Wacht maar!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef bitterend het volgende:
![]()
ik zie het al aankomen poep geur die je de hele dag achtervolgd!
Hier in 10 maanden tijd nog nooit gehad dus het kan ook ander dames.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, Rugpoep, complete doorgelektheid. We zijn hard op weg naar een sliertjes en bonkjes topic
Brokkelpoep is echt een bitch. Ik háát brokkelpoep. Doe mij maar de spuitluiers die pasgeborenen kunnen hebben. Die ruiken vergeleken met de latere luiers zo lekker dat ik ze haast als mosterdsoep zou durven serveren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik zag in de rapley topic brokkelpoep!
enige keer dat ik rectaal ben getoucheerd is toen ik een scheurtje had daar....man wat deed het pijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een heerlijk topic weer![]()
Hier kon ik wel ruiken dat mijn hechtingen aan het onsteken waren.. Vloeide nog amper na een week, maar die lucht..![]()
En geen idee of ze direct na de bevalling mijn doos gecheckt hebben. Vast wel op de OK. En daar merk je lekker niks van. En dan na 3 dagen horen dat je toch wel aan flarden lag, woorden van de gyn..![]()
Maar het ergste was nog de nacontrole bij 6 weken. Dat hij even onverwacht rectaal toucheert..
Het was wel goed geheeld, dat was dan wel weer mooi![]()
Op naar meloen nr 2![]()
Nu die associatie is gemaakt win ik het niet meer met m'n mooie gedachten hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, Rugpoep, complete doorgelektheid. We zijn hard op weg naar een sliertjes en bonkjes topic
Oei, die zure poep van Ko bij vlagen. Ik verheug me daarom inderdaad op die gele poepluiertjes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Brokkelpoep is echt een bitch. Ik háát brokkelpoep. Doe mij maar de spuitluiers die pasgeborenen kunnen hebben. Die ruiken vergeleken met de latere luiers zo lekker dat ik ze haast als mosterdsoep zou durven serveren.
Ja dat moet raar zijn! een lege buik zo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef oeke het volgende:
oh, trouwens, wel gek, maar op het moment heb ik best zin in die bevalling. Terwijl elke keer als ik hier lees dan denk ik weer oh nee!
Trouwens nog niemand heeft het gehad over die blubberbuik de eerste dagen na de bevalling. Daar ben ik banger voor dan die hele bevalling. God was wat dat een klote-gevoel.
ik heb al de hele zwangerschap natte onderbroeken...echt heel veel afscheiding!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nu die associatie is gemaakt win ik het niet meer met m'n mooie gedachten hoor..
Dan maar weer verder. Ik heb zoveel afscheiding, jeetjemina. Ik loop zelfs met een always inlegkruisje! Dat had ik nooit! Al is dat vast t minst erge nog vergeleken met naar rotte eieren stinkende kraamverbanden
Als ik naar de wc liep, dan hield ik hem vast, hij flubberde zo dat ik er echt niet tegen kon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ja dat moet raar zijn! een lege buik zo!
Ooooohw neequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Soempie het volgende:
Een vriendin van mij had de baby verschoond op de bank. Even later dacht ze dat er wat vanillevla op de bekleding lag. Voor ze het wist had ze het al op haar vinger geschoven en in haar mond.![]()
Ehhh als je iets schoonmaak, al lijkt t vla dan stop je toch niet weer je vinger in je mond ??quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Soempie het volgende:
Een vriendin van mij had de baby verschoond op de bank. Even later dacht ze dat er wat vanillevla op de bekleding lag. Voor ze het wist had ze het al op haar vinger geschoven en in haar mond.![]()
hij is nog niet zindelijk hèquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier in 10 maanden tijd nog nooit gehad dus het kan ook ander dames.
Hij slaapt alleen nog niet door. Dat dan weer niet
Dat nattige vind ik zo erg he. Dan ga je zitten, zo'n viezige natte plak! Jakkes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik heb al de hele zwangerschap natte onderbroeken...echt heel veel afscheiding!
En dan heb je ook nog van die kruimeltjespoep. Niet schoon te krijgen die billen, je blijft poetsen en kruimeltjes verplaatsenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Brokkelpoep is echt een bitch. Ik háát brokkelpoep. Doe mij maar de spuitluiers die pasgeborenen kunnen hebben. Die ruiken vergeleken met de latere luiers zo lekker dat ik ze haast als mosterdsoep zou durven serveren.
check, nog steedsquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik heb al de hele zwangerschap natte onderbroeken...echt heel veel afscheiding!
Oh, ik herken het! Ik had ook wel zin in de bevalling. Op het moment van de bevalling zelf kwam ik daar trouwens snel van terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef oeke het volgende:
oh, trouwens, wel gek, maar op het moment heb ik best zin in die bevalling. Terwijl elke keer als ik hier lees dan denk ik weer oh nee!
Trouwens nog niemand heeft het gehad over die blubberbuik de eerste dagen na de bevalling. Daar ben ik banger voor dan die hele bevalling. God was wat dat een klote-gevoel.
Ja dat is iets wat hier ook in mindere mate gebleven is nadienquote:
kruimeldief erbij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die kruimeltjespoep. Niet schoon te krijgen die billen, je blijft poetsen en kruimeltjes verplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |