Gast, Voe is het ook met me eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is met Saekerhat nieuwe argumenten verzinnen, hier schieten we niks mee op.
Het is ook mooi hoe Enoh gewoon vaak kopduels wint van spelers die 3 koppen groter zijn dan hij (ik zet mijn lof gewoon door iets wat ik al 2 jaar doequote:
Ok daar kan ik niks tegen inbrengen... Ik respecteer je mening ineens wel moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, Voe is het ook met me eens.
1.50 wint van 1.90quote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook mooi hoe Enoh gewoon vaak kopduels wint van spelers die 3 koppen groter zijn dan hij (ik zet mijn lof gewoon door iets wat ik al 2 jaar doe)
[..]
Ok daar kan ik niks tegen inbrengen... Ik respecteer je mening ineens wel moet ik zeggen.
Kan niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb haar nu op de cam, en nu?
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef msnk het volgende:
Ik snap het gewoon niet... Waarom speelt Enoh nog bij Ajax? Waarom zet Frank hem in de basis? Er zijn soms van die beslissingen bij Ajax waar ik geen snars van snap... Zet er dan gewoon Klaassen neer. Niet zijn positie maar maakt hij tenminste speelminuten, erger dan Ebecilio wordt het niet
Net als die korte corners die ze 99% van de tijd deden. Al een tijdje niet meer gezien volgens mij gelukkig
Maak je je daar druk omquote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Straks komen de dagcijfers uit van aantal posts, zouden die heloef en chocalte chick weer top 2 zijn?
Nee ik heb de hele dag geslowchat in het sekssubforum.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Straks komen de dagcijfers uit van aantal posts, zouden die heloef en chocalte chick weer top 2 zijn?
Nee, maar ik maak me wel druk om die 2 als je altijd 400 + posts heb . Ik ben aardig.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Lorenzo niet op een foute bal kunnen betrappen?
Wat versta jij onder een foute bal? In eigen goal trappen?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ook niet. Enoh helaas wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
Verkeerde pot gezien?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
Zoals ik al dacht, hij deed precies waarvoor Lyon hem had betaald. Balverlies leiden op eigen helft en er vervolgens niet achteraan te rennenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ook veel Voe. Dus ook sexistisch.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens valt me wel op dat er in dit topic gekankerd wordt over Vermeer, Enoh en Ebecilio... Cruijff zijn visie maakt Ajacieden dus inderdaad racistisch
Wat is er seksistisch aan het geilen op een 14/16 jarige?. Ik heb eerlijk gezegd geen moment aan koken of iets dergelijks gedacht bij het zien van haar foto's.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook veel Voe. Dus ook sexistisch.
Voor jou is het erg, ik ben nog maar 16, ik mag het.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er seksistisch aan het geilen op een 14/16 jarige?. Ik heb eerlijk gezegd geen moment aan koken of iets dergelijks gedacht bij het zien van haar foto's.
Ik ben 14 lulquote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor jou is het erg, ik ben nog maar 16, ik mag het.
Zei ik 16? I'm 13, what is this? De c-tjes doen het trouwens idd erg goed bij Ajax.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben 14 lulen het is nou niet zo dat ik veel volwassener probeer te posten.
Ohhh, that explains..quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zei ik 16? I'm 13, what is this? De c-tjes doen het trouwens idd erg goed bij Ajax.
Ik verdien inderdaad wel een schouder klopje. Ik ging gewoon serieus de discussie aan met Smoofie, maar na zijn 20ste one liner ben ik maar weer teruggezakt op mijn 14 jarige niveauquote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Delftenaren zijn sowieso een stuk volwassener, lil. Daar komt het door.
Je zusje zei dat je ouder was.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdien inderdaad wel een schouder klopje. Ik ging gewoon serieus de discussie aan met Smoofie, maar na zijn 20ste one liner ben ik maar weer teruggezakt op mijn 14 jarige niveau
noooooquote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben 14 lulen het is nou niet zo dat ik veel volwassener probeer te posten.
Komt er trouwens een goede lichting van 14 jarige spelers door bij Ajax "Random Ajax link"
Uhm..dan was het niet je zusjequote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het down syndroom dus er komt wel meer onzin uit haar mond
haar mond![]()
²
Tijdelijke interruptie.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom post jij hier, je was gestopt
Dat was z'n broertje.quote:
Dat komt omdat het er zo veel zijn dat het niet meer opvaltquote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
quote:De Boer: Aissati serieuze optie
Frank de Boer haalt Ismail Aissati waarschijnlijk terug bij de A-selectie van Ajax. "Hij is een serieuze optie en doet het ook heel goed. Het zou best kunnen dat ik hem erbij haal", aldus de coach van de Amsterdammers vlak voor het duel tegen Olympique Lyon tegenover Sport 1.
Ajax heeft te kampen met veel blessures, waardoor middenvelder Aissati weer in beeld komt. De Boer noemde een terugkeer van spits van Mounir El Hamdaoui 'geen serieuze optie'.
Blijft ook een raar verhaal die gozer, maar hij is iig minder opstandig dan El Hamdaoui en er moet nou eenmaal wat gebeuren met alle blessures.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:58 schreef Smoofie het volgende:
EL Hamdaoui moet gwn terug. Daarmee hadden we gewonnen .
er was iets voorgevallen tijdens een trainingskamp in het begin van t jaar. wat weet ik niet meer preciesquote:Op woensdag 23 november 2011 00:57 schreef The_Groove het volgende:
Snap nooit waarom Aissati geen eerlijke kans heeft gehad van De Boer. Aissati is verhuurt onder Jol's beleid. Toen Aissati weer terugkwam was hij de beste speler van het Vitesse van vorig jaar.
Heb ook nooit iets gelezen dat De Boer en Aissati gebotst waren oid?
Hij heeft nooit wat gepresteerd bij Ajax en weigerde naar Vitesse te vertrekken voor een jaarsalaris van 1 miljoen en toen ze nog een club voor hem vonden was hij ineens onbereikbaar ergens in Marokko. Het lijkt er een beetje op alsof hij en El Ham tegen elkaar hebben gezegd 'laten we samen Ajax uitmelken in Jong Ajax'. Daarbij zie ik het ook niet in hem zitten en denkt De Boer daar ook zo over blijkbaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:57 schreef The_Groove het volgende:
Snap nooit waarom Aissati geen eerlijke kans heeft gehad van De Boer. Aissati is verhuurt onder Jol's beleid. Toen Aissati weer terugkwam was hij de beste speler van het Vitesse van vorig jaar.
Heb ook nooit iets gelezen dat De Boer en Aissati gebotst waren oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |