Jij bent inderdaad zo iemand die Enoh afrekent op een gele kaart behaald door een te korte pass van een mede speler en daarmee Ajax red. Ach ja ieder zijn eigen visie, maar ik sta gelukkig positiever naar Ajax toe. Het lijkt me helemaal niks om Ajax wedstrijden te kijken om de slechte dingen te benoemen ipv het zoeken naar leuke/goede dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik meen het ook. Vooral Enoh en egodombokutimbobalverliesilio zuigen.
Laat hem eerst maar eens leren voetballen. Vaak komt balverlies ook door hem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad zo iemand die Enoh afrekent op een gele kaart behaald door een te korte pass van een mede speler en daarmee Ajax red. Ach ja ieder zijn eigen visie, maar ik sta gelukkig positiever naar Ajax toe. Het lijkt me helemaal niks om Ajax wedstrijden te kijken om de slechte dingen te benoemen ipv het zoeken naar leuke/goede dingen.
Hoeft hij ook niet te kunnen, als 3e bankspeler.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]Man, als Enoh bij Ajax speelt vraag ik me soms zelf af of ik me niet moet opgeven bij Ajax, tering man, hij kan niet eens normaal schieten.
Hij heeft een periode gehad dat het niks meer was nee, maar dat is ook niet meer aan de orde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens leren voetballen. Vaak komt balverlies ook door hem.
TOch is hij meer een NAC spelertje dan Ajax.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft een periode gehad dat het niks meer was nee, maar dat is ook niet meer aan de orde.
Vandaag was hij anders prima en van zeer toegevoegde waarde om balletjes te onderscheppen en spelers weg te zettenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]Man, als Enoh bij Ajax speelt vraag ik me soms zelf af of ik me niet moet opgeven bij Ajax, tering man, hij kan niet eens normaal schieten.
Ik zie hem over een paar jaar wel bij Chelsea voetballen, vervanger van Essien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOch is hij meer een NAC spelertje dan Ajax.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie hem over een paar jaar wel bij Chelsea voetballen, vervanger van Essien.
Dat mag je vinden, al vind ik het dan wel weer spijtig dat Lodeiro voor jou niet meer stuk kan zonder ook maar iets te hebben laten zien. Ok tegen Nac speelde hij een goede wedstrijd, maar mocht hij ook volledig in vrijheid spelen en liep hij zich alsnog meerdere malen vast.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOch is hij meer een NAC spelertje dan Ajax.
Lodeiro heeft 100x meer techniek en potentie dan Enoh manquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, al vind ik het dan wel weer spijtig dat Lodeiro voor jou niet meer stuk kan zonder ook maar iets te hebben laten zien. Ok tegen Nac speelde hij een goede wedstrijd, maar mocht hij ook volledig in vrijheid spelen en liep hij zich alsnog meerdere malen vast.
Dit keer was het een domme gele kaart ja, maar in de competitie bestaan zijn gele kaarten voor 80% uit noodrem acties na een ziekenhuisbal van een medespeler. Zo ook dit weekend weer tegen Nac.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Vandaag was hij anders prima en van zeer toegevoegde waarde om balletjes te onderscheppen en spelers weg te zetten
Hij zette trouwens toch die speler weg zonder een penalty te veroorzaken? Of was dat iemand anders?
Verder hield ik wel mijn hart vast nadat hij weer geel kreeg
Correctquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit keer was het een domme gele kaart ja, maar in de competitie bestaan zijn gele kaarten voor 80% uit noodrem acties na een ziekenhuisbal van een medespeler. Zo ook dit weekend weer tegen Nac.
Volwassen, en rustig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik kon pas vanaf de 82e minutt kijken. Hoe deed Janssen het?
9 van de 10x is zo'n ziekenhuisbal van hemzelf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit keer was het een domme gele kaart ja, maar in de competitie bestaan zijn gele kaarten voor 80% uit noodrem acties na een ziekenhuisbal van een medespeler. Zo ook dit weekend weer tegen Nac.
Redelijk onzichtbaar, maar ook geen ballen weggegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Self-Catering het volgende:
Dus ook geen toevoeging in dit geval?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Redelijk onzichtbaar, maar ook geen ballen weggegeven.
Dus dan moeten we een technische speler hebben die ook ballen kan afpakken. Hebben we nog 10 miljoen over?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lodeiro heeft 100x meer techniek en potentie dan Enoh man
Ja. Voor Douglas zodat Jan CVM kan spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus dan moeten we een technische speler hebben die ook ballen kan afpakken. Hebben we nog 10 miljoen over?
opende wel een paar keer goed op ebecilio (quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Self-Catering het volgende:
Was wel een 'leider' op het middenveld .. was erg rustig aan de bal ..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Dus ook geen toevoeging in dit geval?
Onzin eind vorig seizoen ben ik het inderdaad met je eens dat het eng was als Enoh aan de bal kwam, maar dit seizoen is hij (spijtig) genoeg bijna de meest vooruit denkende middenvelder ipv tikkie terug op Vermeer. Wel kan zijn handelingsnelheid nog een stuk omhoog. Ach deze discussie heb ik al vaker met je gevoerd volgens mij en ik krijg je toch niet overtuigd dus fuck itquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9 van de 10x is zo'n ziekenhuisbal van hemzelf.
Speelde de bal een aantal keer geweldig in de loop mee, alleen Ebecilio deed er weinig mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Dus ook geen toevoeging in dit geval?
Das meer een controleur.. geen speler die ballen onderschept.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Hell, al halen ze Elm van AZ. Is ook stukken beter dan Enoh.
Makelele speelt ook nog bij Paris dacht ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Hell, al halen ze Elm van AZ. Is ook stukken beter dan Enoh.
Kan hij ook. Enoh schopt er gewoon op los met de hoop dat de bal er ook bij zat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das meer een controleur.. geen speler die ballen onderschept.
flikker toch op johquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan hij ook. Enoh schopt er gewoon op los met de hoop dat de bal er ook bij zat.
Enoh_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enoh ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef HeatWave het volgende:
Enoh werkt tenminste, Eriksen loopt als een ballerina te kloten, en Ebicilio heeft niets bij Ajax te zoeken....
Ik kreeg vandaag weer ff het gevoel dat Ebecilio was omgekocht door zijn directe tegenstanderquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef HeatWave het volgende:
Enoh werkt tenminste, Eriksen loopt als een ballerina te kloten, en Ebicilio heeft niets bij Ajax te zoeken....
En dat + je wens voor een oliefiguur bij Ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |