abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104701809
2 uur persen :o ik vond 70 minuten echt een hel, laat staan 2 uur :X

Ik wist na 2 persweeen dat het nergens over ging en dat er iets niet goed zat. Ook de voelde ik de weeen niet aankomen echt. Terwijl het persen bij Mette als een oergevoel voelde en als appeltje eitje aanvoelde.
Daarom gaf ik het gelijk aan, maar die arst ass.. weigerde daar gehoor aan te geven. Naderhand heb ik dat wel vervelend gevonden. Ik had dit graag na willen bespreken tijdens de controleafspraak.. Inmiddels heb ik er al wel vrede mee.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104707498
Goedemorgen op deze nieuwe woensdag mijlpalendag!!

23 weken *O*

Asy vandaag de SEO. Spannend :* !!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104707635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dat stuk van het bed gehaald werd toen de pomp er aan te pas kwam vond ik ook heel vervelend. Ineens hang je letterlijk op het randje.
En toen ze na de bevalling met Sasha wegrenden en ik in mijn uppie, met wijdopen doos, daar in die beugels hing kon ik er dus ook niet uit want ik was onherroepelijk van dat bed gelazerd. :X :D maar er ad wel even een lakentje overheen gemogen van mij. Ik heb vlgs mij ook echt zo'n :') -blik gegeven aan de arts(-assistent) die zijn kop om de hoek van de deur stak. :+
Oh das wel heel erg niet netjes nee
Hier werd er wel een deken over me heengelegd. Maar toen iedereen wegrende met.floris was er nog wel een verpleegkundige bij me. Dat was wel fijn.
Hoewel als t niet zo ewa geweest waarschijnlijk ook prima was geweest, had gelukkig niet door hoe het met floris ging (zooo slecht ging t ook weer niet.met m hoor, dit klinkt wel dramatisch :D gyn was wel beetje in paniek dat de kinderarts er nog niet was. Er moest vocht uit de longen geperst worden. Hij ademde dus ook niet echt na de geboorte. Door de pomp is is in 20minuten geboren, terwijl hij nog.hoog.in het geboortekanaal lag, hierdoor was.niet alle vocht eruit geperst. Way normaal dus door t bevallen gebeurd. Zo legde.de.vk het uit iig).
pi_104707641
Kuukske alweer 23 weken *O*

En asy succes bij de seo! Ben benieuwd wat t wordt!
pi_104707659
Goedemorgen dames! Ik denk dat ik alle voorgaande berichten nog gewoon maar even niet gelezen heb :') Ik ben er nog niet aan toe volgens mij :P

Gefeliciteerd met alle mijlpalen vandaag! En Asy succes met je SEO!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104707735
Precies Claudia, als er een reden is dat die beugels niet mogen, zeg die reden dan, nu heb ik er als een klein kindje om gezeurd.
Klinkt echt niet leuk BE, echt jammer dat bevallingen vaak zo slecht begeleid worden.
Ik snap dat het voor hun heeeeeeel normaal is allemaal, maar voor bevallende vrouwen niet.
Ik ga dit keer een ander ziekenhuis proberen, hun hebben ook borstvoedingsprijzen gewonnen ofzo.

Oja, ik moest daarna op dat verlosbed nog slapen, dat lag echt niet lekker!!

Tx wickie!!

Succes Asy vandaag! Ben benieuwd!

23 weken al kuukske, wat leuk! Voel je de baby al veel?
pi_104707753
Asy! Spannend!!! Succes vandaag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104708036
Asy ik wil je heel veel succes wensen maar ook plezier met de SEO!
pi_104708102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 07:42 schreef Troeta het volgende:
23 weken al kuukske, wat leuk! Voel je de baby al veel?
Jep. Althans, vandaag nog niet echt. Ik denk dat 'ie lekker ligt te pitten :z.
  woensdag 23 november 2011 @ 08:20:07 #260
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104708171
Mijlpalendag! *O*

Kuukske 23 weken! :o

Asy de SEO! Ooooo ik ben zo benieuwd!

Marjolijntje: ik heb lekker ook bijna niks gelezen van gisteravond hoor ;).
pi_104708218
Ik ben ook héél benieuwd naar wat Asy bij zich draagt. Misschien wel een tsjikkie voor Pietertje of Smurf. 8-).
pi_104708250
Mijlpalendag *O*

17weken

Asy: veel plezier!
pi_104708269
*O* voor mijlpaal-woensdag.

Hier nog steeds baby in de buik. Geen rugpijn meer *O*. Ik ging gisteren verzitten op de bank en toen deed mijn rug heel hard *krak*. Ik ging door de grond van de pijn. Net toen ik - tegen beter weten in - een pijnstiller wilde pakken zakte de pijn en was-ie even later helemaal weg *O*

Nu lekker weer e en terug op bed. Slaappilletje van gisteravond lijkt nog een beetje te werken
pi_104708279
Zoë ben je al 17 weken ??? wat gaat dat snel !!!! Maar een jompel voor alle mijlpalen *O*
  woensdag 23 november 2011 @ 08:36:38 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104708346
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben ook héél benieuwd naar wat Asy bij zich draagt. Misschien wel een tsjikkie voor Pietertje of Smurf. 8-).
Of Bubba ;)

Gefeliciteerd De mijlpalen hier ook 39w... Ik hoop op geen bevallingen in de regio en morgen Mijn etappe inleiding/bevallingsproces door kan gaan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104708354
MJ: ja 't gaat snel! :) *O*

SB; lekker uitrusten!
pi_104708392
Asy, spannend! Succes vandaag! Benieuwd naar het muppetje dat je aan het bakken bent :Y

Ik had gisterenavond een wat gevoelige buik, onrustige nacht.. en ik kijk vanmorgen in de spiegel :') POEF, net alsof ik weer een week of 12 onderweg ben -O- bij Leia was dat ook zo vroeg, maar niet met nog geen 6 weken -O-

trekt wel weer weg (want opgeblazen darmen) maar sjee.. ben blij dat ik het al open heb gegooid op het werk.. voorlopig maar even geen jurkjes aan :')

SPOILER: help :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104708447
Asy, succes bij de SEO

SB, jezelf gekraakt? Fijn dat de pijn weg is. Morgen nog wel naar het zkh?

Mijlpalen *O*

Die beugels hadden ze bij mij ook uit. Om te rusten, en tijdens de persweeen dan met hulp van man&verpleegster mijn knieen optrekken. Er is bij mij ook heel wat rond mijn bed gespookt. Er stonden opeens 5 medici in de kamer (gyn, assistent, co, verloskundige en verpleegkundige) en er gebeurde van alles. Maar ze vertelden me ook dat de kleine in nood was, dus dan laat je ze wel begaan :{
  woensdag 23 november 2011 @ 08:45:03 #269
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104708453
Fijn dat de pijn nu weg is SB!

Evenstar, ik hoop ook dat jullie weer verder kunnen!

Orea: jahaaa daar is echt al wat te zien hoor! :)
  woensdag 23 november 2011 @ 08:45:17 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104708459
Mooi toch O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104708562
Asy en Inca: succes vandaag O+
Orea: ik vind je prachtig :* en die jurkjes staan je super :Y
pi_104708575
Mooi orea!! :Y
pi_104708591
De afgelopen nachten doet mn BM vaakpijn, alsof iemand mn BM van onder stevig vastpakt ofzo. Wat kan dit zijn? :?
pi_104708613
Ja maar jongens, zo'n buik al met net 5wk4dagen!!! Waar gaat dit eindigen... Ik was op het eind bij Leia ook echt een slagschip (incl. piepje als ik aan kwam lopen :'))
pi_104708618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Zoë23 het volgende:
De afgelopen nachten doet mn BM vaakpijn, alsof iemand mn BM van onder stevig vastpakt ofzo. Wat kan dit zijn? :?
Klinkt als banden?
pi_104708630
Grrr Orea en dan zeggen tegen mij dat t niets is om jaloers op te zijn terwijl t er gewoon mooi uitziet O+

En je jurk O+
pi_104708650
Zoe, misschien blaasontsteking? Dat kan tijdens een zwangerschap heel anders aanvoelen..
pi_104708693
Ja dat zou ook kunnen, zo lastig, al die andere pijntjes en gevoelens in je buik.

Kan voor de zekerheid altijd even urine bij de arts brengen
  woensdag 23 november 2011 @ 09:02:02 #279
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104708710
Mogguh :O !

Pokkenacht achter de rug, manlief die weer een compleet bos om aan het zagen was, inclusief schreeuwen in z'n slaap :') . Gelukkig moest ie om 7.00uur beginnen dus ik heb net nog wat geslapen. En anders doen we vanmiddag nog een powernap.

Asy vandaag de SEO! Succes meissie en ik ben ook wel benieuwd of het een mini-Harry is!

Orea, wat een mooi buikje O+ ! Tis misschien wel vroeg, maar wel mooi!

Zoë, wat jij benoemd klinkt voor mij als bandenpijn. Maar je weet, als je het zelf niet vertrouwd, even bellen naar de vk!

Mijlpalendag *O* *O* *O* !

Evenstar, hopelijk lukt het inleiden morgen wel! Hoe voel je je verder?

En SummerBreeze pijnvrij *O* !

Het hele verhaaltje van gisteravond heb ik met flarden meegelezen, maar ik denk toch maar dat ik het hou op: We zien het allemaal wel... Ik hoop gewoon dat bij een eventuele ziekenhuisbevalling er fatsoenlijk gecommuniceerd word, dat is al het halve werk.
pi_104708720
Asy succes!!

Inca vandaag ook een echo toch? Zo ja, succes!!

Orea, dat had ik bij Wies ook. Met 6 weken had ik al een enorme buik, net zo groot als bij Mette met 20 weken. Ik heb ook echt verhullende kleren gedragen de eerste 3 maanden. Daarna stopte de groei een tijd en werd het steeds minder opgezette buik en meer baby.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104708747
Iedereen (ook op werk) weet al dat ik zwanger ben.. dus echt verbergen hoeft niet.. maar jeeee :') ff wennen heur!

Zoe, blaasonsteking kan inderdaad ook! Even potje wegbrengen kan geen kwaad... :)
pi_104708820
Nts, das absoluut t belangrijkste! Hier ging.dat wel goed :D de gyn legde alles uit, helft heb k niet meegekregen maar ach :D

Ik zag nog meer mijlpalen, maar weet niet meer bij wie :')
pi_104708827
Wow Orea! Dat heb ik echt nog niet hoor! Mooi :D Wel vandaag 9 weken *O*

En *O* voor alle mijlpalen :*

Succes asy met de echo!

En nu op naar de garage, hopelijk vallen de kosten voor die deuk mee :).
  woensdag 23 november 2011 @ 09:10:40 #284
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104708833
Asy succes en veel plezier bij de SEO! Ben benieuwd of je een Harriët te zien krijgt!! O+

Inca ook een echo?! Succes! :*

Oh Orea wat een mooi buikie al!! En je jurk!! O+ O+ O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104708867
Orea, je bent mooi O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 november 2011 @ 09:17:09 #286
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104708960
Mooi Orea!

Ik wil toch nog even wat kwijt over de bevallingen:
Ik had waarschijnlijk het geluk alleen in het ziekenhuis te zijn om te bevallen, want de vk en verpleegster zijn niet bij mij weg geweest! Ook was mijn eigen vk mee en die is ook de hele bevalling aanwezig geweest. Zij heeft mij thuis al voorbereid wat er in het ziekenhuis zou gaan gebeuren.
Die steunen vond ik erg prettig, konden mijn loodzware benen heerlijk op rusten. Doordat er zoveel personeel was, heeft lief niet hoeven helpen met mijn benen, maar heeft mij weer geholpen met mijn hoofd omhoog voor het persen (overigens 1 uur en 40 minuten).
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 23 november 2011 @ 09:22:33 #287
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104709044
Orea, bij mij is dat ook telkens, dan zat ik nog vóór test-D-day en dan werd ik al gefeliciteerd door collega's :')

Wickie, wat lief dat je aan me denkt O+ vandaag de nekplooimeting idd, ben wel erg nerveus geloof ik, voelt echt als 'als deze goed is ben ik écht zwanger!' Ofzo. Slaat nergens op, maargoed :') dankjewel lieverd :*

Lieve lieve Asyyyyy, veel succes en ik hoop ook veel plezier zo!! :*
3!
  woensdag 23 november 2011 @ 09:30:04 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104709179
Asy en Inca, heel veel succes vandaag... Ik hoop dat het genieten wordt :Y

117/74, geen eiwit, totaal +5 kilo. Pieter okay en moeders okay, sticker binnen! :)

Wel wat meer rustmomenten in de dag inbouwen en het vriendje wat vaker inschakelen voor het betere gooi- en smijtwerk met Willem...

O ja, enne suikercurve over 2 weken :r
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 23 november 2011 @ 09:32:51 #289
348178 NotTheSame
pi_104709229
Flugel weer goedgekeurd *O* ... Suikercurve sucks, hopelijk is het gewoon allemaal goed!

Incantrix, succes met de nekplooimeting zometeen!

Ow ja, mental note to myself... GEEN Kitchen24 kijken om half 10 's ochtends... Nou heb ik honger }:| ...
  woensdag 23 november 2011 @ 09:35:55 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104709279
Toen ik wat zuur keek na het voorstel van de suikercurve zei hij al, ja zo kijken vrouwen nu altijd als ik dat zeg... Heb 'm gevraagd of ie ooit zelf geproefd heeft, was niet het geval, maar hij heeft beloofd dat hij er zelf ook eentje zou doen binnenkort om mee te kunnen praten :P

Toffe arts-assistent dit trouwens, die mag m'n bevalling wel doen...
pi_104709288
Mooi die stempel Fluug. Ennuhm.. is zo'n suikertoestand verplicht? :@.
  woensdag 23 november 2011 @ 09:38:48 #292
348178 NotTheSame
pi_104709323
Volgens mij niet Kuuks, ik heb em in ieder geval nog nooit gehad... Maar ik heb verhalen gelezen erover... En dan heb ik echt heel erg medelijden met de mensen die het wel moeten :* !
pi_104709335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 09:38 schreef NotTheSame het volgende:
Volgens mij niet Kuuks, ik heb em in ieder geval nog nooit gehad... Maar ik heb verhalen gelezen erover... En dan heb ik echt heel erg medelijden met de mensen die het wel moeten :* !
Ja precies. Daarom ben ik er zo huiverig voor!
  woensdag 23 november 2011 @ 09:40:07 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104709348
Komt omdat ik zo'n dik prupke ben kuuks, dan moet dat ivm extra risico's...

@Orea, MOOI!! O+
  woensdag 23 november 2011 @ 09:44:45 #295
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104709438
Mogguh,

Wat jullie beschrijven over de zh bevalling herken ik helemaal niet....

Persweeen voelen ook heel anders aan als gewone weeen, persweeen kan je bijna niet tegenhouden/wegpufffen/zuchten etc....
(moet zeggen, dat verhaal over die beugels komt me ook niet bekend voor, gelukkig :X Lijkt me echt 3x niks)

Ik kon toch vannacht bijna mn bed niet meer uit :{ Ja met veel pijn en moeite...klote bekken :(
En vanochtend kramp in mn kuit en voet :( ik dacht ik strek mn benen ff lekker uit, had ik beter niet kunnen doen, want ze bleven dus gespannen :')

*O* voor de mijlpalen *O*
pi_104709463
Zo ik heb in shock dit topic doorgelezen en weet niet of ik nog wel wil bevallen :+

*O* Mijlpalendag *O*

Orea mooi hoor!! Hoe kan dat nou zo snel? of komt dat door darmen?
pi_104709488
Orea, je bent prachtig. Wéér.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104709524
Flugeltje; bah lijkt me ook erg vies!

Voel me weer helemaal welkom op 't werk :9
(gewoon hoi hoi goeiemorgen enz)
en later; gohh wil jij misschien dit en dit doen? (zo van, leuk klusje voor jou, heb er zelf geen zin in)
ik; nou uh ben na 3wkn weer terug dus wil even rustig beginnen met alles
oohh ja jij was ook ziek he? verkouden?

:')

*O* midden-maart ben ik als 't goed is klaar met werken hier
(einde contract en verlof enz)
pi_104709548
Mooie foto Orea!

Hier scheelt het geloof ik 1 kg voor dat suiker gedoe werd er helemaal blij van. Was wel een opluchting het lijkt me echt niks!

En jompels voor alle mijlpalen!
pi_104709552
Covie, dat zijn inderdaad mijn darmen :P de beeb is nu een mm of 4 a 5, dus dat kan het niet zijn :D

Ik weet wel dat mijn baarmoeder erg ver achterover gekanteld ligt, dus als die wat omhoog komt door de groei, wordt eerst alles naar voren geduwd. Straks zakken mijn darmen er weer netjes achter, zo rond een week of 12 :P ik heb ook wat last van mijn darmen, afgelopen dagen.. dus het plaatje klopt wel ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')