op woensdag 23 november 2011 12:11 schreef wise het volgende:
[..]
waar heb je dan last van¿
enige wat ik heb is dat hij af en toe terug gaat naar mn desktop.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ja, ho eens, dan ben ik weer de kut-n00bquote:Op woensdag 23 november 2011 12:12 schreef rubbels het volgende:
Ok, ook op de lage resolutie crasht ie, dus ik geef het op!
Dan nog maar een paar weken wachten op een pc die hem wel kan draaien
hopen dat Sint of Kerstman je gunstig gezind is?I follow you......but not on Twitter![]()
Ik heb nergens last van en speel op ultraNooit gedacht dat het gewoon aan jullie eigen computer ligt ?
Nog maar 2 a 3 keer gecrashed maar dat kwam door de server zelf.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Haha, sorry man!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
ja, ho eens, dan ben ik weer de kut-n00b
hopen dat Sint of Kerstman je gunstig gezind is?
Had het ook graag anders gezien
En de kerstman is al langs geweest, dus zal op m'n eigen geld moeten wachten...![]()
![]()
Is 't misschien een puik plan om eens een handleiding van de servers te lezen, de FAQ's van je host of te googlen?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar doe je het aantal tickets in BF3C jpjedi?Kbedoel je huurt natuurlijk zo'n server als je weet wat je doet..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Mwah, ik verdenk DICE toch van enkele foutjes aan hun kant. In het begin had ik continue disconnects van de server. Sinds ruim een week helemaal geen last meer van (dus wellicht wat updates aan de server side). En tja, dat het laden na de patch opeens langer duurt dan daarvoor, dat lijkt me niet aan mijn hardware te liggen (het ging immers eerst wel sneller). Dat van die crash bij eerste keer opstarten hebben naar mijn weten heel veel mensen last van als ik dat zo lees op diverse fora.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Ik heb nergens last van en speel op ultraNooit gedacht dat het gewoon aan jullie eigen computer ligt ?
Nog maar 2 a 3 keer gecrashed maar dat kwam door de server zelf.
Voor de rest heb ik geen problemen hoor en loopt het spel lekker soepel met een lekkere fps
Soms is BF3 zo'n ongelofelijk kutspel hè! Kom je bij van klapjosti's in het team, bah! Alleen op de BoF server lijkt er tactiek en teamwork mogelijk te zijn..![]()
Moet je eens op een hardcore server komen vol met noobs of triggerhappy stuiterballen, dan heb je 1 groot teamkill festivalquote:Op woensdag 23 november 2011 12:30 schreef Jorwol het volgende:
Soms is BF3 zo'n ongelofelijk kutspel hè! Kom je bij van klapjosti's in het team, bah! Alleen op de BoF server lijkt er tactiek en teamwork mogelijk te zijn..
-weg-![]()
En iedereen schelden op elkaar. Prachtigquote:Op woensdag 23 november 2011 12:36 schreef Auti het volgende:
[..]
Moet je eens op een hardcore server komen vol met noobs of triggerhappy stuiterballen, dan heb je 1 groot teamkill festival
Er spelen inderdaad te veel mensen hardcore die eerst nog maar eens flink moeten oefenen op normal. In de andere BF's ben ik nooit zo vaak geteamkilled
Conscience do cost.![]()
Nja ik kan het gewoon niet vinden...quote:Op woensdag 23 november 2011 12:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is 't misschien een puik plan om eens een handleiding van de servers te lezen, de FAQ's van je host of te googlen?Kbedoel je huurt natuurlijk zo'n server als je weet wat je doet..
![]()
CoD heeft voornamelijk bijgedragen aan triggerhappy volkquote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef ems. het volgende:
Er spelen inderdaad te veel mensen hardcore die eerst nog maar eens flink moeten oefenen op normal. In de andere BF's ben ik nooit zo vaak geteamkilled
Valt allemaal wel mee. Wellicht 1x in de 2 potjes, hoort er bij en is wel zo realistisch.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef ems. het volgende:
Vind het wel jammer dat jullie alleen op normaal spelen, komt er wellicht nog eens een HC server (bij BoF)? Sinds cod4 speel ik alleen HC eigenlijk (ook BFBC2), is een stuk leuker naar mijn mening![]()
![]()
En omdat MW3 best wel kut is blijven zequote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
CoD heeft voornamelijk bijgedragen aan triggerhappy volk
-weg-![]()
HC is goed te doen.
Alleen die mortar spammers zijn soms nogal irri
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Kan die van mij aangepast worden in de op?Ik kom ook van MW maar gelukkig ben ik niet zo'n noobquote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef Auti het volgende:
[..]
En omdat MW3 best wel kut is blijven ze![]()
![]()
Ik zie dat het commando levelVars.set all tickets 100 niet meer werkt na R5.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja ik kan het gewoon niet vinden...Dus beste is even via de console:
vars.gameModeCounter 150 (Het getal staat voor het aantal %)
Maar je had het natuurlijk ook zelf even kunnen opzoeken bij de FAQ van i3D:
https://customer.i3d.net/controlpanel/faq-read.php?cat=35![]()
ja godver, weet je wat een kutwerk is om regels te tellen om jouw oude sig te vinden in de lijst van 35quote:Op woensdag 23 november 2011 12:58 schreef Spelvout het volgende:
Kan die van mij aangepast worden in de op?
[ link | afbeelding ]
[..]
Ik kom ook van MW maar gelukkig ben ik niet zo'n noob![]()
![]()
Sorry! Maar wel tof dat je het hebt gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja godver, weet je wat een kutwerk is om regels te tellen om jouw oude sig te vinden in de lijst van 35Die heeft zijn sig ergens in het vorige topic gedumpt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
'thatguywhotrolls' Dat is toch geen boffer? Hoe komt die nu toch in mijn lijst?
edit:
hier dus![]()
Dat is die troll van een catch_mequote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef jpjedi het volgende:
'thatguywhotrolls' Dat is toch geen boffer? Hoe komt die nu toch in mijn lijst?Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Hij mocht dromen dat hij achter die account zit..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Dat is die troll van een catch_me![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij mocht dromen dat hij achter die account zit..
problem?
Op elke fokker past een bril.![]()
Dat verklaart je troll gedrag... Je bent een GoT server admin!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef Catch_me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
problem? [ afbeelding ]![]()
Ik speel ook op ultra, maar ik heb nog wel last van groene flitsen. Jij niet? Welke GPU heb je? En welke driver?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende:
Nog maar 2 a 3 keer gecrashed maar dat kwam door de server zelf.
Sowieso...die BF3 special drivers zijn echt ruk gewoon! In-game werken ze wel ok (op groene flitsen na), maar alles daarbuiten is dik drama.
Ik heb volgens mij die 285.62 driver.People assume too much.![]()
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef very het volgende:
[..]
Ik speel ook op ultra, maar ik heb nog wel last van groene flitsen. Jij niet? Welke GPU heb je? En welke driver?
Sowieso...die BF3 special drivers zijn echt ruk gewoon! In-game werken ze wel ok (op groene flitsen na), maar alles daarbuiten is dik drama.
Ik heb volgens mij die 285.62 driver.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...Ik heb de groene flitsen ook, een 6950 grafische videokaart van nog geen maand oud en niet overgeklocked.
De nvidia BF3 drivers zijn bagger inderdaad. Ik haal met de oude (.38) betere prestaties en geen gezeik met zwarte vlakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef very het volgende:
[..]
Ik speel ook op ultra, maar ik heb nog wel last van groene flitsen. Jij niet? Welke GPU heb je? En welke driver?
Ik heb volgens mij die 285.62 driver.
Op ultra heb ik voldoende FPS maar alles lijkt wat loom.. ik heb het op high gezet omdat dat voor mijn gevoel scherper speelt. Echt beeldkwaliteit verschil merk ik niet.![]()
De PS3 versie heeft ook groene flashes af en toe, nuff said dus, engine probleem, komt voornamelijk bij veel dynamic lightning voor.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij mocht dromen dat hij achter die account zit..![]()
![]()
Groene flashes heb ik al tijden geen last meer van. Het enige waar ik nog wel eens last van heb is een flikkerende achtergrond óf zwart knipperende bosjes bij het starten van Caspian, en dat gaat vanzelf weg, ik heb de huidige Nvidia béta driver.-weg-![]()
??quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...
Ik heb DEZE kaart, en die heb ik juist vers gekocht omdat die wat hoger geklokt is dan de standaard versie. Om deze dan te moeten onderklokken om een game te kunnen spelen vind ik wel wat schraal.
Weet je zeker dat dit de enige mogelijkheid is?
Als ik een beetje internet-research doe dan lees ik toch veel mensen die verschil merken met verschillende drivers...dus kan me bijna niet voorstellen dat het daar niet mee te maken heeft.
Ook lees ik dat vsync in je GPU menu uitgeschakeld kan worden om groene flashes te voorkomen. Dat kan ik eens proberen.People assume too much.![]()
Volgens mij zorgt het overclocken er juist voor dat het verdwijnt .. ik heb het ook heel af en toe (ook niet overclocked).quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...![]()
En "blooming" uitschakelen zag ik, ga ik vanavond even proberen ..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef very het volgende:
Ook lees ik dat vsync in je GPU menu uitgeschakeld kan worden om groene flashes te voorkomen. Dat kan ik eens proberen.![]()
Omdat je te veel kills met je mijnen hadquote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef wc-eend het volgende:
Waarom staat mijn Sig er niet bij? Gisteren neergezet...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
hmmm vreemd, ik had hem erbij gezet volgens mij. Maar het is zoveel geknip en geplak elke keer dat er wel eens wat mis kan gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef wc-eend het volgende:
Waarom staat mijn Sig er niet bij? Gisteren neergezet...
Sorry.. wil je hem nog eens posten aub?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:07 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij die 285.62 driver.
en nieuwste beta driver van nvidiaOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Niks dan liefdequote:Op woensdag 23 november 2011 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je te veel kills met je mijnen had![]()
![]()
Natuurlijk lieverd, als ik uit me werk kom...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm vreemd, ik had hem erbij gezet volgens mij. Maar het is zoveel geknip en geplak elke keer dat er wel eens wat mis kan gaan natuurlijk.
Sorry.. wil je hem nog eens posten aub?![]()
Grmblquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Natuurlijk lieverd, als ik uit me werk kom...![]()
![]()
Nette config.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef genakt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nieuwste beta driver van nvidia
Maare...1440x900?
Why?People assume too much.![]()
verhaal loopt niet en zin is erg klunzig samen gesteld tov de overige zinnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dat fake is?
Klinkt sws wel vreemd...![]()
Okquote:Op woensdag 23 november 2011 15:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
verhaal loopt niet en zin is erg klunzig samen gesteld tov de overige zinnen.![]()
Fake idd... en als je een nep-iets maakt, zorg dan in elk geval voor correcte Engelse spelling... 'comming'...quote:![]()
![]()
Bij mij heb ik na die patch wel ineens vreemde zaken zoals lichamen/items die blijven zweven nadat een gebouw is ingestort, stukken muur die door een andere muur zichtbaar zijn..
Voor de patch nooit last van gehad/opgemerkt..
War
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve![]()
Breedbeeldquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef very het volgende:
[..]
Nette config.
Maare...1440x900?
Why?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Hoezo dan mogelijk is? Jij weet welk scherm hij heeft?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:04 schreef very het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom een lagere resolutie dan dat mogelijk is?
Leuk dat mensen zich hier aanmelden maar dat moeten ze natuurlijk op clanbase doen anders kunnen we nog niet eens voor de ladder inschrijven.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve![]()
Zal ik er ff bijzetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Leuk dat mensen zich hier aanmelden maar dat moeten ze natuurlijk op clanbase doen anders kunnen we nog niet eens voor de ladder inschrijven.![]()
tijdelijk 21 inchquote:Op woensdag 23 november 2011 16:04 schreef very het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom een lagere resolutie dan dat mogelijk is?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
ik heb je clanleader gemaakt dus je kan zelf ook het team managen. We moeten minimaal 6 leden hebben die 24 uur zijn ingeschreven op clanbase om ons te kunnen aanmelden op de Euro CQ ladder.quote:![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoezo dan mogelijk is? Jij weet welk scherm hij heeft?
Maar....meestal hoort bij zo'n systeem ook een waardig scherm natuurlijkAhquote:People assume too much.![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve
En aanmelden op Clanbase.
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554![]()
Okeequote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb je clanleader gemaakt dus je kan zelf ook het team managen. We moeten minimaal 6 leden hebben die 24 uur zijn ingeschreven op clanbase om ons te kunnen aanmelden op de Euro CQ ladder.
Zie nu dat we er 7 hebben maar die zijn nog niet 24 uur ingescherven.![]()
Kan er wel bij maar kan niet altijdquote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554.
Trouwens al 4 jaar ingeschreven
Moet ik eerst mijn account retrieven.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Je er bij zetten?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn account retrieven.![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Reserve
Is alleen handig als ik eerst mijn clanbase account weer in kan.quote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Anders maak je toch nieuwe?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Is alleen handig als ik eerst mijn clanbase account weer in kan.![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Reserve
op je oude mailadres opnieuw een account aanmaken en je kan er weer in.. heb ik ook moeten doen en Diamond moet dat ook nog doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Is alleen handig als ik eerst mijn clanbase account weer in kan.
Ik heb Dennis clanleader gemaakt maar ben het nu zelf niet meerDus kan geen leden administreren.
![]()
![]()
Ik heb er al meerdere, maar straks kijken als ik thuis ben.quote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Zo, eindelijk de M39 EMR unlockt. Nu wordt recon eindelijk wat interessanter
paar man even bevolken en hij is binnen een half uur los. Als je zelf weer uitlogt en dat doen er 10 anderen in een uur tijd dan schiet het niet opquote:Op woensdag 23 november 2011 16:57 schreef rubbels het volgende:
Helemaal niemand op de BoF servers?!
Ik zie op in BF3CC dat er regelmatig mensen inloggen en weer uitloggen...![]()
![]()
Wat een site.. ik zit me rot te zoeken naar een knopje "about".. Want ik heb geen idee wat 't is..quote:Op woensdag 23 november 2011 17:07 schreef jpjedi het volgende:
damn, hier wil ik wel eens heen
http://www.pack4dreamhack.nl/
Ik zou zeggen een LAN-party, maar dan snap ik de busreis weer niet enzo
Grootste lanparty ter wereldquote:Op woensdag 23 november 2011 17:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat een site.. ik zit me rot te zoeken naar een knopje "about".. Want ik heb geen idee wat 't is..
Ik zou zeggen een LAN-party, maar dan snap ik de busreis weer niet enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamhack![]()
ge staat er bijquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Reserve
Kunnen we het posten van sigs en constant lijstjes met clanbase spelen niet apart houden of zo? Nu zie ik om de twee posts een BoF lijstje waar een halve speler wordt toegevoegd.![]()
Dan klik je de spoiler niet openquote:Op woensdag 23 november 2011 17:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kunnen we het posten van sigs en constant lijstjes met clanbase spelen niet apart houden of zo? Nu zie ik om de twee posts een BoF lijstje waar een halve speler wordt toegevoegd.![]()
En clanbase lijstje is klein en moet up to date gehouden worden. Als we dit soort lijstjes in de hoek gaan proppen dan zal het erg rustig worden met aanmeldingen en signatures denk ik..![]()
Word.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat een site.. ik zit me rot te zoeken naar een knopje "about".. Want ik heb geen idee wat 't is..
Ik zou zeggen een LAN-party, maar dan snap ik de busreis weer niet enzo![]()
Hmmquote:Op woensdag 23 november 2011 17:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Grootste lanparty ter wereld
http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamhack
* Civilian bookmarkt voor de volgende keerI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Reserve
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan klik je de spoiler niet open![]()
En clanbase lijstje is klein en moet up to date gehouden worden. Als we dit soort lijstjes in de hoek gaan proppen dan zal het erg rustig worden met aanmeldingen en signatures denk ik..Ik vind 'm om de 4 posts neerzetten ook wel 'n beeeetje overdrevenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:24 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Reserve
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Sorry maar niet iedereen leest alles en scrolld naar onder.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 'm om de 4 posts neerzetten ook wel 'n beeeetje overdreven![]()
Dan nog..quote:Op woensdag 23 november 2011 17:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Sorry maar niet iedereen leest alles en scrolld naar onder.
Maargoed, zal er niet over zeuren
Mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan nog..
Maargoed, zal er niet over zeuren![]()
![]()
Ook dom, zit je te wachten totdat je spel start, blijkt Origin een foutmelding te hebben. Zeg dat dat meteen!Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wat een faalpatch. Heb meer problemen door deze patch dan ik had zonder. Mongooltjes.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Kan de admin iemand kicken voor mij?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kom op TS aub..quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
Kan de admin iemand kicken voor mij?
Server heeft 1 plekkie nu ik deze post tik.![]()
Stond binnen no time op 1-6, dus laat maar zittenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kom op TS aub..
Server heeft 1 plekkie nu ik deze post tik.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dan juist op TS komen. Dan wordt het snel beter. Samen gaat het zoveel beter met je puntjesquote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stond binnen no time op 1-6, dus laat maar zittenmaar lol is belangrijker dan stats.
Of vind je TS een 'drempel'?![]()
Nee hoor, maar ik heb geen micquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan juist op TS komen. Dan wordt het snel beter. Samen gaat het zoveel beter met je puntjesmaar lol is belangrijker dan stats.
Of vind je TS een 'drempel'?
dit dus, voor de patch was hij sneller, stabieler en had ik geen problemen om in een server te komen.. nu heb ik hier juist last van (terwijl die patch dat juist moest voorkomenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef Afwazig het volgende:
Wat een faalpatch. Heb meer problemen door deze patch dan ik had zonder. Mongooltjes.)
![]()
got stelt een war voor 16x16 tegen BoF.. Kunnen wij een ploeg op de been brengen?
Let wel dat we nog een bf2 verliespartij moeten rechtzetten
indien we de uitdaging aangaan hebben we nog wel wat weken nodig om te trainen om niet volslagen kanslozen aan te treden.![]()
![]()
Idd mensen wie wil.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef jpjedi het volgende:
got stelt een war voor 16x16 tegen BoF.. Kunnen wij een ploeg op de been brengen?
indien we de uitdaging aangaan hebben we nog wel wat weken nodig om te trainen om niet volslagen kanslozen aan te treden.
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Reserve
Ik wil best mee doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef jpjedi het volgende:
indien we de uitdaging aangaan hebben we nog wel wat weken nodig om te trainen om niet volslagen kanslozen aan te treden.Would you like to know more?
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Reserve
Ja ik doe ook wel mee, moet me alleen nog ff aanmelden.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Clanbase. Dat die shit nog bestaat, het ziet er op de kleuren na gewoon nog exact hetzelfde uit als 10 jaar geleden
. Zal eens kijken of mijn account nog bestaat.
Would you like to know more?
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
Reserve
Vanavond kan ik niet...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:14 schreef jpjedi het volgende:
indien we de uitdaging aangaan hebben we nog wel wat weken nodig om te trainen om niet volslagen kanslozen aan te treden.
Hoe wil je trainen? Door alle [BoF] members aan 1 kant krijgen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
zullen we het eerst organiseren? Vanavond is wel erg snel he?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet...
Hoe wil je trainen? Door alle [BoF] members aan 1 kant krijgen?
8x8 op de flyserver. Het gaat in het begin met name over squad samenwerking en kit samenstelling.
Maar we moeten ook nog bespreken met GoT of we unranked gaan, spawntijden, map etc.
Ik vermoed dat metro het meest geschikt is voor een war.![]()
Gewoon server locken en iedereen die meedoet bijv 16.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet...
Hoe wil je trainen? Door alle [BoF] members aan 1 kant krijgen?
8 aan 1 kant.
Zo tegen elkaar.
Dan trainen.![]()
Nou mijn account bestond nog. Ongelooflijk dat mensen nog gebruik maken van Clanbase zeg, je zou zeggen dat er na zo`n lange tijd toch iets beters zou zijn dan die bagger.Would you like to know more?
Site is kansloos inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Afwazig het volgende:
Nou mijn account bestond nog. Ongelooflijk dat mensen nog gebruik maken van Clanbase zeg, je zou zeggen dat er na zo`n lange tijd toch iets beters zou zijn dan die bagger.![]()
![]()
In 10 jaar geen spat veranderdquote:
De mensen die kunnen kicken zitten op TS die kijken niet elke keer op het forum.quote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dan zou ik zeggen, pak mijn server. Als je nu namelijk een server locked is hij ook unranked. Zou zonde zijn van de populariteit van de CQ server en die van mij is toch zo dood als een pier. JP kan 'm dan gewoon locken enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Gewoon server locken en iedereen die meedoet bijv 16.
8 aan 1 kant.
Zo tegen elkaar.
Dan trainen.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Beetje lastig als jullie bij elkaar lopen, M249 is een kutwapen maar heeft wel genoeg kogels en met anderen hebben jullie me zo gepopt omdat ik het leeg heb geschoten![]()
![]()
M249 is een heerlijk wapen, wacht maar tot je een scope hebt en daarna een foregrip. Maar als je schiet, duw dan ook je muis wat naar beneden om de terugslag tegen te gaan.![]()
Ik ook wel. alleen heb niet altijd tijd om te spelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
Reserve
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Dit + geen mic voor teamspeakquote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ook wel. alleen heb niet altijd tijd om te spelen.![]()
teveel moeite voor alleen een clanwarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Een mic kost amper een tientje bij de electronicaboeren![]()
Voor dichtbij is die wel oke ja, maar als de afstand iets groter is zuigt die hardquote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef JK het volgende:
M249 is een heerlijk wapen, wacht maar tot je een scope hebt en daarna een foregrip. Maar als je schiet, duw dan ook je muis wat naar beneden om de terugslag tegen te gaan.![]()
![]()
Bipod en holo/ irnv lost dat op.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor dichtbij is die wel oke ja, maar als de afstand iets groter is zuigt die hard
Grip vind ik niet echt veel nut hebben. Ik maak er niet meer kills mee iigWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

geweldig gespeeld zeg, we zijn er nog lang niet en Cath_me hield ons veel te lang bezig met zijn chopper. Maar het was voor sommige rondes echt wel weer een stap in de goede richting. Eerste stap gemaakt in squad indelingen. Die ASUS is wel een uberwapen zeg, daar kan je in urban levels echt niet tegenop.
Eend en Bugworks.. AUB op TS anders is het echt kutten in het squad..
TS was echt gezellig en goed bezet vanavond![]()
![]()
Weet iemand wat de oplossing was voor het niet kunnen joinen van een server? Op me laptop gaat hij joinen en dan sluit hij de gamemanager en ik join dus niet...![]()
Wie is hier nou Wandelbaas? Die is dus vanavond zo lekker bijdehand om in de helikopter te stappen, op te stijgen en weer uit te stappen met als gevolg dat die heli zowat uit elkaar klapt.
Als ik daarover ga klagen via de chat, krijg ik alleen 'oh' terug...![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad erg storend. Pak een jeep of ga lopen voor mijn part maar verneuk je team niet met dit soort zaken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef JK het volgende:
Wie is hier nou Wandelbaas? Die is dus vanavond zo lekker bijdehand om in de helikopter te stappen, op te stijgen en weer uit te stappen met als gevolg dat die heli zowat uit elkaar klapt.
![]()
Ik. En deed het omdat je de hele tijd in de mainbase bleef wachten tot er toevallig eens iemand zou gaan vliegen. Leer dan zelf piloot zijn of zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef JK het volgende:
![]()
klikquote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef JK het volgende:
HSG-BOMBER dus. Die zat de heletijd met ThatGuyWhoTrolls (Catch_Me) in de heli
Vanavond een paar potjes goed geknald! Vooral deze twee gingen lekker:
http://battlelog.battlefi(...)7133637/1/355499630/
http://battlelog.battlefi(...)7149159/1/355499630/
TS was ook goed gezellig
edit:
Te laat.
Oh en dennis, nog excuses voor de AA-rape![]()
![]()
Volgens mij ben jij geen admin... Volgende keer kick bij dit soort gedrag. Iedereen speelt voor de lol.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik. En deed het omdat je de hele tijd in de mainbase bleef wachten tot er toevallig eens iemand zou gaan vliegen. Leer dan zelf piloot zijn of zo.![]()
Mag je niet als gunner in de heli zitten dan? En zo lang wachtte ik niet, hooguit 15-20 seconden. Met m'n guided missile kan ik beter overweg dan de gewone unguided missiles (en zeker als niemand zin heeft om te spotten) en dus liever gunner dan piloot.
Doe niet zo zielig door zo die helikopter naar de klote te helpen, ga dan vliegen als je wilt. Je bent niet verplicht om piloot te zijn, pak dan een jeep of weet ik wat. Beetje zielig gedrag van je....
[ Bericht 5% gewijzigd door JK op 23-11-2011 23:30:49 ]![]()
zo dan, dat was een slechte avond
Weinig punten gepakt, veel te vaak gekilled..
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen
2 goede potjes net, op een map waar ik normaal ook op faal. Daarna dus maar meteen stoppen want mijzelf kennende gaat het daarna alleen maar slechter![]()
![]()
fuck fuck fuckspel... weer 2x horizontale problemen, 1x een vastloper in een jet.
Begin van de avond totaal geen problemen, maar nu even in een half uurtje alles weer mis.
Enige is dat de PC in standby is geweest, misschien dat ie daardoor ook onstabieler wordt.![]()
Hehe nog een teken dat het druk gezellig was: Kreeg daarnet een mailtje van mn host dat het opviel dat ik tussen 10 en 11 ineens meer dataverkeer gebruikte dan normaalquote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
geweldig gespeeld zeg, we zijn er nog lang niet en Cath_me hield ons veel te lang bezig met zijn chopper. Maar het was voor sommige rondes echt wel weer een stap in de goede richting. Eerste stap gemaakt in squad indelingen. Die ASUS is wel een uberwapen zeg, daar kan je in urban levels echt niet tegenop.
TS was echt gezellig en goed bezet vanavond
[ afbeelding ]Of ik daar iets van afwist
Samequote:Op woensdag 23 november 2011 23:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zo dan, dat was een slechte avond
Weinig punten gepakt, veel te vaak gekilled..
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Reserve
Haha maak niet uit:Pquote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef Spelvout het volgende:
[..]
klik
HSG-BOMBER dus. Die zat de heletijd met ThatGuyWhoTrolls (Catch_Me) in de heli
Vanavond een paar potjes goed geknald! Vooral deze twee gingen lekker:
http://battlelog.battlefi(...)7133637/1/355499630/
http://battlelog.battlefi(...)7149159/1/355499630/
TS was ook goed gezellig
edit:
Te laat.
Oh en dennis, nog excuses voor de AA-rape
Hen je paar keer gepakt![]()
![]()
Was heel gezzelig en ging goed ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
TS was echt gezellig en goed bezet vanavond
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leer jij bf3 voor de lol te spelen dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik. En deed het omdat je de hele tijd in de mainbase bleef wachten tot er toevallig eens iemand zou gaan vliegen. Leer dan zelf piloot zijn of zo.![]()
Kijk dit dan:
http://battlelog.battlefi(...)/stats/368210417/pc/
Heeft echt alleen maar gerepaired en niets anders.. in 11 uur tijd naar rang 45. Dan kan je best trots zijn op jezelf dat je genoten hebt van het spel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
Kijk dit dan:
Heeft echt alleen maar gerepaired en niets anders.. in 11 uur tijd naar rang 45. Dan kan je best trots zijn op jezelf dat je genoten hebt van het spel.
Ik krijg BF niet werkend op me laptop, hij kapt het joinen van een server af. Weet iemand een oplossing?![]()
Desktop ?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik krijg BF niet werkend op me laptop, hij kapt het joinen van een server af. Weet iemand een oplossing?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Die heeft vast zijn eigen EOD bot constant beschadigd en gerepareerd ... ik hoorde dat ze daar wat mensen voor gebanned hadden (of de stats hadden gereset oid).quote:Op donderdag 24 november 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
Kijk dit dan:
Heeft echt alleen maar gerepaired en niets anders.. in 11 uur tijd naar rang 45. Dan kan je best trots zijn op jezelf dat je genoten hebt van het spel.![]()
Iemand die een keertje wil gunneren terwijl ik pilot, be my guest.
Het vliegen in de heli's gaat me nu wel aardig af (hoewel jets wel beter gaan). Alleen echtveel krijg ik er niet mee dood.
Andere choppers gaan vaak wel aan puin, maar gronddoelen probeer ik vaak met een spervuur aan rockets te killen. En dat is vaak meer geluk als ik dan een tank vernietig
Na gister ging wel ver die gast in de helicopter
Gelukkig kreeg ik hem dood met me eigen chopper !
Dat moet je eens met een MIG proberen, dat is ook zo moeilijk ... ik had wel per ongeluk een roadkill met mijn mig, voordat ik tegen een boom knaldequote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Andere choppers gaan vaak wel aan puin, maar gronddoelen probeer ik vaak met een spervuur aan rockets te killen. En dat is vaak meer geluk als ik dan een tank vernietig![]()
![]()
Ik vraag me af op wat voor laptop jij 't wil gaan draaien, want die van mij trekt 't niet en dat is toch best wel 'n beest..quote:Op donderdag 24 november 2011 08:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik krijg BF niet werkend op me laptop, hij kapt het joinen van een server af. Weet iemand een oplossing?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Op lage resolutie en alles op low kon ik voor de patch gamen, alleen liep de game na enkele minuten vast maar dat waren ook drivers uit 2009... nu heb ik de laatste drivers geinstalleerd en de patch maar kan ik niet meer verbinden met een serverquote:Op donderdag 24 november 2011 08:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik vraag me af op wat voor laptop jij 't wil gaan draaien, want die van mij trekt 't niet en dat is toch best wel 'n beest..![]()
![]()
Dat was Catch_me en hij vloog erg sterk inderdaad. Bij elke hit repareren en op afstand blijven was een beetje de tactiek waarbij de gunner het veld kon bestrijken. Ze hielden zeker 10 man bezig van ons team en ondertussen raakten wij alle vlaggen kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:53 schreef genakt het volgende:
Na gister ging wel ver die gast in de helicopter
Gelukkig kreeg ik hem dood met me eigen chopper !
Het is dus van belang dat we maar max 1 squad inzetten om die chopper aan te pakken en dat de rest door gaat met de strijd op de grond. Dit kan imo alleen via coördinatie op TS zoals gisteren.
Praktisch kan een squad een aantal zaken doen. Wij hebben eergisteren eenzelfde situatie met succes aangepakt door Dennis met een jeep te laten rijden naar de plek waar de chopper gerepaired werd. Hierdoor moest hij weer de lucht in en toen konden Russ en ik hem opvangen met een dubbele stinger lock die net na elkaar werden afgevuurd.
Anderzijds kan je 2 man in de jet zetten natuurlijk als er al geen piloten zijn in je team die als eerste moeten richten op de chopper. Als allerlaatste redmiddel kan je er gewoon invliegen. Minder ridderlijk maar zeker effectief want de gunner maait flink rond en kan een potje dat we aan het winnen waren, zomaar omzetten naar verlies, zoals gisteren.![]()
![]()
Op het moment dat je lock in je scherm ziet is de raket dan al onderweg of word je dan alleen nog maar gelocked ?Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Allen maar gelocked, als je die onderbroken toon hoort, is de raket onderweg ...quote:Op donderdag 24 november 2011 09:13 schreef genakt het volgende:
Op het moment dat je lock in je scherm ziet is de raket dan al onderweg of word je dan alleen nog maar gelocked ?![]()
Ow dan doe ik me flares te vroeg vanavond even testenquote:Op donderdag 24 november 2011 09:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Allen maar gelocked, als je die onderbroken toon hoort, is de raket onderweg ...Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Oh was jij datquote:Op donderdag 24 november 2011 09:15 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow dan doe ik me flares te vroeg vanavond even testen
Ik wacht meestal ook iets langer, maar de meeste trappen daar toch niet in![]()
![]()
In BF2 kon je altijd wachten tot de flares eruit gaan en dan te schieten maar door die Lock signalen kan de piloot gewoon netjes wachten. Echter ik vind de deploy tijd van de flares wel erg snel. Je moet met 2 stingers zijn om snel genoeg achter elkaar te kunnen afschieten.![]()
Het is op zich te doen, zolang die chopper binnen je radius blijft. Na de eerste hit is ie al beschadigd, even wachten na de volgende flares en je schiet 'm met de tweede stinger uit de lucht.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:19 schreef jpjedi het volgende:
In BF2 kon je altijd wachten tot de flares eruit gaan en dan te schieten maar door die Lock signalen kan de piloot gewoon netjes wachten. Echter ik vind de deploy tijd van de flares wel erg snel. Je moet met 2 stingers zijn om snel genoeg achter elkaar te kunnen afschieten.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Als je toch voor de lol speelt, waar maak je je dan zo druk om?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen admin... Volgende keer kick bij dit soort gedrag. Iedereen speelt voor de lol.
People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:36 schreef very het volgende:
[..]
Overdrijf dan niet zo, als je toch alleen voor de lol speelt
Als iemand bewust de chopper verneukt met iemand erin om op deze manier iemand zijn eigen regels bij te brengen dan is dat een kick. Lijkt me duidelijk, juist om de lol te bewaken. Of moeten we het maar in anarchie laten vervallen? Ik heb overigens nog maar 1 keer hoeven kicken dus sfeer en gedrag is verder perfect!
Waar overdrijf ik precies?![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als iemand bewust de chopper verneukt met iemand erin om op deze manier iemand zijn eigen regels bij te brengen dan is dat een kick. Lijkt me duidelijk, juist om de lol te bewaken. Of moeten we het maar in anarchie laten vervallen? Ik heb overigens nog maar 1 keer hoeven kicken dus sfeer en gedrag is verder perfect!
Waar overdrijf ik precies?quote:Pak een jeep of ga lopen voor mijn part maar verneuk je team niet met dit soort zaken.People assume too much.![]()
ja lol is toch juist de teamplay of zit ik er nu naast? Als iemand constant voertuigen in eigen basis opblaast dan heeft hij waarschijnlijk lol maar de rest toch niet? dat is imo de minimale taak van de admin. Net scheidsrechter, het mag eht spel niet beinvloeden maar moet het wel op het spoor houden.quote:
Sowieso neem ik je commentaar ter harte en zal er rekening mee houden. We managen de server op basis van input dus als we iets fout doen als admins hoor ik het altijd graag. Zo geld het ook voor server settings en maprotatie etc.![]()
Je hebt een punt, maar je hebt het nu over iemand die constant voertuigen opblaast.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja lol is toch juist de teamplay of zit ik er nu naast? Als iemand constant voertuigen in eigen basis opblaast dan heeft hij waarschijnlijk lol maar de rest toch niet? dat is imo de minimale taak van de admin. Net scheidsrechter, het mag eht spel niet beinvloeden maar moet het wel op het spoor houden.
Sowieso neem ik je commentaar ter harte en zal er rekening mee houden. We managen de server op basis van input dus als we iets fout doen als admins hoor ik het altijd graag. Zo geld het ook voor server settings en maprotatie etc.
Ik lees hier enkel over een keer een chopper laten crashen, en nog met een reden ook.
Komop man...dat bedoel ik met overdrijven. Bij herhaling moet het wel kappen uiteraard.People assume too much.![]()
jpjedi heeft gelijk. Hij is aan het wachten op een piloot, dus? Moet hij zelf weten, daarom hoef je die chopper niet te verneuken als je het er niet mee eens bent.Would you like to know more?
Dat soort dingen leveren altijd leuke discussies op. Als ik een keer een gekke bui heb en er staat niks anders om in te stappen dan ga ik ook gerust als gunner in een chopper zitten. Gevalletje mijn vliegkunsten zijn niet zo goed. Dus ik laat iemand anders vliegen en probeer een beetje nuttig te zijn als gunner.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
whehe
[ afbeelding ]
ok ok, CS ipv BF3, nou en..
Hahahaquote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
whehe
[ afbeelding ]
ok ok, CS ipv BF3, nou en..![]()
![]()
Oh dat heb ik wel hoor. Gisteren een heel team tegenhouden met 1 chopper.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:50 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Leer jij bf3 voor de lol te spelen dan.! Maar ik had niet verwacht dat deze actie zo veel emoties zou opbrengen. Het was maar eenmalig hoor.
![]()
Je chopper an sich was het probleem niet, alleen niemand pakte je aan. Ik wilde dat doen maar of de jets waren gebaseraped, of je steeg op en had gelijk 2 jets aan je kont hangen.Would you like to know more?
Toen zat jij volgens mij nog niet in het spel hoor. We hebben genoeg planes neergehaald met de chopper. Het enige wat eigenlijk irritant is zijn mongolen die niet kunnen vliegen en dan maar gaan rammen.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:25 schreef Afwazig het volgende:
Je chopper an sich was het probleem niet, alleen niemand pakte je aan. Ik wilde dat doen maar of de jets waren gebaseraped, of je steeg op en had gelijk 2 jets aan je kont hangen.
Edit: ging eigenlijk vooral om deze match: http://battlelog.battlefi(...)7144046/1/304772681/ (Thatguywhotrolls als gunner, ik als piloot)
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2011 10:42:38 ]![]()
Oeh k ben best supportquote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Toen zat jij volgens mij nog niet in het spel hoor. We hebben genoeg planes neergehaald met de chopper. Het enige wat eigenlijk irritant is zijn mongolen die niet kunnen vliegen en dan maar gaan rammen.
Edit: ging eigenlijk vooral om deze match: http://battlelog.battlefi(...)7144046/1/304772681/ (Thatguywhotrolls als gunner, ik als piloot)
Krijg je daar punten voor, als je iemand ramt met je jet? Ik kreeg gisteren alleen een suicide van mezelf te zien, toen ik geramd werd.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik had trouwens gister ook iemand in een jet die 'm in m'n tank pleurde, er net van te voren uitsprong en nog een raket op m'n tank gooide. Kon helaas niet meer zien wie het was, maar dat zijn een beetje flauwe tactieken. Uiteraard wel een gave actie voor die persoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat was Catch_me en hij vloog erg sterk inderdaad. Bij elke hit repareren en op afstand blijven was een beetje de tactiek waarbij de gunner het veld kon bestrijken. Ze hielden zeker 10 man bezig van ons team en ondertussen raakten wij alle vlaggen kwijt.
Anyway, als je de volgende keer TheGuyWhoTrolls en Wandelbaas in de heli wilt aanpakken, dat kan ook met minder dan 10 man en waarschijnlijk succesvol, maar je moet wel snel zijn:
- 1 recon met SOFLAM, die de heli gaat painten. Je kan de SOFLAM neerzetten en bijv. in een gebouw of container dekking zoeken tegen vijanden, de SOFLAM werkt op grote afstand, je kan zelfs in de eigen basis gaan liggen. Bereik is ongelimiteerd.
- 1 of 2 personen met een Javalin, in principe is 1 voldoende met 2 raketten
- Voor de zekerheid ook een tank met Guided Shell
Paint de heli en schieten maar. Flares helpen niet, want dit zijn lasergestuurde raketten, flares helpen alleen tegen hittezoekende raketten.
Als je met tank en een engineer dus schiet, is in theorie die heli of straaljager zo uit de lucht en als er geen obstakels tussen zitten is het vrijwel altijd raak.
Ik zag gister sowieso al wat meer het gebruik van laserpaints op de normale server en flyschool-server, natuurlijk unlockt iedereen steeds meer.
Dit is dus echt het teamwork stuk van Battlefield 3. Alleen de belangrijkste man, de scout met SOFLAM krijgt waarschijnlijk de minste punten en als je gaat painten, moet je wel hopen dat iemand laser guided weapons heeft.
Leuk om dit een keer te oefenen/uit te voeren?
Bereik van de SOFLAM op luchtdoelen is wat kleiner, op tanks vrij groot.
Als de samenwerking lekker lukt, weet ik zeker dat er in zo'n ronde nog maar weinig mensen in een heli willen stappen.
Overigens heb ik over 7000 punten de 3e plek in de tank, die kan ook painten. Kan de SOFLAM wegvallen.. maar met 2 lasers op een object schijnen is meer zekerheid. Ik denk dat je met 3 man in een tank heel veel lol kan hebben.
[ Bericht 5% gewijzigd door JK op 24-11-2011 12:07:25 ]![]()
Nope, vroegah in BF2 wel, nu heb je gewoon suïcide gepleegdquote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef robuust89 het volgende:
Krijg je daar punten voor, als je iemand ramt met je jet? Ik kreeg gisteren alleen een suicide van mezelf te zien, toen ik geramd werd.![]()
HC server ?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:06 schreef robuust89 het volgende:
En waarom kan ik niet meer op een squad spawnen?![]()
Geen correlatie?quote:Dat verschilt. De ene keer krijg je het wel de andere keer niet. Ik ben ook op mensen in gevlogen die dan vervolgens mij (??) killde en zij kregen een suicide.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, vroegah in BF2 wel, nu heb je gewoon suïcide gepleegdConscience do cost.![]()
Jawel, op HC servers kan je alleen op de squadleader spawnen.quote:I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Volgens mij alleen als je het toestel daarvoor met je wapens hebt beschadigd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:14 schreef ems. het volgende:
Dat verschilt. De ene keer krijg je het wel de andere keer niet. Ik ben ook op mensen in gevlogen die dan vervolgens mij (??) killde en zij kregen een suicide.![]()
Ah joh, dus dat is het. Vroeg me al af waarom het soms wel kon en soms niet. Goede aanpassingquote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jawel, op HC servers kan je alleen op de squadleader spawnen.Ook dat verandert niet veel. Al regelmatig met een jet op een andere jet of heli ingevlogen en wie wie damage deed bleek weinig uit te maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je het toestel daarvoor met je wapens hebt beschadigd.Conscience do cost.![]()
Blijf alsjeblieft wegquote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef RickoKun het volgende:
OK MESNE HEB EM OOK GEKOCHT IK KOM JOINEN MORGEN OK BE THAR OR BE SQAR OK OK GR
Zo te zien heb je wel eerst een nieuw toetsenbord nodigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Goed dat ik er morgen niet ben dusquote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Je krijgt wel punten, de vijand moet alleen wel eerder dood gaan. Je krijgt punten voor roadkill en enemy killed en daarna pas suicidequote:Op donderdag 24 november 2011 11:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, vroegah in BF2 wel, nu heb je gewoon suïcide gepleegd![]()
Ben ik gewoon slecht in snipen of is die shit gewoon gigantisch underpowered?Would you like to know more?
Netjes balanced nu vind ik zelf. De recon class doet wel onder voor engineer, maar ik denk dat het snel uit de klauwen zou lopen als recon nu sterker wordt. Denk aan BC2.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:17 schreef Afwazig het volgende:
Ben ik gewoon slecht in snipen of is die shit gewoon gigantisch underpowered?![]()
Wat mij erg is opgevallen is dat je kogel op langere afstanden enorm daalt. Maar dat schijnt ook afhankelijk te zijn van je riffle. In de kleinere maps krijg ik het ondertussen voor elkaar om wat headshots te produceren maar in de grotere maps is het niet echt te doen. Al helemaal niet als ze niet netjes stil staan en wachten op mijn kogelquote:Op donderdag 24 november 2011 13:17 schreef Afwazig het volgende:
Ben ik gewoon slecht in snipen of is die shit gewoon gigantisch underpowered?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ja dat is dus die zogenaamde bulletdrop.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat mij erg is opgevallen is dat je kogel op langere afstanden enorm daalt. Maar dat schijnt ook afhankelijk te zijn van je riffle. In de kleinere maps krijg ik het ondertussen voor elkaar om wat headshots te produceren maar in de grotere maps is het niet echt te doen. Al helemaal niet als ze niet netjes stil staan en wachten op mijn kogel![]()
Kan je eigenlijk ook landen met een jet?![]()
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd of iemand zien doen
I follow you......but not on Twitter![]()
jaquote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd of iemand zien doen![]()
ff een vraagje aan de oude BoF clan.![]()
Hoeveel spelers van toen(BF2) zijn nu ook actief in BF3 want krijg het idee dat het grote deel van het toenmalige team er helemaal niet meer is,laat staan BF3 speelt.En hoe staat het met het gezamelijk online spelen tegen bv andere teams? Ik kan mij nog herinneren dat indertijd het gezamelijk tegen andere teams spelen ook al een drama was vanwege de verschillende agenda's elke keer.
JP kan jij daar iets zinnigs overzeggen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Nou ik merk dat op grotere afstanden ik echt niks raak, dit terwijl het doelwit stilstaat, en ik ook shift gebruik. Ook raak ik soms een bewegend doelwit 3x, maar gaat die gewoon maar niet dood. Maar ik begin net met snipen en heb dus nog zowat niks unlocked, is het 1e wapen gewoon zo kut ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Netjes balanced nu vind ik zelf. De recon class doet wel onder voor engineer, maar ik denk dat het snel uit de klauwen zou lopen als recon nu sterker wordt. Denk aan BC2.Would you like to know more?
Dat kan, je moet wel ff oefenen, maar het is wel gaaf om te landen, de jet repareren en weer opstijgen ... viel me trouwens ook op, dat je ook kan landen buiten de grenzen van de map, maar je moet dan wel telkens uistappen, repareren en snel weer instappen voordat de 10 seconden om zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd of iemand zien doen![]()
![]()
Kogels zijn inderdaad niet echt sterk. Wat unlocks voor je wapens helpt wel. En sowieso altijd voor een headshot gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou ik merk dat op grotere afstanden ik echt niks raak, dit terwijl het doelwit stilstaat, en ik ook shift gebruik. Ook raak ik soms een bewegend doelwit 3x, maar gaat die gewoon maar niet dood. Maar ik begin net met snipen en heb dus nog zowat niks unlocked, is het 1e wapen gewoon zo kut ofzo?![]()
Ik denk dat het vooral de bulletdrop is (is al genoemd), dat je op grote afstand weinig raakt.
Veel oefenen en kijk op Youtube eens wat filmpjes over bijv. longest headshot, hoe hoog iemand moet richten om iemand af te kunnen schieten. En headshot is idd wel handig.
Ik speel ook nog maar weinig recon, maar wil toch wel iets meer unlocks krijgen.
Maar net als met support, in het begin vond ik het niets, maar M249 met scope en liggend op de grond met bipod werkt al erg fijn, laat staan als je straks betere unlocks nog hebt.![]()
Het vergt aardig wat oefening. Zeker op langere afstanden is die bulletdrop soms flink irritant. Je moet dan af en toe de afstand een beetje inschatten en d.m.v. een schot te lossen simpelweg kijken of je goed zit. Een nadeel is dan wel dat degene op wie je schiet het ook wel doorheeft en de benen neemtquote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou ik merk dat op grotere afstanden ik echt niks raak, dit terwijl het doelwit stilstaat, en ik ook shift gebruik. Ook raak ik soms een bewegend doelwit 3x, maar gaat die gewoon maar niet dood. Maar ik begin net met snipen en heb dus nog zowat niks unlocked, is het 1e wapen gewoon zo kut ofzo?
Hebben jullie ook dat je kogel na een bepaalde afstand verdwijnt? Dat maakt het nog moeilijker om een beetje in te schatten
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Yup, dan schiet je en verdwijnt je kogel in het niets
Er zijn gewoon gasten die een headshot hebben gemaakt vanaf 900 meter + !quote:Op donderdag 24 november 2011 13:56 schreef JK het volgende:
Ik denk dat het vooral de bulletdrop is (is al genoemd), dat je op grote afstand weinig raakt.
Ik komt niet verder dan 150 meter![]()
![]()
Ik zit nu op 249m en dat vind ik al verdomd moeilijk. Moet ook zeggen dat ik niet veel met Recon heb gespeeld, wil ik nu toch even vaker gaan doen. Lekker even lone wolf gamenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er zijn gewoon gasten die een headshot hebben gemaakt vanaf 900 meter + !
Ik komt niet verder dan 150 meter
Ik moet zeggen dat je met een medium scope en de juiste tools zoals spawn beacon en TUGS nog best aardig vlaggen kan innemen. Je rifle moet dan wel af en toe als verkapte shotgun gebruikt worden.![]()
Klopt, 't zijn nu allemaal newbie's in dit topic helaasch, weinig oude garde meer over. Je zou kunnen zeggen dat BoF niet meer de BoF van vroeger is.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje aan de oude BoF clan.![]()
Hoeveel spelers van toen(BF2) zijn nu ook actief in BF3 want krijg het idee dat het grote deel van het toenmalige team er helemaal niet meer is,laat staan BF3 speelt.En hoe staat het met het gezamelijk online spelen tegen bv andere teams? Ik kan mij nog herinneren dat indertijd het gezamelijk tegen andere teams spelen ook al een drama was vanwege de verschillende agenda's elke keer.
JP kan jij daar iets zinnigs overzeggen?
![]()
Ik zit op 310, maar dat is denk ik meer geluk dan skillsquote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit nu op 249m en dat vind ik al verdomd moeilijk. Moet ook zeggen dat ik niet veel met Recon heb gespeeld, wil ik nu toch even vaker gaan doen. Lekker even lone wolf gamen
People assume too much.![]()
Ik zit op 435m zonder unlocks te gebruiken, dus ook standaard scope. Gewoon de standaard gun zelfs.. MK11 0MOD ofzo. De SV98 vind ik een rotding omdat ie elke keer uitzoomt om de volgende kogel te laden (tenzij je dus weer een unlock hebt).quote:Op donderdag 24 november 2011 14:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er zijn gewoon gasten die een headshot hebben gemaakt vanaf 900 meter + !
Ik komt niet verder dan 150 meter
Gewoon blijven oefenen.Als je raakt, zie je het vanzelf wel in je crosshair.
Ook leuk: met de tank op afstand leren schieten. Zo schoot ik bijv in Caspian Border vanuit de US deployment en dan daar op de snelweg net er buiten, soldaten en tanks kapot die bij de hilltop stonden. Ik weet niet of bij de 'longest headshot' ook naar je tankskills wordt gekeken. Dus ik weet niet of ik die 435m heb behaald met een sniper of met een tank. Want met die tank en zoom optics kan je een behoorlijk eindje knallen (ook aan bulletdrop denken).![]()
Ik heb 531m gehaald met de SVD en die 8x scope die je dan al snel krijgt. Er zat een koekenbakker te campen boven in de antennetoren van Caspian Boder. Hij kon geen kant op en ik had 'm in 2x
I follow you......but not on Twitter![]()
Report hem, en dan binnen een week of 2 zijn zijn stats geresetquote:Op donderdag 24 november 2011 08:43 schreef jpjedi het volgende:
Kijk dit dan:
Heeft echt alleen maar gerepaired en niets anders.. in 11 uur tijd naar rang 45. Dan kan je best trots zijn op jezelf dat je genoten hebt van het spel.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daar staan trouwens aardig wat filmpjes over op Youtube etc ... ik zie heel die sniper niet, maar hij ligt er toch echt ..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb 531m gehaald met de SVD en die 8x scope die je dan al snel krijgt. Er zat een koekenbakker te campen boven in de antennetoren van Caspian Boder. Hij kon geen kant op en ik had 'm in 2x
http://www.yourepeat.com/watch/?v=bJThk6EdXaA![]()
Daar had ik niet bij stil gestaan zeg! dus inderdaad painten/teamwork zijn de ge-eikte oplossingen. Moeten we toch eens gaan proberenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef JK het volgende:
[..]
Ik had trouwens gister ook iemand in een jet die 'm in m'n tank pleurde, er net van te voren uitsprong en nog een raket op m'n tank gooide. Kon helaas niet meer zien wie het was, maar dat zijn een beetje flauwe tactieken. Uiteraard wel een gave actie voor die persoon.
Anyway, als je de volgende keer TheGuyWhoTrolls en Wandelbaas in de heli wilt aanpakken, dat kan ook met minder dan 10 man en waarschijnlijk succesvol, maar je moet wel snel zijn:
- 1 recon met SOFLAM, die de heli gaat painten. Je kan de SOFLAM neerzetten en bijv. in een gebouw of container dekking zoeken tegen vijanden, de SOFLAM werkt op grote afstand, je kan zelfs in de eigen basis gaan liggen. Bereik is ongelimiteerd.
- 1 of 2 personen met een Javalin, in principe is 1 voldoende met 2 raketten
- Voor de zekerheid ook een tank met Guided Shell
Paint de heli en schieten maar. Flares helpen niet, want dit zijn lasergestuurde raketten, flares helpen alleen tegen hittezoekende raketten.
Als je met tank en een engineer dus schiet, is in theorie die heli of straaljager zo uit de lucht en als er geen obstakels tussen zitten is het vrijwel altijd raak.
Ik zag gister sowieso al wat meer het gebruik van laserpaints op de normale server en flyschool-server, natuurlijk unlockt iedereen steeds meer.
Dit is dus echt het teamwork stuk van Battlefield 3. Alleen de belangrijkste man, de scout met SOFLAM krijgt waarschijnlijk de minste punten en als je gaat painten, moet je wel hopen dat iemand laser guided weapons heeft.
Leuk om dit een keer te oefenen/uit te voeren?
Bereik van de SOFLAM op luchtdoelen is wat kleiner, op tanks vrij groot.
Als de samenwerking lekker lukt, weet ik zeker dat er in zo'n ronde nog maar weinig mensen in een heli willen stappen.
Overigens heb ik over 7000 punten de 3e plek in de tank, die kan ook painten. Kan de SOFLAM wegvallen.. maar met 2 lasers op een object schijnen is meer zekerheid. Ik denk dat je met 3 man in een tank heel veel lol kan hebben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar had ik niet bij stil gestaan zeg! dus inderdaad painten/teamwork zijn de ge-eikte oplossingen. Moeten we toch eens gaan proberen
Dat ding werkt echt goedquote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar had ik niet bij stil gestaan zeg! dus inderdaad painten/teamwork zijn de ge-eikte oplossingen. Moeten we toch eens gaan proberenMaar je moet inderdaad mensen in je team hebben met guided missiles en die moeten dan ook op de hoogte zijn van een actieve SOFLAM. Ik hoef nog maar een paar puntjes Jet-score en dan heb ik die dingen op mijn Jet.
Een team met 2 tanks, 2 javelins en 1 of 2 jets met die raketten plus 1 of 2 SOFLAM's is echt supersterk tegen voertuigen
-weg-![]()
Ik hoorde dat je die SOFLAM ook gewoon neer kunt zetten, hij paint dan automatisch .. kheb het alleen zelf nog niet geporbeerd ..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar had ik niet bij stil gestaan zeg! dus inderdaad painten/teamwork zijn de ge-eikte oplossingen. Moeten we toch eens gaan proberen![]()
Hij pakt alles waar hij op gericht staat, maar dan moet dat voertuig dus wel binnen een bepaald kader blijven. Je kan hem ook op afstand besturen, je hoeft er niet perse achter te blijven zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je die SOFLAM ook gewoon neer kunt zetten, hij paint dan automatisch .. kheb het alleen zelf nog niet geporbeerd ..-weg-![]()
Oh, handig ditquote:Op donderdag 24 november 2011 15:39 schreef Auti het volgende:
Je kan hem ook op afstand besturen, je hoeft er niet perse achter te blijven zitten.![]()
![]()
En wie ben jij dan als ik vragen mag? Ik zie je geschiedenis niet verder teruglopen dan 2006 terwijl BoF in 2005 (ervoor in los verband) gestart is.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, 't zijn nu allemaal newbie's in dit topic helaasch, weinig oude garde meer over. Je zou kunnen zeggen dat BoF niet meer de BoF van vroeger is.
Veel Boffers spreek ik nog veel in het BoF topic maar ook daarbuiten. Het is meer een vriendenploeg geworden. We zijn tegenwoordig allemaal eind 20, begin 30 en druk bezig met andere zaken dan gamen. Het begon met BF1942 en BF2, werden LANS, werden feestjes en evenementen (airsoften) en nu voetbal. Helaas zitten er veel Boffers op de bank te gamen met de xbox en zijn dus niet meer actief op de PC (zijn wel lid van het platoon trouwens) zoals FJD, Sickert, Keltie, Morpheus, Foxie.
De veteranen van BoF die nu ook BF3 spelen op de PC zijn Postman, Diamond, ikzelf, Vondutch, Battlelies, Dries, bugworks, JK. En ik zie nog wel eens wat bekende namen voorbij komen die hier niet posten.
Veel jonge aanwas en dezelfde geschiedenis, game verkennen, elkaar leren kennen op TS, Serieuzer spelen voor sommigen (wars) dan is het hoogtepunt weer voorbij. We hebben zelfs een subforum gehad: Band of FOK!kers Nu bestaan er tegenwoordig niet zoveel lans meer (de BoF lan bestaat nog wel trouwens) waardoor het weekendje gamen/feesten met elkaar waarschijnlijk minder voor de hand ligt. Maar we zullen zien als ik begin volgend jaar weer eens een LAN organiseer
Ach het is een naam die onderhand wat zegt, noem het op GoT of Gamert en ze kennen ons. De server roept goede herinneringen op dus waarom niet op goede grond bouwen aan een nieuwe ploeg?
Overigens op GoT precies hetzelfde verhaal en ik heb nog wat contacten met de GoT veteranen.
[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 24-11-2011 16:56:52 ]![]()
Vraag maar aan lotto. Heb het een keer met hem gedaan met een tank. Heli is met 1 schot wegquote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar had ik niet bij stil gestaan zeg! dus inderdaad painten/teamwork zijn de ge-eikte oplossingen. Moeten we toch eens gaan proberen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die is wel nice!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar staan trouwens aardig wat filmpjes over op Youtube etc ... ik zie heel die sniper niet, maar hij ligt er toch echt ..
http://www.yourepeat.com/watch/?v=bJThk6EdXaA
Ik zag hem trouwens wel![]()
![]()
Dat is echt wel vet zeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vraag maar aan lotto. Heb het een keer met hem gedaan met een tank. Heli is met 1 schot weg
Hier een eerste shot van WAKE:![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:24 schreef jpjedi het volgende:
Hier een eerste shot van WAKE:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is echt wel vet zeg.
Hier een eerste shot van WAKE:
[ afbeelding ]![]()
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Reserve
Kan je het nog even herhalen?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:54 schreef dennis3d het volgende:
War
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
genakt
Solique
Afwazig
Xblister
BurmaBoy
Reserve
Kom hier niet leuk doen ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je het nog even herhalen?
Ga lekker uit chopper springen terwijl je gunner het niet weet.![]()
Als jij in m'n heli zit doe ik het wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kom hier niet leuk doen ofzo.
Ga lekker uit chopper springen terwijl je gunner het niet weet.![]()
Dan roep ik rustig admin die je een kick geef dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als jij in m'n heli zit doe ik het wel.![]()
Wijze woorden uit het BoF topic:quote:Op donderdag 24 november 2011 16:50 schreef FJD het volgende:
Als je wilt winnen in een war maar wilt falen in het leven dan speel je GoT. Als je wilt falen in een war maar wilt slagen in t leven dan speel je bij BoF.![]()
En hoe.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef jpjedi het volgende:
Wijze woorden uit het BoF topic:
[..]![]()
En dan te bedenken dat ik tijdens BF2 voor GoT uitkwamquote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik godverdomme een BoF tattoo laten zetten, ben ik nog niet toegevoegd op clanbase. Ik denk dat ik er maar een koikaper overheen laat zetten.
Would you like to know more?
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik tijdens BF2 voor GoT uitkwam![]()
![]()
Mensen maken nou eenmaal fouten in het levenquote:
Komt wel goed bobbie.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mensen maken nou eenmaal fouten in het leven![]()
![]()
Jedi; met 2 man in een tank lukt het ook al wel, driver moet gewoon guided shell en bijv. thermal gebruiken, de 2e man zal met coaxial altijd in de weg zitten voor de 3e plek. Maargoed, de 3e persoon gaat painten (evt thermal?) en de driver lekker zo'n guided shell afvuren... heerlijk om dan te zien dat die flares helemaal NIETS helpen.
We gaan 'm testen! Alleen vanavond gaat me denk ik niet lukken, andere afspraken.![]()
![]()
cool! ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef JK het volgende:
Jedi; met 2 man in een tank lukt het ook al wel, driver moet gewoon guided shell en bijv. thermal gebruiken, de 2e man zal met coaxial altijd in de weg zitten voor de 3e plek. Maargoed, de 3e persoon gaat painten (evt thermal?) en de driver lekker zo'n guided shell afvuren... heerlijk om dan te zien dat die flares helemaal NIETS helpen.
We gaan 'm testen! Alleen vanavond gaat me denk ik niet lukken, andere afspraken.
Ik moet eigenlijk gaan studeren voor het tentamen van maandag. (ik doe MBA naast mijn werk.) Maar ik voel dat dit geen ideale tijden zijn om te leren.![]()
![]()
Lolquote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
cool! ik kijk er naar uit
Ik moet eigenlijk gaan studeren voor het tentamen van maandag. (ik doe MBA naast mijn werk.) Maar ik voel dat dit geen ideale tijden zijn om te leren..
Er is altijd wel tijd jedi.![]()
ik moet nog 20 k voor die CITV in een tank. Als ik nu ga spelen ben ik daar vanavond wel dus proberen ?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik zal vanavond Teamspeak bij me ouders installeren, dan kan ik iedergeval wel de orders van Dennis opvolgen. BF3 op me laptop moet ik nog werkende krijgen![]()
![]()
Goedzoquote:Op donderdag 24 november 2011 17:25 schreef wc-eend het volgende:
Ik zal vanavond Teamspeak bij me ouders installeren, dan kan ik iedergeval wel de orders van Dennis opvolgen. BF3 op me laptop moet ik nog werkende krijgen![]()
![]()
bof of got , wat is deze???? got zijn uber nerdjes (en nog slecht ook)
Op elke fokker past een bril.![]()
Yes! 595 meter headshot
Bij de weg, je kan blijkbaar niet zomaar in een tank stappen en de CITV plek vullen als je het zelf nog niet unlocked heb.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Nog even wat afmaken que werk en dan pizza in de oven. Daarna kom ik jullie wel even lastig vallen om een beetje prutsen met die soflam
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:25 schreef wc-eend het volgende:
Ik zal vanavond Teamspeak bij me ouders installeren, dan kan ik iedergeval wel de orders van Dennis opvolgen. BF3 op me laptop moet ik nog werkende krijgen, heb TS ook alleen maar aan staan om orders en tactics te horen. Dat werkte gister erg goed trouwens
.
phluphy for president!![]()
Dat is niet altijd even slim hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 17:25 schreef wc-eend het volgende:
Ik zal vanavond Teamspeak bij me ouders installeren, dan kan ik iedergeval wel de orders van Dennis opvolgen. BF3 op me laptop moet ik nog werkende krijgenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even slim hoor![]()
![]()
hahhahaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:08 schreef Jorwol het volgende:
Dennis moet je gewoon lekker laten aankloten met z'n mijnen, gaat altijd wel goed![]()
edit: nvmOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Natuurlijk. En je moet geloof ik wel een hele erg brakke headset uit '95 hebben als hij het 'niet ondersteunt'quote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je met TS ook het geluid van de game horen als jouw headset dat ondersteunt?
Conscience do cost.![]()
Als je op die plek wilt zitten moet je hem idd zelf geselecteerd hebben staan dacht ik,quote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, je kan blijkbaar niet zomaar in een tank stappen en de CITV plek vullen als je het zelf nog niet unlocked heb.
Of alleen geunlockt maar dat heb ik nog niet kunnen proberenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ja die mijnen allemaal heel leuk maar als tank krijg je dan bijna nooit repairs.
Ik heb wel eens met 3 engi's in een squad gezeten en dat was 3 maal mijnen gooien.
En ik moest maar uit de tank stappen om ammo te gevenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Hahahaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:25 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja die mijnen allemaal heel leuk maar als tank krijg je dan bijna nooit repairs.
Ik heb wel eens met 3 engi's in een squad gezeten en dat was 3 maal mijnen gooien.
En ik moest maar uit de tank stappen om ammo te geven![]()
Nja weet ik veel. Nu nog ff een leuke headset kopenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Natuurlijk. En je moet geloof ik wel een hele erg brakke headset uit '95 hebben als hij het 'niet ondersteunt'![]()
![]()
Alleen geunlocked hebben. Je kan zo in een 'volle' tank stappen die langs komt rijden. Dat begrijp ik uit de omschrijving op battlelog.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je op die plek wilt zitten moet je hem idd zelf geselecteerd hebben staan dacht ik,
Of alleen geunlockt maar dat heb ik nog niet kunnen proberen![]()
Allebei matige spelers tbh.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: