Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op clanbase: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554 Info: Dennis3D of jpjedi
enige wat ik heb is dat hij af en toe terug gaat naar mn desktop.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
Gisteren zat ik in een server met een rank 57 en een rank 64
Ik heb tot nu toe maar 1 probleempje sinds de patch, hij switch niet meer automatisch naar de game vanuit battlelog, ik moet dan op het icoontje in de taakbalk klikken.
enige wat ik heb is dat hij af en toe terug gaat naar mn desktop.
De bug van eerste keer starten is gegarandeerd crash, zou verholpen moeten zijn. Dat is bij mij niet het geval. Daarnaast duurt het laden van een map nu langer, terwijl dit juist korter zou moeten zijn na de patch
Ik heb nergens last van en speel op ultra Nooit gedacht dat het gewoon aan jullie eigen computer ligt ?
Nog maar 2 a 3 keer gecrashed maar dat kwam door de server zelf.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Is 't misschien een puik plan om eens een handleiding van de servers te lezen, de FAQ's van je host of te googlen? Kbedoel je huurt natuurlijk zo'n server als je weet wat je doet..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Op woensdag 23 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende: Ik heb nergens last van en speel op ultra Nooit gedacht dat het gewoon aan jullie eigen computer ligt ?
Mwah, ik verdenk DICE toch van enkele foutjes aan hun kant. In het begin had ik continue disconnects van de server. Sinds ruim een week helemaal geen last meer van (dus wellicht wat updates aan de server side). En tja, dat het laden na de patch opeens langer duurt dan daarvoor, dat lijkt me niet aan mijn hardware te liggen (het ging immers eerst wel sneller). Dat van die crash bij eerste keer opstarten hebben naar mijn weten heel veel mensen last van als ik dat zo lees op diverse fora.
Voor de rest heb ik geen problemen hoor en loopt het spel lekker soepel met een lekkere fps
Soms is BF3 zo'n ongelofelijk kutspel hè! Kom je bij van klapjosti's in het team, bah! Alleen op de BoF server lijkt er tactiek en teamwork mogelijk te zijn..
Op woensdag 23 november 2011 12:30 schreef Jorwol het volgende: Soms is BF3 zo'n ongelofelijk kutspel hè! Kom je bij van klapjosti's in het team, bah! Alleen op de BoF server lijkt er tactiek en teamwork mogelijk te zijn..
Moet je eens op een hardcore server komen vol met noobs of triggerhappy stuiterballen, dan heb je 1 groot teamkill festival
Er spelen inderdaad te veel mensen hardcore die eerst nog maar eens flink moeten oefenen op normal. In de andere BF's ben ik nooit zo vaak geteamkilled
Is 't misschien een puik plan om eens een handleiding van de servers te lezen, de FAQ's van je host of te googlen? Kbedoel je huurt natuurlijk zo'n server als je weet wat je doet..
Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef ems. het volgende: Er spelen inderdaad te veel mensen hardcore die eerst nog maar eens flink moeten oefenen op normal. In de andere BF's ben ik nooit zo vaak geteamkilled
CoD heeft voornamelijk bijgedragen aan triggerhappy volk
Op woensdag 23 november 2011 12:41 schreef ems. het volgende: Er spelen inderdaad te veel mensen hardcore die eerst nog maar eens flink moeten oefenen op normal. In de andere BF's ben ik nooit zo vaak geteamkilled
Valt allemaal wel mee. Wellicht 1x in de 2 potjes, hoort er bij en is wel zo realistisch.
Vind het wel jammer dat jullie alleen op normaal spelen, komt er wellicht nog eens een HC server (bij BoF)? Sinds cod4 speel ik alleen HC eigenlijk (ook BFBC2), is een stuk leuker naar mijn mening
Op woensdag 23 november 2011 12:15 schreef genakt het volgende: Ik heb nergens last van en speel op ultra Nooit gedacht dat het gewoon aan jullie eigen computer ligt ?
Ik speel ook op ultra, maar ik heb nog wel last van groene flitsen. Jij niet? Welke GPU heb je? En welke driver?
Sowieso...die BF3 special drivers zijn echt ruk gewoon! In-game werken ze wel ok (op groene flitsen na), maar alles daarbuiten is dik drama. Ik heb volgens mij die 285.62 driver.
Ik speel ook op ultra, maar ik heb nog wel last van groene flitsen. Jij niet? Welke GPU heb je? En welke driver?
Sowieso...die BF3 special drivers zijn echt ruk gewoon! In-game werken ze wel ok (op groene flitsen na), maar alles daarbuiten is dik drama. Ik heb volgens mij die 285.62 driver.
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...
De nvidia BF3 drivers zijn bagger inderdaad. Ik haal met de oude (.38) betere prestaties en geen gezeik met zwarte vlakken.
Op ultra heb ik voldoende FPS maar alles lijkt wat loom.. ik heb het op high gezet omdat dat voor mijn gevoel scherper speelt. Echt beeldkwaliteit verschil merk ik niet.
Groene flashes heb ik al tijden geen last meer van. Het enige waar ik nog wel eens last van heb is een flikkerende achtergrond óf zwart knipperende bosjes bij het starten van Caspian, en dat gaat vanzelf weg, ik heb de huidige Nvidia béta driver.
Groene flitsen zijn geen driverprobleem he. Je graka trekt het niet, je moet hem iets minder overclocken...
?? Ik heb DEZE kaart, en die heb ik juist vers gekocht omdat die wat hoger geklokt is dan de standaard versie. Om deze dan te moeten onderklokken om een game te kunnen spelen vind ik wel wat schraal. Weet je zeker dat dit de enige mogelijkheid is?
Als ik een beetje internet-research doe dan lees ik toch veel mensen die verschil merken met verschillende drivers...dus kan me bijna niet voorstellen dat het daar niet mee te maken heeft.
Ook lees ik dat vsync in je GPU menu uitgeschakeld kan worden om groene flashes te voorkomen. Dat kan ik eens proberen.
Op woensdag 23 november 2011 14:20 schreef very het volgende: Ook lees ik dat vsync in je GPU menu uitgeschakeld kan worden om groene flashes te voorkomen. Dat kan ik eens proberen.
En "blooming" uitschakelen zag ik, ga ik vanavond even proberen ..
en nieuwste beta driver van nvidia
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Bij mij heb ik na die patch wel ineens vreemde zaken zoals lichamen/items die blijven zweven nadat een gebouw is ingestort, stukken muur die door een andere muur zichtbaar zijn..
Dat snap ik, maar waarom een lagere resolutie dan dat mogelijk is?
tijdelijk 21 inch
ik heb je clanleader gemaakt dus je kan zelf ook het team managen. We moeten minimaal 6 leden hebben die 24 uur zijn ingeschreven op clanbase om ons te kunnen aanmelden op de Euro CQ ladder.
ik heb je clanleader gemaakt dus je kan zelf ook het team managen. We moeten minimaal 6 leden hebben die 24 uur zijn ingeschreven op clanbase om ons te kunnen aanmelden op de Euro CQ ladder.
Okee Zie nu dat we er 7 hebben maar die zijn nog niet 24 uur ingescherven.
Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef dennis3d het volgende: War Mensen die meewillen doen tot nu toe Dennis3d FireFox1 wc-eend Civilian Sideshowbobbie Jedi Longcat VanRuss drumstickNL Augustus_Thijs rubbels
Kan er wel bij maar kan niet altijd . Trouwens al 4 jaar ingeschreven
Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef dennis3d het volgende: War Mensen die meewillen doen tot nu toe Dennis3d FireFox1 wc-eend Civilian Sideshowbobbie Jedi Longcat VanRuss drumstickNL Augustus_Thijs rubbels
War Mensen die meewillen doen tot nu toe Dennis3d FireFox1 wc-eend Civilian Sideshowbobbie Jedi Longcat VanRuss drumstickNL Augustus_Thijs rubbels genakt Reserve
War Mensen die meewillen doen tot nu toe Dennis3d FireFox1 wc-eend Civilian Sideshowbobbie Jedi Longcat VanRuss drumstickNL Augustus_Thijs rubbels genakt Solique Reserve
Wat een site.. ik zit me rot te zoeken naar een knopje "about".. Want ik heb geen idee wat 't is.. Ik zou zeggen een LAN-party, maar dan snap ik de busreis weer niet enzo
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Wat een site.. ik zit me rot te zoeken naar een knopje "about".. Want ik heb geen idee wat 't is.. Ik zou zeggen een LAN-party, maar dan snap ik de busreis weer niet enzo
War Mensen die meewillen doen tot nu toe Dennis3d FireFox1 wc-eend Civilian Sideshowbobbie Jedi Longcat VanRuss drumstickNL Augustus_Thijs rubbels genakt Solique Reserve En aanmelden op Clanbase. http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554