en je achteruitkijkspiegel zien trillenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
In de auto, goede stereo, en dan langzaam de interieurdelen horen rammelen. Niet omdat ze niet vastzitten, maar door de bass.
Dat ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en je achteruitkijkspiegel zien trillen
quote:
Nee, en nee. Ik veracht mijn nieuwe kapsel altijd, sowieso, maar het is nog niet af, dus wie weet wordt het beter...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
pics van je nieuwe kapsel
dit is een remix ik kon de ' normale' niet vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Dit belooft een bazennummer te worden.
Kun je dan niet beter gewoon gaan mixen?quote:
Wat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Nee, en nee. Ik veracht mijn nieuwe kapsel altijd, sowieso, maar het is nog niet af, dus wie weet wordt het beter...
LET ME IN OR I GET PSHYICAL WITH YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Ze vindt dat ze het niet goed gedaan heeft en is nu op internet aan het verdiepen hoe dan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat.
Je bent best lang weggeweest maar jij moet even een rustpauze nemen voor de tweede helft? Of is ze ook voetbal aan het kijken?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze vindt dat ze het niet goed gedaan heeft en is nu op internet aan het verdiepen hoe dan wel
Ai...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze vindt dat ze het niet goed gedaan heeft en is nu op internet aan het verdiepen hoe dan wel
Wat een drama.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef SiIk het volgende:
Ik baal zo dat m'n werk nog niks heeft laten horen. Had gewoon de hele avond kunnen werken.
Fap zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |