abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104701809
2 uur persen :o ik vond 70 minuten echt een hel, laat staan 2 uur :X

Ik wist na 2 persweeen dat het nergens over ging en dat er iets niet goed zat. Ook de voelde ik de weeen niet aankomen echt. Terwijl het persen bij Mette als een oergevoel voelde en als appeltje eitje aanvoelde.
Daarom gaf ik het gelijk aan, maar die arst ass.. weigerde daar gehoor aan te geven. Naderhand heb ik dat wel vervelend gevonden. Ik had dit graag na willen bespreken tijdens de controleafspraak.. Inmiddels heb ik er al wel vrede mee.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104707498
Goedemorgen op deze nieuwe woensdag mijlpalendag!!

23 weken *O*

Asy vandaag de SEO. Spannend :* !!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104707635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dat stuk van het bed gehaald werd toen de pomp er aan te pas kwam vond ik ook heel vervelend. Ineens hang je letterlijk op het randje.
En toen ze na de bevalling met Sasha wegrenden en ik in mijn uppie, met wijdopen doos, daar in die beugels hing kon ik er dus ook niet uit want ik was onherroepelijk van dat bed gelazerd. :X :D maar er ad wel even een lakentje overheen gemogen van mij. Ik heb vlgs mij ook echt zo'n :') -blik gegeven aan de arts(-assistent) die zijn kop om de hoek van de deur stak. :+
Oh das wel heel erg niet netjes nee
Hier werd er wel een deken over me heengelegd. Maar toen iedereen wegrende met.floris was er nog wel een verpleegkundige bij me. Dat was wel fijn.
Hoewel als t niet zo ewa geweest waarschijnlijk ook prima was geweest, had gelukkig niet door hoe het met floris ging (zooo slecht ging t ook weer niet.met m hoor, dit klinkt wel dramatisch :D gyn was wel beetje in paniek dat de kinderarts er nog niet was. Er moest vocht uit de longen geperst worden. Hij ademde dus ook niet echt na de geboorte. Door de pomp is is in 20minuten geboren, terwijl hij nog.hoog.in het geboortekanaal lag, hierdoor was.niet alle vocht eruit geperst. Way normaal dus door t bevallen gebeurd. Zo legde.de.vk het uit iig).
pi_104707641
Kuukske alweer 23 weken *O*

En asy succes bij de seo! Ben benieuwd wat t wordt!
pi_104707659
Goedemorgen dames! Ik denk dat ik alle voorgaande berichten nog gewoon maar even niet gelezen heb :') Ik ben er nog niet aan toe volgens mij :P

Gefeliciteerd met alle mijlpalen vandaag! En Asy succes met je SEO!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104707735
Precies Claudia, als er een reden is dat die beugels niet mogen, zeg die reden dan, nu heb ik er als een klein kindje om gezeurd.
Klinkt echt niet leuk BE, echt jammer dat bevallingen vaak zo slecht begeleid worden.
Ik snap dat het voor hun heeeeeeel normaal is allemaal, maar voor bevallende vrouwen niet.
Ik ga dit keer een ander ziekenhuis proberen, hun hebben ook borstvoedingsprijzen gewonnen ofzo.

Oja, ik moest daarna op dat verlosbed nog slapen, dat lag echt niet lekker!!

Tx wickie!!

Succes Asy vandaag! Ben benieuwd!

23 weken al kuukske, wat leuk! Voel je de baby al veel?
pi_104707753
Asy! Spannend!!! Succes vandaag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104708036
Asy ik wil je heel veel succes wensen maar ook plezier met de SEO!
pi_104708102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 07:42 schreef Troeta het volgende:
23 weken al kuukske, wat leuk! Voel je de baby al veel?
Jep. Althans, vandaag nog niet echt. Ik denk dat 'ie lekker ligt te pitten :z.
  woensdag 23 november 2011 @ 08:20:07 #260
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104708171
Mijlpalendag! *O*

Kuukske 23 weken! :o

Asy de SEO! Ooooo ik ben zo benieuwd!

Marjolijntje: ik heb lekker ook bijna niks gelezen van gisteravond hoor ;).
pi_104708218
Ik ben ook héél benieuwd naar wat Asy bij zich draagt. Misschien wel een tsjikkie voor Pietertje of Smurf. 8-).
pi_104708250
Mijlpalendag *O*

17weken

Asy: veel plezier!
pi_104708269
*O* voor mijlpaal-woensdag.

Hier nog steeds baby in de buik. Geen rugpijn meer *O*. Ik ging gisteren verzitten op de bank en toen deed mijn rug heel hard *krak*. Ik ging door de grond van de pijn. Net toen ik - tegen beter weten in - een pijnstiller wilde pakken zakte de pijn en was-ie even later helemaal weg *O*

Nu lekker weer e en terug op bed. Slaappilletje van gisteravond lijkt nog een beetje te werken
pi_104708279
Zoë ben je al 17 weken ??? wat gaat dat snel !!!! Maar een jompel voor alle mijlpalen *O*
  woensdag 23 november 2011 @ 08:36:38 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104708346
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben ook héél benieuwd naar wat Asy bij zich draagt. Misschien wel een tsjikkie voor Pietertje of Smurf. 8-).
Of Bubba ;)

Gefeliciteerd De mijlpalen hier ook 39w... Ik hoop op geen bevallingen in de regio en morgen Mijn etappe inleiding/bevallingsproces door kan gaan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104708354
MJ: ja 't gaat snel! :) *O*

SB; lekker uitrusten!
pi_104708392
Asy, spannend! Succes vandaag! Benieuwd naar het muppetje dat je aan het bakken bent :Y

Ik had gisterenavond een wat gevoelige buik, onrustige nacht.. en ik kijk vanmorgen in de spiegel :') POEF, net alsof ik weer een week of 12 onderweg ben -O- bij Leia was dat ook zo vroeg, maar niet met nog geen 6 weken -O-

trekt wel weer weg (want opgeblazen darmen) maar sjee.. ben blij dat ik het al open heb gegooid op het werk.. voorlopig maar even geen jurkjes aan :')

SPOILER: help :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104708447
Asy, succes bij de SEO

SB, jezelf gekraakt? Fijn dat de pijn weg is. Morgen nog wel naar het zkh?

Mijlpalen *O*

Die beugels hadden ze bij mij ook uit. Om te rusten, en tijdens de persweeen dan met hulp van man&verpleegster mijn knieen optrekken. Er is bij mij ook heel wat rond mijn bed gespookt. Er stonden opeens 5 medici in de kamer (gyn, assistent, co, verloskundige en verpleegkundige) en er gebeurde van alles. Maar ze vertelden me ook dat de kleine in nood was, dus dan laat je ze wel begaan :{
  woensdag 23 november 2011 @ 08:45:03 #269
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104708453
Fijn dat de pijn nu weg is SB!

Evenstar, ik hoop ook dat jullie weer verder kunnen!

Orea: jahaaa daar is echt al wat te zien hoor! :)
  woensdag 23 november 2011 @ 08:45:17 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104708459
Mooi toch O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104708562
Asy en Inca: succes vandaag O+
Orea: ik vind je prachtig :* en die jurkjes staan je super :Y
pi_104708575
Mooi orea!! :Y
pi_104708591
De afgelopen nachten doet mn BM vaakpijn, alsof iemand mn BM van onder stevig vastpakt ofzo. Wat kan dit zijn? :?
pi_104708613
Ja maar jongens, zo'n buik al met net 5wk4dagen!!! Waar gaat dit eindigen... Ik was op het eind bij Leia ook echt een slagschip (incl. piepje als ik aan kwam lopen :'))
pi_104708618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Zoë23 het volgende:
De afgelopen nachten doet mn BM vaakpijn, alsof iemand mn BM van onder stevig vastpakt ofzo. Wat kan dit zijn? :?
Klinkt als banden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')