vis?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Kut, iCallrecorder werkt niet. Iemand een andere optie?
Het is gewoon een inzending van een consument voor die post it wedstrijd, verder niets met een marketeer te maken. Echter kan het wel eraf worden gehaaldquote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef JeMoeder het volgende:
Ik denk eerder dat dit:
1. een oude marketeer is zonder kennis van internetmemes
2. een jonge marketeer is die zijn werkgever zat is en dus Nokia trollt met pedobear
Niemand durft te bekennen dat ze op FOK! posten/lezen?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef t-8one het volgende:
Niemand durfde tijdens zo'n meeting natuurlijk te zeggen waar hij die beer van kent
Want die beer loopt alleen op fok rond?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand durft te bekennen dat ze op FOK! posten/lezen?
Dan ben je idd de band met je klant kwijt.
Daar moest ik ook aan denken iddquote:Op woensdag 23 november 2011 11:16 schreef marcel-o het volgende:
tijdens de Olympische spelen was t ook al raak.
incl een computer onderdelen zaak
Nee, maar daar ken ik m toevallig van, je bedoelt dus eigenlijk te zeggen dat hij op meer plekken bekend is als pedobear, en dat er toch niemand bij Nokia is die het als zodanig herkent?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:24 schreef t-8one het volgende:
[..]
Want die beer loopt alleen op fok rond?
Die beer is intercontinentaal bekend ja...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar daar ken ik m toevallig van, je bedoelt dus eigenlijk te zeggen dat hij op meer plekken bekend is als pedobear, en dat er toch niemand bij Nokia is die het als zodanig herkent?
Dat zeg ik: band met de klant kwijt.
ik zou me voor de oorspronkelijke bron wel schamen ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar daar ken ik m toevallig van, je bedoelt dus eigenlijk te zeggen dat hij op meer plekken bekend is als pedobear, en dat er toch niemand bij Nokia is die het als zodanig herkent?
Pedobear is over het hele internet een hype (geweest) hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
yup, google er maar eens opquote:Op woensdag 23 november 2011 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, kennelijk werd de knipoog-opmerking over FOK! niet begrepen...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pedobear is over het hele internet een hype (geweest) hoor.
of juist welquote:Op woensdag 23 november 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ah, het zijn gewoon ingezonden afbeeldingen van deelnemers blijkbaar, dan is het niet echt heel opzettelijk lijkt me.
Wat heb je gezegd dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
Net van de telefoonNokia wil me niet doorverbinden maar de vriendelijke mevrouw die ik aan de telefoon had wilde me wel vragen of ik een mail wilde sturen.
Ja doeg, ik bel jullie alen ik zit op mijn Smartpwn. Ze belt me zometeen terug
en stuurt een mail naar PR
Dat kan best -- zeker als het een facebookpagina betreft. Die wordt vaak door een enkele persoon binnen een bedrijf beheert.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:12 schreef Leandra het volgende:
OMG, wat dom.
En het kan toch niet zo zijn dat slechts 1 persoon beslist hoe de pagina er uit komt te zien?
Als dit door meerdere mensen beoordeeld en goedgekeurd is dan weet je gelijk hoe het komt dat Nokia de strijd om de moderne mobiele telefoon aan het verliezen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |