Real hoefde gisteren ook niet, al als 1ste in de poule geplaatst. 6-2...quote:Op woensdag 23 november 2011 08:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op 7–12 weer 0–0.
Ajax met bbz net als in bernabeu, en real dat niet echt hoeft. Komt goed
Zagreb kan er ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Real hoefde gisteren ook niet, al als 1ste in de poule geplaatst. 6-2...
Ja, maar nu moet Lyon dus tegen dat kutzagreb.....quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zagreb kan er ook helemaal niets van.
Verliezen zullen we maar ik denk dat we de schade wel beperkt weten te houden.
Ze moesten gisteren ook in principe winnen en je zag tot t laatste kwartier niet echt een ploeg die vocht hoor zijn kans. Ik zie Lyon niet met 4-0 winnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet Lyon dus tegen dat kutzagreb.....
Net zoals ze gisteren vol aan de bak moesten? Die ploeg is nog in een grotere vormcrisis dan Ajax.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:29 schreef Burrito het volgende:
Lyon gaat vol aan de bak tegen Zagreb. Die kunnen daar best met 5-0 winnen.
Ik zag Spanje ook niet met 12-1 winnenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze moesten gisteren ook in principe winnen en je zag tot t laatste kwartier niet echt een ploeg die vocht hoor zijn kans. Ik zie Lyon niet met 4-0 winnen.
Dat is ook zo. Maar je hebt het tenminste nog in eigen hand. Van te voren zou ik hier echt blij mee zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag Spanje ook niet met 12-1 winnen.
Nee, het zou in principe wel goed moeten zitten, maar het is zo zonde dat ze er niet gewoon ff 1 hebben ingeprikt.
Zagreb is wel erg zwak hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 09:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Net zoals ze gisteren vol aan de bak moesten? Die ploeg is nog in een grotere vormcrisis dan Ajax.
Ja, dat staat buiten kijf. Met deze selectie de knockoutfase halen is eigenlijk te gek voor woordenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar je hebt het tenminste nog in eigen hand. Van te voren zou ik hier echt blij mee zijn.
Zo zie je maar hoe belangrijk een goede keeper isquote:Op woensdag 23 november 2011 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat staat buiten kijf. Met deze selectie de knockoutfase halen is eigenlijk te gek voor woorden.
tegenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Real hoefde gisteren ook niet, al als 1ste in de poule geplaatst. 6-2...
True, maar Real KAN ons ook gewoon met 6-0 oprollen als ze willen, nou denk ik niet dat ze willen, maar helemaal 100% gerust ben ik er niet op.quote:
Zijn gefaalde aannames en verspeelde dribbels ben ik van hem gewend en kon ik bij mezelf denken 'Tja op de bank zit weinig veel beters', maar zijn constante balverlies op eigen helft wekte toch wel weer de nodige frustratie bij me opquote:Op woensdag 23 november 2011 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
Nu ben ik geen voetbalkenner eerste klas maar als je ziet dat bijv. een Ebecilio de voorkeur blijft krijgen en nog een behoorlijk positief rapport na de wedstrijd krijgt van Frankie, ga ik langzamerhand steeds meer twijfelen
Klopt. Lyon won er thuis ook moeizaam van. Maar goed, voetbal is geen wiskunde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |