abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104693436
Wat een heerlijk topic weer :D

Hier kon ik wel ruiken dat mijn hechtingen aan het onsteken waren.. Vloeide nog amper na een week, maar die lucht.. :X

En geen idee of ze direct na de bevalling mijn doos gecheckt hebben. Vast wel op de OK. En daar merk je lekker niks van. En dan na 3 dagen horen dat je toch wel aan flarden lag, woorden van de gyn.. :X
Maar het ergste was nog de nacontrole bij 6 weken. Dat hij even onverwacht rectaal toucheert.. :X
Het was wel goed geheeld, dat was dan wel weer mooi :P

Op naar meloen nr 2 *O*
8)7
pi_104693439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef bitterend het volgende:
_O-
ik zie het al aankomen poep geur die je de hele dag achtervolgd!
Wacht maar! >:)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:17:33 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104693469
oh ja, Rugpoep, complete doorgelektheid. We zijn hard op weg naar een sliertjes en bonkjes topic O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104693539
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef oeke het volgende:

[..]

Wacht maar! >:)
:D :D :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104693544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, Rugpoep, complete doorgelektheid. We zijn hard op weg naar een sliertjes en bonkjes topic O+
Hier in 10 maanden tijd nog nooit gehad dus het kan ook ander dames.

Hij slaapt alleen nog niet door. Dat dan weer niet :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104693565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik zag in de rapley topic brokkelpoep!
Brokkelpoep is echt een bitch. Ik háát brokkelpoep. Doe mij maar de spuitluiers die pasgeborenen kunnen hebben. Die ruiken vergeleken met de latere luiers zo lekker dat ik ze haast als mosterdsoep zou durven serveren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104693579
oh, trouwens, wel gek, maar op het moment heb ik best zin in die bevalling. Terwijl elke keer als ik hier lees dan denk ik weer oh nee!
Trouwens nog niemand heeft het gehad over die blubberbuik de eerste dagen na de bevalling. Daar ben ik banger voor dan die hele bevalling. God was wat dat een klote-gevoel. :@
pi_104693597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een heerlijk topic weer :D

Hier kon ik wel ruiken dat mijn hechtingen aan het onsteken waren.. Vloeide nog amper na een week, maar die lucht.. :X

En geen idee of ze direct na de bevalling mijn doos gecheckt hebben. Vast wel op de OK. En daar merk je lekker niks van. En dan na 3 dagen horen dat je toch wel aan flarden lag, woorden van de gyn.. :X
Maar het ergste was nog de nacontrole bij 6 weken. Dat hij even onverwacht rectaal toucheert.. :X
Het was wel goed geheeld, dat was dan wel weer mooi :P

Op naar meloen nr 2 *O*
8)7
enige keer dat ik rectaal ben getoucheerd is toen ik een scheurtje had daar....man wat deed het pijn :X
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104693600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu die associatie is gemaakt win ik het niet meer met m'n mooie gedachten hoor. ;(.

Dan maar weer verder. Ik heb zoveel afscheiding, jeetjemina. Ik loop zelfs met een always inlegkruisje! Dat had ik nooit! Al is dat vast t minst erge nog vergeleken met naar rotte eieren stinkende kraamverbanden :)
pi_104693673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Brokkelpoep is echt een bitch. Ik háát brokkelpoep. Doe mij maar de spuitluiers die pasgeborenen kunnen hebben. Die ruiken vergeleken met de latere luiers zo lekker dat ik ze haast als mosterdsoep zou durven serveren.
Oei, die zure poep van Ko bij vlagen. Ik verheug me daarom inderdaad op die gele poepluiertjes!
pi_104693679
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef oeke het volgende:
oh, trouwens, wel gek, maar op het moment heb ik best zin in die bevalling. Terwijl elke keer als ik hier lees dan denk ik weer oh nee!
Trouwens nog niemand heeft het gehad over die blubberbuik de eerste dagen na de bevalling. Daar ben ik banger voor dan die hele bevalling. God was wat dat een klote-gevoel. :@
Ja dat moet raar zijn! een lege buik zo!
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:20:20 #137
30252 Soempie
Procreating
pi_104693680
Een vriendin van mij had de baby verschoond op de bank. Even later dacht ze dat er wat vanillevla op de bekleding lag. Voor ze het wist had ze het al op haar vinger geschoven en in haar mond. :X :r
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:20:23 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104693681
ik vond bv-poepjes bijna lekker ruiken, zo zoetig. En toen kwam er vast voedsel bij :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104693718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nu die associatie is gemaakt win ik het niet meer met m'n mooie gedachten hoor. ;(.

Dan maar weer verder. Ik heb zoveel afscheiding, jeetjemina. Ik loop zelfs met een always inlegkruisje! Dat had ik nooit! Al is dat vast t minst erge nog vergeleken met naar rotte eieren stinkende kraamverbanden :)
ik heb al de hele zwangerschap natte onderbroeken...echt heel veel afscheiding!
pi_104693732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ja dat moet raar zijn! een lege buik zo!
Als ik naar de wc liep, dan hield ik hem vast, hij flubberde zo dat ik er echt niet tegen kon. :X
pi_104693748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Soempie het volgende:
Een vriendin van mij had de baby verschoond op de bank. Even later dacht ze dat er wat vanillevla op de bekleding lag. Voor ze het wist had ze het al op haar vinger geschoven en in haar mond. :X :r
Ooooohw nee :').

Ik ga dan denk ik van die plastic hoezen overal overheen doen. Net of je gaat schilderen. Zou dat iets zijn?
pi_104693764
omg wat een geklets vandaag, zoveel om terug te lezen !!
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ehhh als je iets schoonmaak, al lijkt t vla dan stop je toch niet weer je vinger in je mond ??
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:21:54 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104693779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hier in 10 maanden tijd nog nooit gehad dus het kan ook ander dames.

Hij slaapt alleen nog niet door. Dat dan weer niet :+
hij is nog niet zindelijk hè >:) een driejarige met rugpoep. ^O^ gratis tip: je kan een romper ook van boven naar beneden uitdoen. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104693787
quote:

[..]

Dat nattige vind ik zo erg he. Dan ga je zitten, zo'n viezige natte plak! Jakkes!
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 21:22:06 #145
5428 crew  miss_sly
pi_104693799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog van die kruimeltjespoep. Niet schoon te krijgen die billen, je blijft poetsen en kruimeltjes verplaatsen :{w
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:22:19 #146
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104693813
quote:

[..]

check, nog steeds
milfstyle :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104693819
ik doe eerst ruiken voor dat ik iets in mijn mond stop!!

Oeke is je buik nu weer wat strakker?
pi_104693846
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef oeke het volgende:
Oh, ik herken het! Ik had ook wel zin in de bevalling. Op het moment van de bevalling zelf kwam ik daar trouwens snel van terug. :+

Dat nare blubberbuikgevoel heb ik beide keren niet gehad! De tweede keer stond ik alweer snel fris en fruitig naast mijn bevallingsbed (waar mijn lief in lag te slapen omdat hij kapot was :') ). Ik hoop dat dat bij jou ook het geval zal zijn. Poeh, wat spannend dat je het allemaal nog een keer mee gaat maken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104693856
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

check, nog steeds
milfstyle :')
Ja dat is iets wat hier ook in mindere mate gebleven is nadien :(

Flubberbuik gevoel heb ik niet gehad.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104693877
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog van die kruimeltjespoep. Niet schoon te krijgen die billen, je blijft poetsen en kruimeltjes verplaatsen :{w
kruimeldief erbij? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')