Die welquote:
Stand November 2011:quote:
Klopt. Little Big Man.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:56 schreef Asap het volgende:
Nee wist ik ook wel, dat is die film over een man in het ziekenhuis die vertelt over zijn leven etc.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:02 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Mr Nobody(Jared Leto)
quote:A faded country music musician is forced to reassess his dysfunctional life during a doomed romance that also inspires him.
Dat weet ik niet, film is niet goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:47 schreef Tem het volgende:
Die gast zat ook in The Soprano's toch?
Wilde gok.
When Harry met Sally?
Welquote:
Waarom weten jullie deze film zo snelquote:
ken je klassiekersquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Asap het volgende:
[..]
Waarom weten jullie deze film zo snel(of kennen überhaupt
)
quote:trained for two months before the 30-day shoot began. She was also chosen over 300 other women to be cast in the film. It was her first audition.
quote:Diana Guzman: Now that I've got school covered, I've only have the world outside these walls to fuck up.
quote:A poster for **** can be seen in The Bourne Identity, when Matt Damon and Franka Potente drive through Paris.
quote:Adrian: [after kissing Diana for the first time] You taste sweet.
Diana Guzman: Funny. I always thought of myself as salty.
Adrian: You are wrong. You're sweet.
Michelle?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef picodealion het volgende:
In Blacktino speelt ze, niet voor de eerste keer, met Danny Trejo.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:25 schreef Asap het volgende:
1 Sound of Music?![]()
2 The Jungle Book?![]()
3 Mirrormask?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vorige keer was die andere bekende Roemeense film dus dan zal het nu California Dreamin' zijn.
Ik ken niet eens een 3equote:Op woensdag 23 november 2011 15:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]![]()
Dat is veruit de onbekendste van de drie. Ik ben redelijk zeker dat je de laatste wel kent.
De tweede is wel van Medem, Lucia y el Sexo om precies te zijn. De eerste is Katalin Varga.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Izganie![]()
en voor die Spaanse gok ik op Tierra.![]()
Het derde plaatje bedoel ik. Vozvrashchenie ken je toch wel? De voorganger van Izgnaniequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef Gillingham het volgende:
Death Proof en Planet Terror? (als we dan toch met Tarantino bezig zijn)
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef Gillingham het volgende:
Kill Bill vol. 1 en Kill Bill vol. 2 zou dan natuurlijk net zo goed kunnen.
Stop maar met QT antwoorden te geven, heb het niet zo op die man. Nieuwe screens komen eraan.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef picodealion het volgende:
Four Rooms en Inglourious Basterds.
Maar serieus, ik kan niks maken van die shots.
Bovenste heb je wrs wel gezien.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef victorinox het volgende:
Beide plaatjes komen mij niet bekend voor, waarschijnlijk de films niet gezien.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:
Ik denk dat ik weet welke scene dat is maar ik kan er niet opkomen welke film..
American Psycho?
quote:
Met Gary Busey?quote:
Ziet dit eruit als een zwart-wit film?quote:
jaja, duidelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een zwart-wit film?
En valt het je niet op dat Curtis bijna 30 jaar ouder is
er was wel ooit een romcom met einstein als "cupido". Hoe heet die ook alweer?quote:
En als je op het jurk plaatje afging had je ook nog de verkeerde filmquote:
Curtis speelt een politiek figuur, Busey een honkballer/man van Monroe.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef picodealion het volgende:
Politiek figuur + Monroe = Kennedy?
je bedoelt die jacht op "communisten"in de jaren 50? Wie was dat ook alweer. Senator mcCarthy?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nicolas Roeg film.
[ afbeelding ]
Hij houdt van heksenjachten.
[ afbeelding ]
Hij was z'n hele carriere een New York Yankee.
Naja ver... Ze was 8 toen Ruth met pensioen ging. Het was Joe DiMaggio.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
babe ruth was toch ver voor Marilyn Monroe?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je bedoelt die jacht op "communisten"in de jaren 50? Wie was dat ook alweer. Senator mcCarthy?
Anders gaan we met jouw vraag verder?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:40 schreef hornage het volgende:
Excuus, internetstoring hier....
Ik bewaar deze vraag wel
Rare ideeën heb jijquote:Op donderdag 24 november 2011 10:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb steeds 't idee dat dat Jim Carrey is.
Jawis en warachtigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef Gillingham het volgende:
Tóch Twin Peaks: Fire Walk with Me?!
Dat mag ook van mijquote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
We kunnen nu ook doorgaan met jouw vraag, als je wilt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:03 schreef picodealion het volgende:
Enige films met Bacon die ik me voor de geest kan halen zijn Super en X-Men: First Class.
Geen flauw idee waar ik 'm nog meer in heb gezien.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
In JFK en Stir of Echoes misschien ook nog?
Nee, de dame in kwestie zit ook in What Women Want en The Wrestlerquote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Michelle Trachtenberg? Niet dat ik buiten de naam weet wie dat is
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een van de vele Steve Carrell films die ik niet ken
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef picodealion het volgende:
Die zit in The Ides of March met Gosling, maar verder geen idee.
quote:
quote:
quote:Set apart from her peers as a child due to her lazy eye, X’s only friend and confidant was a delicate doll encased in glass. Though as a young adult X has learned to control her lazy eye with glasses and contacts, her introverted tendencies always seem to hinder her search for the perfect friend. Her deep-rooted psychological problems slowly surface, however, and Adam is gradually driven away, leaving the vulnerable X in the company of amorous co-worker Polly. It soon becomes obvious to X that, though various acquaintances seem to have perfect traits, they never add up to a perfect whole — leading the creative and demented young girl to her own unique method of creating the perfect friend.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
was vorige maand niet horrormaand?![]()
Heatquote:Op donderdag 24 november 2011 15:16 schreef Gillingham het volgende:
In welke films spelen Robert de Niro én Al Pacino?
En De Niro ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef dyonvbaal het volgende:
charlie zit toch in arthur and the minimois of zoiets?
Dat zijn er 2quote:Op donderdag 24 november 2011 16:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Training Day
Hood of Horror ofzo
Dat maakt 3, volgens IMDb heeft hij alleen de soundtrack voor Old school gedaan. (zal nog even google'enquote:
nope, niet dat ik kan vindenquote:
buiten dat je geloof ik maar 2 antwoorden per post mag geven...quote:
Malibu's most wanted... was het inderdaad, maar asap was je al voorquote:Op donderdag 24 november 2011 16:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is die vreselijke film met Jamie Kennedy, iets met Malibu.
quote:
Ja, zag het net. Dat valt nog erg mee. Dacht dat ie veel obscuurder was.quote:
quote:
Scherp.quote:
Juist niet, daar zag ik het ook aan.quote:
Daar baalde ik al een beetje van.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Juist niet, daar zag ik het ook aan.
Ook Kutcher is ooit een knaapje geweestquote:Op donderdag 24 november 2011 16:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh, dit is nog een knaapje.
Dat is al 1 naam!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:56 schreef dyonvbaal het volgende:
nicholas cage
is dat weather man?
quote:
dat was toch met een meid in plaats van een jonge?quote:
Hehe, dat is waar ookquote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat was toch met een meid in plaats van een jonge?
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:01 schreef Tem het volgende:
Christopher plummer zat er dacht ik ook in.
Doen!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef picodealion het volgende:
Anders heb ik nog wel een opstarter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |