quote:
Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Brighteyes het volgende:Dat dat stuk van het bed gehaald werd toen de pomp er aan te pas kwam vond ik ook heel vervelend. Ineens hang je letterlijk op het randje.
En toen ze na de bevalling met Sasha wegrenden en ik in mijn uppie, met wijdopen doos, daar in die beugels hing kon ik er dus ook niet uit want ik was onherroepelijk van dat bed gelazerd.

maar er ad wel even een lakentje overheen gemogen van mij. Ik heb vlgs mij ook echt zo'n

-blik gegeven aan de arts(-assistent) die zijn kop om de hoek van de deur stak.

Oh das wel heel erg niet netjes nee
Hier werd er wel een deken over me heengelegd. Maar toen iedereen wegrende met.floris was er nog wel een verpleegkundige bij me. Dat was wel fijn.
Hoewel als t niet zo ewa geweest waarschijnlijk ook prima was geweest, had gelukkig niet door hoe het met floris ging (zooo slecht ging t ook weer niet.met m hoor, dit klinkt wel dramatisch

gyn was wel beetje in paniek dat de kinderarts er nog niet was. Er moest vocht uit de longen geperst worden. Hij ademde dus ook niet echt na de geboorte. Door de pomp is is in 20minuten geboren, terwijl hij nog.hoog.in het geboortekanaal lag, hierdoor was.niet alle vocht eruit geperst. Way normaal dus door t bevallen gebeurd. Zo legde.de.vk het uit iig).