Jonh homo, waarom heb jij die game nog niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik pik hem even op bij Saturn om de hoek en ga vanavond spelen. Helaas. Uitverkocht.
Ja. Solitude vind ik veel mooier. Daarom heb ik niet voor de Stormcloaks gekozen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Solitude / Windhelm bedoel je naar ik verneem?
BF3 ging even voor. En PS3 heb ik dus geen Steam digital.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Jonh homo, waarom heb jij die game nog niet?
Had hier hetzelfde. Was thuis niet te vinden en ook niet in mijn huis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Saind het volgende:
Ik ben m'n vrouw, Ysolda kwijt sinds de bruiloft. Ze is nooit thuis en haar bed is ook niet Owned, maar komt dat omdat ze dood is ofzo of omdat we getrouwd zijn? En waar hangt ze meestal uit?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef BWolf het volgende:
Iemand opgevallen dat er een NPC is die 'sigaar' heet?
Haha kom er na een week achter dat ze nog in die tempel van Mara rondliep te wachten op me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Silv het volgende:
[..]
Had hier hetzelfde. Was thuis niet te vinden en ook niet in mijn huis.
Helpt het niet om te yielden en te betalen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef GGMM het volgende:
M'n broertje heeft blijkbaar ergens een guard gedood, nu valt iedereen uit die stad hem aan, zelfs nadat hij doodgegaan is, beginnen ze weer opnieuw
Is daar iets aan te doen?
Had hetzelfde met Lydia. Als die priester zegt, 'en als symbool heb ik hier 2 ringen', dan loopt zij dus al weg en is de deur al uit voordat die priester klaar is met praten. Toen ik haar volgde, was ze idd weg; niet in m'n huis in Riften, niet in Whiterun, niet in Dragonsreach.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Silv het volgende:
Had hier hetzelfde. Was thuis niet te vinden en ook niet in mijn huis.
Mediamarkt is ook wel pauper. Ik haal em gewoon 2e hands bij de gameshop denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een dikke faalwinkel de Mediamarkt. Ik bellen of ze Skyrim PS3 nog hebben, "Ja nog één, zal ik 'm achteruit leggen?" Ik zo: Ja, dan kom ik meteen. Ik daar heen fietsen zeggen ze dat hij al twee week is uitverkocht.
Wat?
Das pas pauperquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Mediamarkt is ook wel pauper. Ik haal em gewoon 2e hands bij de gameshop denk ik.
Wat een lijersquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een dikke faalwinkel de Mediamarkt. Ik bellen of ze Skyrim PS3 nog hebben, "Ja nog één, zal ik 'm achteruit leggen?" Ik zo: Ja, dan kom ik meteen. Ik daar heen fietsen zeggen ze dat hij al twee week is uitverkocht.
Wat?
Is ook zwak. En ik heb ook zoiets van, als je het dan toevoegt, doe het dan goed. Maar van zulk soort dingen moeten Bethesda games het niet hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Vind het relatiegebeuren wel wat zwak uitgewerkt. Maar misschien ben ik te verwend door Mass Effect.
In een jar?quote:
Yess.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is ook zwak. En ik heb ook zoiets van, als je het dan toevoegt, doe het dan goed. Maar van zulk soort dingen moeten Bethesda games het niet hebben.
[..]
In een jar?
Ja precies. Stel faalhazen.quote:
yielden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Helpt het niet om te yielden en te betalen?
Voor de PC is het niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja precies. Stel faalhazen.
Oké, nu de missie. Waar haal ik op dinsdagavond 20.00 Skyrim in Groningen?
Check 4e post van het topic...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef probeer het volgende:
ik neem aan dat deze hier al wel bekend was?
Entire Tamriel Landmass built into Skyrim.
http://ppsh-41.tumblr.com(...)ss-built-into-skyrim
Mijn laptop ontploft als ik dat spel opstart denk ik dat kan ik beter voorkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor de PC is het niet zo moeilijk
[..]
Check 4e post van het topic...
lolquote:
Nee, is gewoon slimquote:
Waarschijnlijk hebben ze 't niet voor de modders gedaan though. Ik bedoel, zie je Bethesda al zoveel moeite erin steken, alleen om de modcommunity van de PC een kadootje te geven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef probeer het volgende:
[..]
lol. dit topic gaat ook veel te snel
. hoor t zelf nu pas en sta bijna te springen.
"hej modders, heres a small present, love bethesda"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |