Oh das wel heel erg niet netjes neequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dat stuk van het bed gehaald werd toen de pomp er aan te pas kwam vond ik ook heel vervelend. Ineens hang je letterlijk op het randje.
En toen ze na de bevalling met Sasha wegrenden en ik in mijn uppie, met wijdopen doos, daar in die beugels hing kon ik er dus ook niet uit want ik was onherroepelijk van dat bed gelazerd.![]()
maar er ad wel even een lakentje overheen gemogen van mij. Ik heb vlgs mij ook echt zo'n
-blik gegeven aan de arts(-assistent) die zijn kop om de hoek van de deur stak.
Jep. Althans, vandaag nog niet echt. Ik denk dat 'ie lekker ligt te pittenquote:Op woensdag 23 november 2011 07:42 schreef Troeta het volgende:
23 weken al kuukske, wat leuk! Voel je de baby al veel?
Of Bubbaquote:Op woensdag 23 november 2011 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben ook héél benieuwd naar wat Asy bij zich draagt. Misschien wel een tsjikkie voor Pietertje of Smurf..
SPOILER: help :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als banden?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Zoë23 het volgende:
De afgelopen nachten doet mn BM vaakpijn, alsof iemand mn BM van onder stevig vastpakt ofzo. Wat kan dit zijn?
Ja precies. Daarom ben ik er zo huiverig voor!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:38 schreef NotTheSame het volgende:
Volgens mij niet Kuuks, ik heb em in ieder geval nog nooit gehad... Maar ik heb verhalen gelezen erover... En dan heb ik echt heel erg medelijden met de mensen die het wel moeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |